ورزشی اکسپرس: هرالد پوشش شما نیاز به دانستن این هفته

کرافت زمینه یکی از مورد علاقه من زیر استفاده سنگهای پنهان از چنگال بزرگ شده مشغول میزبانی چنگال شیاطین آبی که

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

کرافت زمینه یکی از مورد علاقه من زیر استفاده سنگهای پنهان از چنگال بزرگ شده مشغول میزبانی چنگال شیاطین آبی که در حال بازی تحت ارشد, دخترک معصوم, اموزش چتر به جای لژیون آمریکایی حمایت این تابستان.

در ضمن East Grand Forks تیم شده است مشغول بازی در داکوتای شمالی اما هنوز هم انتظار برای شست از ایالت مینه سوتا به استفاده از Stauss پارک. من صندلی چمن آماده به ارسال کردن پایه سوم خط زمانی East Grand Forks می شود بروید.

رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر در ادامه به میزبان شب جمعه را نشان می دهد با جمعیت اندازه ramping تا هر هفته با برکت کمیسیون شهرستان ها است. Coronavirus آمار در سراسر کشور می روند در جهت اشتباه اما ما شماره های محلی باید حداقل مجاز برخی از این حوادث کوچک را به محل.

آن را هنوز هم دشوار است برای پیش بینی هر چیزی در مورد ورزش کالج سقوط می آیند. به عنوان امیدوار کننده به عنوان محلی و به حدی گسترده دولت coronavirus آمار و ارقام نگاه کنید, آن را آسان برای دیدن چگونه آن را هنوز هم مهم است برای بقیه ملت به دیدن بهبود داده است. بیشتر در مورد که در اینجا در یک دقیقه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این ورزش بیان بخش طراحی شده است به شما اخبار شما نیاز دارید در یک سریع و آسان-به-نقطه مصرف. من امیدوارم که این کمک می کند تا شما را به سرعت.

UND fans enjoy the pregame party outside of Orleans Arena in October 2018. Photo by Brad Elliott Schlossman/Grand Forks Herald

UND طرفداران لذت بردن از pregame حزب در خارج از Orleans Arena در اکتبر 2018. عکس براد الیوت ray warren/چنگال بزرگ هرالد

UND هاکی ضرب و شتم نویسنده براد ray warren به ما می گوید که REA سر مرد جودی هاجسون می گوید: UND-پن استیت بازی در نشویل این سقوط تنها رفتن به اتفاق می افتد اگر وجود ندارد محدودیت در فن حضور در حوادث در تنسی است.

هاجسون گفت: هرالد او امیدوار است به ارائه به روز رسانی در اواسط ماه جولای.

تا کنون هیچ UND هاکی بازی ها تغییر داده شده اند با توجه به این ویروس است.

Grand Forks sprint car driver Austin Pierce walks off the Bullring track after rolling his car during the NOSA Sprints feature race on Friday night. Nick Nelson / Grand Forks Herald

چنگال بزرگ با حداکثر سرعت دویدن راننده خودرو Austin پیرس پیاده کردن صحنه یا میدان گاوبازی آهنگ پس از نورد ماشین خود را در طول NOSA Sprints از ویژگی های مسابقه در شب جمعه. نیک نلسون / چنگال بزرگ هرالدنیک نلسون / چنگال بزرگ هرالد

گاه به گاه چنگال بزرگ ورزشی فن می داند رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر sprints بخش است که معمولا توسط علامت Dobmeier اما این مورد از طریق سه هفته در صحنه یا میدان گاوبازی.

هرالد ورزشی ویرایشگر Wayne نلسون عضو RCS سالن از شهرت به ما می گوید این Austin پیرس تبدیل شدن به یک به طور منظم در دایره برنده.

نلسون گفت: وجود حدود 1500 در حضور و غیاب در روز جمعه. که یک شماره به سازمان دیده بان به عنوان این شهرستان کمیسیون همچنان اجازه می دهد تا طرفداران بیشتر و بیشتر در مسیر خاک.

East Grand Forks' Collin Peterson is safe at home after a collision with Grand Forks Blue Devils' Ryan Muizelaar Friday evening at Kraft Field. Photo by Eric Hylden/Grand Forks Herald

East Grand Forks' کالین پترسون امن در خانه پس از برخورد با چنگال شیاطین آبی' Ryan Muizelaar جمعه شب در کرافت زمینه است. عکس ها توسط اریک Hylden/چنگال بزرگ هرالد

چنگال بزرگ و شرق چنگال ملاقات در "لژیون آمریکایی بیس بال" در هفته گذشته. شاید یک تقسیم doubleheader اتصالات شد که هر دو تیم آغاز شد با برنده شدن در پرونده این تابستان.

Grand Forks, ضربه, بزرگ, بمب, اما East Grand Forks به خوبی به اندازه کافی برای به دست آوردن یک تقسیم در یک dang-نزدیک به شش ساعت doubleheader در یک شب زیبا برای توپ.

هر دو تیم ارزش نگه داشتن زبانه ها در این تابستان.

After retiring from coaching at the end of the 2018 season, Don Lucia was named commissioner of the new Central Collegiate Hockey Association on June 17, 2020. University of Minnesota Athletics photo.

پس از بازنشستگی از مربیگری در پایان فصل 2018 فکر لوسیا بود به نام کمیسر جدید مرکزی دانشگاهی هاکی انجمن در 17 ژوئن سال 2020 است. دانشگاه مینه سوتا دو و میدانی عکس.

هرالد شده است نگه داشتن زبانه ها در چه کسی می تواند نام های مرکزی دانشگاهی هاکی انجمن کمیسر برای مدتی در حال حاضر.

و انتخاب نهایی نمی نا امید هاکی جهان از نظر تولید وزوز.

سابق مینه سوتا مربی دان لوسیا شده است جدولبندیشده بعد از CCHA, ray warren گزارش شده است.

Tom (left) and Tim (right) Wynne have been fixtures in the Grand Forks tennis community for decades.

تام (سمت چپ) و تیم (راست) Wynne شده اند وسایل در چنگال بزرگ تنیس جامعه برای چند دهه.

تام Wynne قرار داده چنگال بزرگ در تنیس روی نقشه برای چند دهه.

هفته گذشته ray warren به ما گفت Wynne خواستار آن یک حرفه ای است.

Wynne اطلاع سابق خود بازیکنان در خبرنامه آخرین دوشنبه شب که او گام خواهد شد در پایان 2020-21 فصل 30th به عنوان سر مربی در UND.

مالوری برنارد های UND موقت سر زنان مربی تیم بسکتبال کامل داده nod برای 2020-21 فصل ساخته شده است که او برای اولین بار در استخدام من گزارش هفته گذشته است.

برنارد که بازی در UND تحت نام ازدواج از Youngblut شد اساسا کردن, پیر, نقش, به عنوان او در زمان بیش از سرمربی سابق تراویس بروستر که UND راه از هم جدا پس از فصل گذشته.

UND استخدام Nkwane جوان جانباز در مربیگری محافل در میشیگان.

میشیگان شده اخیر تمرکز این برنامه با کمک از دستیار جان متهرولل که مقدار زیادی از مخاطبین در این منطقه است.

UND head coach Bubba Schweigert calls a timeout during a game against Eastern Washington at Roos Field in Cheney Wash., Saturday, Sept. 28, 2019. James Snook / Special to the Grand Forks Herald

UND سر مربی بابا Schweigert تماس یک فاصله در طول یک بازی در برابر شرق واشنگتن در Roos زمینه در چنی بشویید. شنبه, سپتامبر. 28 سال 2019. جیمز Snook / ویژه به چنگال بزرگ هرالدجیمز Snook / ویژه به چنگال بزرگ هرالد

در تابستان از فوتبال کالج, استخدام UND متصلب است تا هفت تعهدات شفاهی از 2021 کلاس ارشد.

من گزارش شده در آخرین ارتکاب -- تنر Koziol خارج از منطقه شیکاگو.

Koziol 6-پا-6 ارشد-به-بود. او می بیند خود را به عنوان ترکیبی گیرنده گسترده ای تنگ در پایان UND هماهنگ کننده توهین آمیز دنی Freund جدید جرم.

Participants take off at the start on Thursday, May 17, during the half-mile Fargo Marathon Youth Run at the Fargodome. David Samson / Forum News Service

شرکت کنندگان در شروع روز پنج شنبه مارس 17, در طول نیم مایل فارگو ماراتن جوانان اجرا در Fargodome. دیوید سامسون / فروم سرویس خبری

جف Kolpack در ما خواهر مقاله فروم از فارگو-مورهد به ما می گوید که فارگو ماراتن آماده به رول است در اواخر ماه اوت.

این یکی از معدود رویدادهای آن اندازه هنوز برنامه ریزی برای تابستان.

با توجه به Kolpack رکورد تعداد ثبت نام دوندگان به صورت کامل مسابقه 2,631 در سال 2011 با برگزاری مسابقه ثابت سالانه در بین 1500 تا 2000.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن