بگو همه کتاب مغلوب ساختن پیشی جستن زاده است به طور موقت مسدود شده توسط نیویورک قاضی

توسط: تابناک | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:33:41 am کتاب نوشته شده توسط خواهرزاده رئیس جمهور ایالات م

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: تابناک | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:33:41 am
Mary Trump book, Donald trump niece book, Too Much and Never Enough: How My Family Created the World’s Most Dangerous Man, Donald Trump Book on Trump, Mary Trump, Trump book, Indian Express کتاب نوشته شده توسط خواهرزاده رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن (فایل/AP Photo/اوان Vucci)

یک ارسال به تمام کتاب در مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده نوشته شده توسط خواهرزاده خود شده است به طور موقت مسدود شده توسط نیویورک قاضی پس از طرح دعوی در دادگاه ادعا آشکار در مقاله نقض a 20-year-old محرمانه بودن توافق.

موقت سفارش محدود در برابر مریم تهمت و ناشر Simon & Schuster صادر شد سه شنبه توسط عدالت هال Greenwald در poughkeepsie. مریم تهمت بود دستور داد به توضیح در ژوئیه 10 چرا قاضی نباید مسئله طولانی مدت در برابر دستور این کتاب به دنبال رئیس جمهور برادر رابرت تهمت که واصل طرح دعوی در دادگاه.

کتاب "بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مرد" است که با توجه به منتشر شده در جولای 28, شامل ادعا روانی مشاهدات در مورد نویسنده "سمی" خانواده و دیگر اطلاعات شخصی با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

سفارش میله مریم تهمت و ناشر از توزیع هر نسخه از کتاب یا هر بخش از آن "در هر رسانه ای حاوی شرح و یا حساب های" مریم مغلوب ساختن پیشی جستن روابط با رئیس جمهور و یا برادر خود را. که به نظر می رسد برای جلوگیری از هر گونه پیشرفت نسخه ارسال شده به رسانه ها.

مریم تهمت وکیل تئودور Boutrous گفت: او به درخواست تجدید نظر تصمیم گیری و به نام سفارش ضابط موقت نامناسب قبل از خویشتن داری در "هسته های سیاسی بیان" است که تضمین شده توسط متمم اول قانون اساسی.

توضیح داد | چرا تهمت خانواده در تلاش است برای جلوگیری از یک کتاب توسط رییس جمهور زاده

"این کتاب که در آدرس امور عمومی نگرانی و اهمیت در مورد نشستن رئیس جمهور در سال انتخابات نباید سرکوب حتی برای یک روز" Boutrous گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

رابرت تهمت استدلال می کند که این کتاب را نشر را نقض محرمانه بودن توافق نامه مربوط به حل و فصل خواهد شد و رئیس جمهور پدر فرد مغلوب ساختن پیشی جستن.

صدور سفارش ضابط می آید در مدت کوتاهی پس از انتشار یک محکم خاطرات در مورد تهمت سابق مشاور امنیت ملی John Bolton بخشهایی از آن به طور گسترده ای منتشر شد و حتی پس از وزارت دادگستری شکایت کرد برای جلوگیری از انتشار آن در دادگاه.

با توجه به حاکم در برابر مریم مغلوب ساختن پیشی جستن Greenwald برگزار شد جلسه در این موضوع با اسکایپ در روز دوشنبه.

چارلز سخت تر یکی از رئيس جمهور وکلا که به نمایندگی از رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن در این مورد گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای که او را خوشحال و با تصمیم و به نام مریم تهمت تلاش برای انتشار کتاب "سزاوار سرزنش است."

"ما مشتاقانه منتظر به شدت litigating این مورد و به دنبال حداکثر داروهای موجود در قانون برای عظیم خسارات ناشی از مریم مغلوب ساختن پیشی جستن نقض قرارداد و Simon & Schuster را عمدی تداخل با آن قرارداد" سخت تر گفت. "کوتاه از اقدامات اصلاحی به بلافاصله خود را متوقف فاحش رفتار ما دنبال این مورد به پایان است."

Simon & Schuster گفت: در یک ایمیل که آن را "نا امید" توسط سفارش.

"ما قصد داریم بلافاصله پس از درخواست تجدید نظر این تصمیم به تجدید تقسیم و نگاه به جلو به حاکم در این مورد بر اساس خوبی تاسیس با توجه به سوابق قبل از خویشتن داری" آن گفت: با اشاره به محرومیت یک کتاب قبل از انتشار.

مریم تهمت کتاب است که انتظار می رود به فاش کردن نقش خود را به عنوان یک منبع اولیه برای نیویورک تایمز به بررسی به رئیس جمهور مالیات و به جزئیات ادعای خود را که خانواده بدرفتاری پدرش فرد Trump Jr., کمک به مرگ زودرس است.

وجود دارد یک نوار بالا برای مسدود کردن انتشار یک کتاب در آمریکا و حتی در مواردی که این مطالب ممکن است نقض یک توافقنامه nondisclosure گفت: Roy Gutterman یک استاد روزنامه نگاری در دانشگاه سیراکوس و مدیر Tully مرکز به صورت رایگان سخنرانی. اگر یک کتاب نقض چنین یک معامله است که می تواند رسیدگی دادگاه پس از انتشار, او گفت:.

"تحت متمم اول قانون اساسی استاندارد همواره وجود دارد به یک دلیل قانع کننده برای توجیه مسدود کردن انتشار با یک ضابط سفارش" Gutterman گفت. "من فکر نمی کنم یک اتهام نقض یک خانواده حل و فصل NDA افزایش به سطح برای توجیه مسدود کردن یک نشریه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب