هنوز هم در کنار ملکه در 99: بریتانیا شاهزاده فیلیپ به مناسبت تولد

توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:27:20 pm فایل – در این یکشنبه آذر. 25, 2016 فایل

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:27:20 pm
UK's Prince Philip, 97, escapes unhurt from car crash فایل – در این یکشنبه آذر. 25, 2016 فایل عکس و انگلیس و شاهزاده فیلیپ امواج به او به عنوان برگ پس از حضور در روز کریسمس کلیسای خدمات در Sandringham, انگلستان است. (AP Photo/کرستی Wigglesworth فایل)

وجود دارد قطعا نمی تواند سر و صدا. تعداد دفعات مشاهده است. زمانی که بریتانیا پرنس فیلیپ می رسد grand سن 99 روز چهارشنبه او را صرف آن بی سر و صدا و در همان راه او صرف بیشتر از زندگی بزرگسالی خود را: در کنار ملکه الیزابت دوم است.

این بی باک همسر قصد دارد آرام ناهار در قلعه ویندزور که ارشد royals شده اند پناه با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. برخی از اعضای خانواده ممکن است اما کاخ است گفت: کمی بیشتر از آن. بریتانیا هنوز تحت coronavirus محدودیت های که محدود کردن اندازه از تجمعات و فیلیپ و 94 ساله ملکه به خوبی به بیش از 65 گروه سنی بیشتر در معرض coronavirus.

سال گذشته نبوده است یکی از آسان برای فیلیپ که بازنشسته از زندگی عمومی در سال 2017 پس از 65 سال از حمایت ملکه.

در ماه نوامبر او پسر دوم 60 سال از شاهزاده اندرو مجبور شد به مرحله دور از همه سلطنتی عمومی وظایف به دلیل نگرانی در مورد لینک کلیک کنید برای جفری اپستین محکوم آمریکایی مجرم جنسی که درگذشت در نیویورک ،

ملکه الیزابت دوم, امواج به جمعیت با شاهزاده فیلیپ در سمت راست به عنوان آنها می رسند باز حمل و نقل به رژه حلقه در روز اول Royal Ascot نژاد اسب جلسه در Ascot, انگلستان, سه شنبه, ژوئن 20, 2017. (AP Photo/نبیله گرنت)

دو ماه بعد هری پاتر و شاهزاده فیلیپ نوه و همسر سابق Meghan Markle ناشی از بحث بیشتر در زمانی که آنها اعلام کرد که پله به دور از وظایف سلطنتی به طوری که آنها می تواند به دنبال استقلال مالی در شمال امریکا است.

شنبه تولد فقط آخرین نقطه عطف برای مرد متولد شاهزاده فیلیپ از یونان و دانمارک در 10 ژوئن سال 1921 میان تحولات که منجر به کودتای نظامی که به سرنگونی عمویش پادشاه کنستانتین یونان چند ماه بعد.

queen elizabeth ii coronation ملکه الیزابت دوم با شاهزاده فیلیپ در طول مراسم تاجگذاری. (منبع: بریتانیا, دولت/Wikimedia Commons)

پدر و مادرش شاهزاده خانم آلیس از Battenberg بزرگ نوه ملکه ویکتوریا و پرنس اندرو از یونان است.

انگلستان پادشاه جورج پنجم با ارسال نیروی دریایی سلطنتی رزمناو به تخلیه فیلیپ خانواده و نوزاد شاهزاده بود whisked به ایمنی در یک تخت ساخته شده از یک جعبه نارنجی رنگ است. جوان فیلیپ به مدرسه رفت و در آلمان و انگلیس و به ندرت دیدم پدر و مادر خود را زمانی که او در حال رشد است.

در سال 1939 فیلیپ پیوست نظامی بریتانیا به عنوان یک دانشجوی دانشکده افسری در نیروی دریایی سلطنتی کالج دارتموث. آنجا بود از او خواسته شد که برای اسکورت آن شاهزاده خانم الیزابت و خواهر او در سفر به مرکز.

او خدمت در نیروی دریایی سلطنتی در طول جنگ جهانی دوم برنده ذکر است در اعزام به خدمت در کشتی جنگی HMS شجاع در کیپ Matapan در یونان شبه جزیره پلوپونز. فیلیپ افزایش یافت و به مقام فرمانده اما کار خود را به پایان رسید که همسر خود را تبدیل به ملکه الیزابت دوم پس از مرگ پدرش شاه جورج ششم در سال 1952.

فیلیپ تا به حال ازدواج ملکه آینده در کلیسای وست مینستر در سال 1947 زمانی که او بود 21 و او 26. او در کنار خود عنوان یونانی و پادشاه جورج ششم ساخته شده او دوک ادینبورگ. در الیزابت تاجگذاری در سال 1953 فیلیپ سوگند به همسرش "لیژ مرد از زندگی و اندام" و او حل و فصل را به حمایت از زندگی ملکه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن