گیر در یک یونانی کانون: هنگامی که گرفتن مهم تر از کجا به بعد

همه این استراتژی تمرکز بر دور زدن و یا تطبیق با قوانین و مقررات. اولین و بارز ترین این است که ظهور جدید نامنظم

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

همه این استراتژی تمرکز بر دور زدن و یا تطبیق با قوانین و مقررات. اولین و بارز ترین این است که ظهور جدید نامنظم عبور از مسیر بین جزایر یونان و آتن. این می تواند یا تلاش فردی و یا گذرگاه های فعال توسط یک شبکه از پناهندگان اقدام به عنوان تسهيل کننده. مصاحبه و مشاهدات در طول تابستان 2017 نشان داد که دسترسی به تسهیل بود نسبتا آسان است. هر کس می دانست که چگونه و در کجا برای پیدا کردن آنها متفاوت مودی کارو قیمت عنوان شده است. نه هر کس می تواند استطاعت ، برای کسانی که خسته بود پس انداز خود را که تمایلی به خطر پول آنها را ترک کرده بودند یا کسانی که فاقد اعضای خانواده است که می تواند به ارسال آنها پول پرداخت یک تسهیل کننده یک گزینه نیست. در برخی موارد پناهجویان مجبور به انتخاب بین پرداخت یک وکیل و یا یک تسهیل کننده – یک تصمیم گیری دشوار است. در حالی که نه تضمین حفاظت نامنظم عبور ارائه می دهد یک راه سریع تر از استخدام یک وکیل و انتظار برای یک روش است. خطر یکی دیگر از دریا عبور تمدید وابستگی به قاچاقچیان و هزینه های بالا آن را یک تصمیم است که به آرامی گرفته شده و انتخاب است که معمولا تنها یک بار ترک می شود مهم تر از فکر کردن در مورد که در آن برای رفتن به بعدی.

دیگران سعی به فرار با تبدیل قوانین و مقررات به نفع خود و خروج از این جزیره توسط کانال های منظم. آسیب پذیری و deservingness متصل به طور مستقیم در چارچوب اتحادیه اروپا و ترکیه در مقابله و تنها کسانی که رسما به رسمیت شناخته شده به عنوان آسیب پذیر هستند مجاز به رفتن به سرزمین اصلی خود را برای تکمیل مراحل پناهندگی. به منظور پاسخگویی به این نیاز و حرکت در برخی از پناهندگان سعی در افزایش آسیب پذیری خود را از طریق خود قطع عضو صورت و عمدی بارداری. در یک سیستم که prioritises حفاظت از آسیب پذیر بیش از حفاظت برای همه آنها این محاسبه به عنوان بهترین شانس خود را برای انتقال به سرزمین اصلی است.

ثبت نام برای بازگشت داوطلبانه یکی دیگر از راه های خارج از کانون. برخی از مردم این را قبول نمی کند چرا که آنها داده اند اما به دلیل آن را می دهد آنها آزادی خود را از حرکت به عقب و اجازه می دهد تا آنها را برای شروع سفر خود را دوباره.

جدا از محدودیت در تحرک و آرمان برای تحرک وضعیت مهار همچنین تغییرات چگونه کسانی که صبر و کسانی که نمی درک شده. مقامات اروپایی در نظر گرفتن نقاط جزیره به مکانی ایده آل برای پناهجویان به صبر کنید تا زمانی که خود را در وضعیت حقوقی امن است. انتظار می رود آنها را به صبر در مد منظم و نه به هر گونه آرمان به حرکت می کند. اگر یک فرد باقی می ماند قرار داده و منتظر طریق مهار خود را, آن است که اغلب استدلال که برنامه های خود را برای حفاظت بیشتر است به احتمال زیاد واقعی است. کسانی که به نظر می رسد بی گناه درمانده و عاری از گرد و غبار هستند تصور می شود شایسته ترین پناهندگان. آن دسته از مهاجران که سعی کنید برای فرار از شرایط شدید در جزایر چالش کانون رویکرد از آنجا که آنها نه مطابق با انتظار صبر کنید. به عنوان یک نتیجه آنها اغلب در نظر گرفته 'سزاوار پناهندگان. وجود انحراف در شمارش آرمان در برابر پناهجویان در مجازات آنها را برای داشتن انگیزه برای رسیدن به اهداف خود. اتحادیه اروپا ادعا می خواهید پناهجویان به ادغام شروع کار یادگیری زبان های محلی و کمک به جامعه. هیچ یک از اینها آسان خواسته و اتحادیه اروپا ممکن است موفقیت بیشتری در این بخشی از سیاست خود را اگر آن را شروع به کار با پناهندگان آرمان و نه در برابر آنها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب