رشته در خارج از کشور, چینی, بیرون ریختن خشم در حمل و نقل هوایی تنظیم کننده

توسط: رویترز | پکن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 3:48:33 pm علاوه بر ترک آن در خارج از کشور ب

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: رویترز | پکن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 3:48:33 pm
China coronavirus, china coronavirus origin, China to evacuate its citizens from india, chinese people in india, wuhan china coronavirus, coronavirus news, covid 19 tracker, covid 19 india tracker, indian express علاوه بر ترک آن در خارج از کشور با گزینه های کمتر اگر آنها می خواهند به بازگشت کمبود ایجاد کرده دیوانه وار بازار برای scalpers که در حال شارژ نرخ های گزاف برای بلیط. (منبع: AP)

شهروندان چینی رشته در خارج از کشور پس از coronavirus همه گیر باعث هزاران پرواز لغو, مصرف خشم خود را در چین, حمل و نقل هوایی تنظیم کننده.

عمران اداره حمل و نقل هوایی از چین (CAAC) شده است با آب گرفتگی ده ها هزار نفر از رسانه های اجتماعی نظرات نخوری آن است و دولت چین برای تعداد کمی از گزینه های پرواز را به خانه مردم سرگردان خارج از کشور.

پس مارس CAAC به شدت کاهش تعداد پروازهای بین المللی به دلیل نگرانی در مورد عفونت های آورده شده در توسط مسافران رسیدن. بسیاری از خطوط هوایی خارجی در حال حاضر محروم از پرواز چین و مسیرهای اصلی حمل می تواند پرواز فقط یک هفتگی پرواز مسافر در یک مسیر به هر کشور است.

علاوه بر ترک آن در خارج از کشور با گزینه های کمتر اگر آنها می خواهند به بازگشت کمبود ایجاد کرده دیوانه وار بازار برای scalpers که در حال شارژ نرخ های گزاف برای بلیط. در حالی که پکن در حال حاضر مرتب شده اند بسیاری از بازگشت پرواز چارتر این سوخت شکایت که آنها به مراتب از اندازه کافی است.

حدود 1.42 میلیون دانش آموزان چینی در خارج از کشور بود که از اوایل ماه آوریل وزارت امور خارجه گفته است."من به ارمغان آورد یک پرچم ملی با من وقتی که من سمت چپ این کشور به فکر وطن همیشه پشت من" گفت: Weibo کاربر Yangrouchuanchuan توصیف خودش را به عنوان یک دانش آموز چینی در نیویورک در رسانه های اجتماعی پلت فرم. او با برچسب حساب caacnews.com.cn یک CAAC وابسته به سایت.

"اما در حال حاضر من حتی نمی تواند یک بلیط صفحه اصلی. کودکان از خانواده عادی نمی توانیم منشور دعوا نمی توانیم یک بلیط پرواز" او گفت:.

Cui Yongyuan یک وبلاگ نویس مشهور و سابق تلویزیون دولتی میزبان گفت: در یک ویدیو در یوتیوب: "باید یک فکر CAAC. آنچه شما انجام شده است در هر روز ؟ فقط freeloading?"

CAAC بلافاصله پاسخ به یک درخواست به دنبال نظر. سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: چین به ترتیب پروازهای چارتر به بازگرداندن شهروندان چینی و ادامه خواهد داد به کار با سفارتخانه های چینی برای محافظت و کمک به مردم آن در خارج از کشور.

رسانه های دولتی به نقل از معاون رئیس CAAC عنوان کرد و گفت ممکن است در نظر گرفتن افزایش پروازهای بین المللی به عنوان طولانی به عنوان coronavirus خطرات تحت کنترل هستند.

این CAAC نیز پاسخ نمی دهند به نظرات چپ در آن حساب های رسانه های اجتماعی اما متوقف مردم اجازه می دهد به ارسال نظرات به یکی از آنها است.

دوان Meifang, 61 گفت: انتخاب او وارد ادینبورگ در ماه اکتبر به دیدار او می شده است و قادر به بازگشت به چین است. او گفت که او خریداری بلیط های هفت بار تنها برای پروازهای لغو شود و هنوز برای دریافت بازپرداخت به ارزش در مجموع از 138.000 یوان ($19,275).

"جاده پشت خانه است که هیچ جا در چشم" دوان گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن