وزارت امور خارجه آهنگ خاطرات جایگزین عنوان اجرا می شود در این بهار

دبیرستان, آهنگ, اما, هرگز آغاز شده است. این COVID-19 همه گیر پاک کردن مسیر و همچنین دیگر دبیرستان بهار ورزشی د

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

دبیرستان, آهنگ, اما, هرگز آغاز شده است. این COVID-19 همه گیر پاک کردن مسیر و همچنین دیگر دبیرستان بهار ورزشی در داکوتای شمالی و مینسوتا.

به جای قهرمانان در حال تاج گذاری وجود دارد خاطرات است.

در اینجا دولت-دیدار با خاطرات بیشتر گرند فرک دبیرستان آهنگ مربیان هر دو به عنوان مربیان و ورزشی خود را استخدام.

Sean Allan, دوست دختر مرکزی

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ورزشکار: "من ارشد سال اولین بار بود که دولت دیدار بود در گرند فرک. من به یاد داشته باشید راه رفتن بر روی آهنگ در یادبود ورزشگاه فکر چگونه آن را تا کنون بزرگترین ورزشگاه من می خواهم در اجرا به آن نقطه و چگونه شگفت انگیز آن مجموعه بود."

مربی: "شما به یاد داشته باشید خود را به حالت اول قهرمان است. بود که کریس زیمر. و من به یاد داشته باشید Nate Botnen و دیگر ورزشکار عقب و جلو رفتن در پرتاب نیزه. Nate دوم شد و رفتن به گذشته خود را پرتاب. او تا به حال به پرتاب بیش از 190 پا را به نفع خود و او انداخت 200."

جف Bakke Red River

ورزشکار: "من برای رقابت در آخرین خارجه دیدار برگزار شد در گرند فرک. که خیلی باحال بود. و من ارشد سال ویژه و حافظه است. پدر بزرگ من Arnie Bakke مشغول به کار در وزارت امور خارجه ملاقات و به مدت 60 سال به عنوان یک نویسنده و یک مارشال. او عاشق آهنگ. او وجود دارد در این مسیر به دیدن ما برنده 4x200 رله."

مربی: "در سال 2018 ما پرتاب نیزه ثرورس به پایان رسید 1-2-4-6 در دولت است. به عنوان یک گروه آنها unheralded. آنها قرار نیست به انجام این کار هست. لیام Ogren قهرمان شد; او یک بیت از تعجب برنده."

تیم Delmore, دوست دختر, پریدن, مربی تیم

ورزشکار: "من سال آخر در Cando (1972) من برنده پرش ارتفاع و تنظیم یک رکورد امور خارجه. من رفتم 6-3. این خیلی متفاوت و سپس -- وجود دارد هیچ چیز مانند پریدن در حال اجرا کفش سطوح وحشتناک بودند و ما فرود آمد و در کیسه های پر شده با فوم تکه. من تا به حال کفاش در Cando دوختن کاغذ سنباده در پایین کفش من, بنابراین من نمی لغزش."

مربی: من مربی بسیاری از دولت پریدن قهرمانان. هر یکی از هیجان انگیز بود. احتمالا به یاد ماندنی ترین بود جاش Axelson. او رتبه 10 در پرش بلند از ورود به دولت است. او برنده, ضرب و شتم رکورد شخصی خود را توسط 14 اینچ."

Liesa Hanson, EGF ارشد بالا

ورزشکار: "من سال آخر (در روسو) من برنده 300 موانع و مجموعه دولت تمام در زمان ثبت. که ایستاده برای مدت زمان طولانی. این یک مسابقه که در آن من آمار هر مانع کاملا. زمانی که من برنده 300s به عنوان یک تازه وارد ما مربی (جینی Glassmann) تا به حال یک کودک در طول دولت دیدار خواهد کرد. او مانند سه هفته زود است. او تا به حال آن را در شب جمعه پس از آن او آمد شنبه برای تماشای فینال."

مربی: "احتمالا بزرگترین حافظه بود که اریکا Eades به پایان رسید دوم در 800 در دولت است. او واقعا سخت برای به دست آوردن زمان او را به جایی که آنها بودند که در آن سال."

تریسی Heisler, Red River

ورزشکار: "من ارشد سال شد سال اول همراه A-B دولت دیدار برگزار شد. برای رفتن به یادبود ورزشگاه به عنوان بخشی از مراسم رژه ورزشکاران در مقابل همه طرفداران کاملا یک تجربه بود. آدرنالین به حدی زیاد بود که وجود دارد با بهترین ورزشکاران در دولت است.

مربی: "این 4x400 مورد علاقه من است نژاد. این چنین شجاع مسابقه. این آخرین مسابقه از دو دیدار و بسیاری از بچه ها را به رقابت در بسیاری از حوادث است. و ما آن را به دست آورد و دو بار (در سال های 2011 و 2015). همچنین در سال 1995 مینت تا به حال تحت سلطه برای سال و ما بعد از روز اول. بچه ها خیلی افتخار می کنم. ما زخم دوم. سال آینده ما تا به حال یک جوان بی تجربه تیم است. اما بچه ها منفجر شد در دولت است. ما تا به حال PRs همه جا و ما به پایان رسید دوم دوباره."

کرک Misialek, EGF ارشد بالا

ورزشکار: "برنده شدن در پرش طول در دولت (رقابت برای گرفتن) بود برجسته از آهنگ من حرفه ای. خودم و بچه از فارگو جنوبی در حال رقابت رفتن در تمام طول سال. من برنده دولت در فینال پرش."

مربی: "ما گرفته ایم بسیاری از بچه ها به وزارت امور خارجه دیدار خواهد کرد. ما تا به حال هرگز یک قهرمان. یک سال ما به پایان رسید و سوم در 4x200 رله. ما مجموعه ای از یک مدرسه رکورد. اگر مسابقه رفته اند یکی دیگر از 15 متر ممکن است ما را به دست آورد. ما در آمد قوی (با تراویس Lueck در حال اجرا لنگر) و حرکت از آمدن به خط پایان است."

اریک Polries, دوست دختر مرکزی

ورزشکار: "در سال سوم من (در Mayville-پورتلند-CG) من از خواب بیدار در دومین روز از دولت احساس افتضاح است. من تا به حال برخی از نوع آنفولانزای معده است. من نمی دانم که چگونه به خوبی من می تواند انجام دهد. اما من زخم تا پایان سوم در 3,200. من مانند یک 9:42; من هرگز اجرا بهتر از 10 دقیقه قبل از."

مربی: "معنی دار ترین چیزهایی که در حال تماشای خود ورزشکاران به رقابت بپردازند. اما آن را آرامش بخش تر از تماشای بچه های دیگر. یکی از جالبترین مسابقات من به خاطر این بود (فارگو جنوبی) لورا Roesler و (مینت) و مورگان Milbrath اتمام 1-2 در 400. هر دو آنها را شکست دولت ضبط شد و در عرض چند صدم ثانیه از هر یک از دیگر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن