سریلانکا در انتخابات پارلمانی نیست و ممکن است در ماه ژوئن می گوید کمیسیون انتخابات

توسط: AP | کلمبو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 7:49:01 am یک سری لنکایی افسر پلیس در دست کت و

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: AP | کلمبو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 7:49:01 am
Sri Lanka parliamentary polls not possible in June, says election commission یک سری لنکایی افسر پلیس در دست کت و شلوار محافظ هدایت باربرها در خارج از محل بازار در کلمبو سریلانکا چهار شنبه, مارس 11 سال 2020 است. (AP Photo: Eranga Jayawardena)

سریلانکا کميسيون مستقل انتخابات گفت: آن را نمی تواند برگزاری انتخابات پارلمانی در ژوئن 20 عنوان برنامه ریزی شده به دلیل شیوع کروناویروس.

Saliya Peiris یک وکیل به نمایندگی از این کمیسیون گفت: دیوان عالی کشور که انتخابات تنها می تواند برگزار شد 10 هفته پس از مقامات بهداشتی اعلام شرایط امن هستند.

چندین سابق مجلس و عمران گروه تا به حال شکایت به دادگاه است که خود را به حقوق اساسی بودند نقض این کمیسیون پیش از تصمیم به برگزاری انتخابات در ژوئن 20.

انتخابات در اصل مجموعه ای برای مارس 25 اما این کمیسیون موکول آن را برای ماه ژوئن. Peiris گفت: این کمیسیون را انتخاب کرد که تاریخ در انتظار این کشور را مستند خواهد بود برداشته تا پایان این ماه است.

دادخواهان نیز خواسته دادگاه به لغو جمهور Gotabaya Rajapaksa حرکت در مارس 2 به انحلال پارلمان و بازگرداندن پارلمان به این دلیل که قانون اساسی می گوید که این کشور نمی تواند اجرا شود بدون یک نماینده مجلس برای بیش از سه ماه.

مجلس مدت بود به پایان رسید در ماه سپتامبر اما رئیس جمهور است و قدرت حل آن را شش ماه جلوتر از برنامه و همچنین به reconvene آن در مواقع اضطراری است. دادگاه هنوز رتبهدهی نشده است گفت: این که آیا آن را بشنود که مورد.

سریلانکا گزارش کرده است 1,027 coronavirus موارد از جمله نه مرگ. دادگاه گفته شد که نامزدهای انتخاباتی عمدتا از طریق جلسات عمومی و canvassing درب-به-درب روش که منجر اجتماعی فاصله.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب