اجلاس لیگ تاخیر شروع فصل پاییز ورزش

اجلاس لیگ اعلام کرد: روز شنبه بعد از ظهر این امر به تعویق انداختن این فصل تا سپتامبر. 23 عنوان کنفرانس در سراس

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399

اجلاس لیگ اعلام کرد: روز شنبه بعد از ظهر این امر به تعویق انداختن این فصل تا سپتامبر. 23 عنوان کنفرانس در سراسر کشور بحث بازگشت به ورزش در میان coronavirus بیماری همه گیر.

UND عضو این اجلاس در لیگ 2018, دوباره رقبای منطقه ای شمال ایالتی داکوتای جنوبی داکوتای جنوبی داکوتای دولت است.

UND سران لیگ سقوط ورزشی شامل فوتبال زنان, والیبال, و مردان و زنان صلیب کشور است. اجلاس لیگ نمی حامی فوتبال پس از مبارزه با شاهین' برنامه رقابت در میسوری دره فوتبال کنفرانس.

با توجه به لیگ بیانیه تاخیر خواهد شد در نتیجه در یک کنفرانس-تنها برنامه برای زنان, فوتبال مردان فوتبال و والیبال. رقابتی برنامه برای مردان و زنان کشور متقابل و عدم قهرمانی بخش مردان و زنان گلف و مردان و زنان تنیس را نیز به تاخیر افتاد تا 23 سپتامبر به عنوان غیر سنتی برای فصل بیس بال و سافتبال.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آموزش و شیوه های ممکن است همچنان انجام می شود و در اختیار هر موسسه با توجه NCAA مقررات و بهداشت محلی و دستورالعمل های ایمنی اجلاس آزادی گفت.

این MVFC روز دوشنبه اعلام کرد آن را ادامه خواهد داد به صبر قبل از ساخت هر گونه برنامه تغییرات. اما UND فصل بازکن بود نهفته پیشگام لیگ که تصمیم به تماس خود را غیر همایش بازی های فوتبال. مبارزه Hawks شد میله میله برای باز کردن سال در برابر پایونیر عضو والپارایزو که در حال حاضر به چنگال بزرگ در سال 2025 به جای.

در روز سه شنبه UND تایید این چهار فعال coronavirus موارد در میان دانشجویان ورزشکار و 15 آزمایش مثبت در طی ماه گذشته و نیم.

اجلاس لیگ اعلام نشده است اولین تغییر به UND ورزشی برنامه برای 2020-21.

UND مردان هاکی تیم نیز تا به حال دو تغییرات به برنامه.

آن اعلام کرد که مقصد آن بازی در نشویل در برابر پن دولت را حمایت خواهد کرد تا یک سال به اکتبر سال 2021 در حالی که آن nonconference سری در کرنل برنامه ریزی شده برای اکتبر. 30-31 بود به نام خاموش هنگامی که آیوی لیگ لغو تمام رشته های ورزشی از طریق دسامبر. کرنل یکی از اعضای آیوی لیگ.

بیشتر دومینو سقوط ممکن است در هفته آینده.

NCAA حکام برنامه ریزی شده است برای دیدار روز سه شنبه و ممکن است تصمیم سرنوشت سقوط مسابقات NCAA حوادث.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب