Coronavirus جهانی به روز رسانی 12 ژوئن: آمریکا نگران افزایش; مصر بازگشایی نقاط توریستی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 12 ژوئن 2020 9:01:02 am یک آرایشگاه پوشیدن محافظ ماسک صو

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 12 ژوئن 2020 9:01:02 am
coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک آرایشگاه پوشیدن محافظ ماسک صورت با این نسخهها کار در یک مغازه سلمانی در رم ایتالیا.

Coronavirus جهانی به روز رسانی: جهانی موارد از رمان coronavirus (COVID-19) عفونت لمس 7,500,777 جمعه با ما گزارش بیشترین تعداد عفونت (2,022,488) پس از برزیل (802,828) روسیه (501,800) و انگلستان (292,860).

در سراسر جهان مرگ و میر ناشی از عفونت رز به 4,20,993 با بیش از 3.5 میلیون بازیافتهای. به ما گزارش بالاترین مرگ و میر (1,13,803) و به دنبال آن انگلستان (41,364) برزیل (40,919) و ایتالیا (34,167) به گفته جان هاپکینز. بالاترین نرخ بهبود است و همچنین گزارش از ما (5,38,645).

در ضمن یک مطالعه انجام شده توسط کالج کینگ لندن و دانشگاه ملی استرالیا اشاره کرد که بیش از یک میلیارد نفر را به فقر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. آن اضافه شده است که کشورهای آسیایی مانند بنگلادش و هند و اندونزی و پاکستان و فیلیپین در نظر گرفته شود به ویژه آسیب پذیر به همه گیر اقتصادی تکان با مستندات به شدت محدود کردن فعالیت است.

در اینجا تحولات از سراسر جهان:

سرزمین اصلی چین گزارش 7 جدید وارداتی موارد

سرزمین اصلی چین گزارش هفت جدید تایید COVID-19 موارد و یکی بدون علامت مورد در ژوئن 11. ملی کمیسیون بهداشت گفت: در بیانیه ای در روز جمعه که شش جدید تایید بيماران گزارش شد و به اصطلاح وارداتی موارد مربوط به مسافران از خارج از کشور.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک آشپز حذف از سطل زباله یک رستوران در سوهو در محله منهتن نیویورک است. (AP Photo/رابرت Bumsted)

ملی چین کمیسیون بهداشت گزارش 11 مورد تأیید همه از آن وارد شد و هفت بدون علامت موارد یک روز پیش از آن. تعداد کل COVID-19 نفر در چین در حال حاضر در 83,064 در حالی که مرگ و میر باقی می ماند بدون تغییر در 4,634. چین به حساب نمی بدون علامت بیمارانی که مبتلا به این ویروس هستند اما symptomless به عنوان موارد تایید شده.

مصر برای بازگشایی توریستی کمتر سخت ضربه توسط ویروس

مصر را بازگشایی انتخاب توریستی از 1 ژوئیه کابینه گفت: "اجازه می دهد مسافران از سراسر جهان برای بازگشت به بخش هایی از کشور کمتر سخت-آمار coronavirus. دولت امیدوار است به منظور جلب گردشگران به محبوب و در عین حال جاذبه های کنترل از راه دور که در امان است تا کنون. کسانی که شامل بخش های جنوبی شبه جزیره سینا به عمده رفت و آمد مکرر و ساحل مقصد شرم الشیخ دریای سرخ مناطق رفت و آمد مکرر از غردقه و مرسی علم و همچنین مرسی استان مطروح در ساحل دریای مدیترانه.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک پسر جوان در پیاده روی های گذشته یک دیوار با نقاشی های دیواری با اصرار مردم به پوشیدن ماسک صورت در هراره. (AP Photo/Tsvangirayi Mukwazhi)

تصمیم می آید حتی به عنوان موج همه گیر در پر جمعیت پایتخت مصر و دیگر شهرهای بزرگ که در آن بسیاری از مردم می گویند آنها نمی تواند پیدا کردن تخت بیمارستان. وزارت بهداشت ثبت بیش از 39 ، 000 موارد COVID-19 در مصر از جمله 1,377 مرگ و میر بالاترین تایید مرگ و میر در جهان عرب است.

هشدار دهنده افزایش ویروس موارد به عنوان ایالات متحده سهولت محدودیت

موارد در حال افزایش است که تقریبا نیمی از ما' متحده به عنوان مستندات در حال نورد و مردم بازگشت به کار یک آسوشیتد پرس تجزیه و تحلیل پیدا کرده است. وجود دارد هیچ دلیلی برای موج. در برخی موارد تست های بیشتر نشان داد بیشتر موارد. در دیگران محلی شیوع بیماری به اندازه کافی بزرگ هستند به فشار ایالت برگه بالاتر است.

اما کارشناسان فکر می کنم حداقل برخی از آنها به دلیل بلند کردن اجسام stay-در-خانه سفارشات و مدرسه و کسب و کار تعطیلی و محدودیت های دیگر در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش ویروس.

در آریزونا و بیمارستان و گفته شده است برای آماده شدن برای بدترین. تگزاس بیشتر در بیمارستان بستری COVID-19 بيمار از همیشه قبل از. و فرماندار کارولینای شمالی گفت: اخیر جهش باعث شد او را به تجدید نظر در برنامه های بازگشایی مدارس و کسب و کار.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک کارگر می پوشد یک ماسک برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید در نزدیکی یک سال 2020 سال جدید قمری ثبت نام هیئت مدیره در پکن. (AP Photo/Ng هان Guan)

داو غرق 1,800 به عنوان ویروس موارد افزایش خوش بینی deflating

سهام به شدت کاهش یافت و در وال استریت پنج شنبه به عنوان coronavirus موارد در ایالات متحده افزایش یافته است یک بار دیگر deflating اخیر خوش بینی است که اقتصاد می تواند به سرعت بهبود می یابند از آن بدترین بحران در دهه. میانگین صنعتی داو جونز غرق بیش از 1,800 امتیاز و S&P 500 با کاهش 5.9% آن بدترین روز پس از اواسط ماه مارس زمانی که سهام به حال تعدادی از دلخراش سقوط به عنوان ویروس مستندات آغاز شد.

بسیاری از ناظران بازار شده اند و گفت که سوزان باز گشت در بازار از اواخر ماه مارس بود که بیش از حد و را منعکس نمی کند مبرم دولت از اقتصاد است. S&P 500 بسیج 44.5% بین اواخر ماه مارس و دوشنبه.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus راه رفتن را از طریق مترو با یک پرتره از بنیانگذار اتحاد جماهیر شوروی ولادیمیر لنین در پس زمینه در مسکو, روسیه. (AP Photo/پاول Golovkin)

آزمون های نهایی از برخی از COVID-19 واکسن برای شروع در ماه آینده

مدرن, Inc. گفت: این واکسن این است که در حال توسعه با موسسه ملی بهداشت خواهد بود تست شده بر روی 30000 نفر در ایالات متحده است. برخی را دریافت شات واقعی و برخی از ساختگی شات به عنوان دانشمندان با دقت مقایسه کنید که به این بادها با اکثر عفونت.

با کمتری COVID-19 نفر در چین Sinovac تراریخته تبدیل شده به برزیل, کانون آمریکای لاتین شیوع برای حداقل بخشی از آن تست نهایی. دولت از سائو پائولو پنج شنبه اعلام کرد که Sinovac کشتی خواهد شد به اندازه کافی از آن واکسن آزمایشی برای تست در 9,000 برزیل ماه آینده آغاز کنیم. اگر آن را با این نسخهها کار با این واکسن ما قادر خواهد بود به نقصان میلیون ها برزیلی گفت: سائو پائولو را Guv. Joao Doria.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم راه رفتن را از طریق یک مرکز خرید در منطقه سائو پائولو, برزیل. (AP Photo/Andre قلمدان)

نیوزیلند اجازه می دهد تا برخی دریایی کشتی های, کشتی های کروز هنوز هم ممنوع

نیوزیلند روز جمعه گفت که این امر اجازه می دهد تا ورود برخی دریایی عروق به عنوان آن به نظر می رسد برای باز کردن تا اقتصاد خود را پس از بلند کردن اجسام تمام coronavirus محدودیت در اوایل این هفته. کشتی های کروز و مردم رفت و آمد برای اوقات فراغت این ادامه خواهد داد تا مانع از ورود این کشور, دولت در بیانیه ای گفت.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک راننده نشسته پشت یک پوشش پلاستیکی برای حفاظت در داخل یک اتوبوس در اولین روز از آرام قرنطینه اقدامات در تاریخ 1 ژوئن 2020 در Caloocan مترو مانیلا پایتخت جزایر فیلیپین, فیلیپین. نشانه خوانده شده "لطفا برای کمک به ما jeepney رانندگان است. خانواده های ما گرسنه هستند." (عکس توسط عزرا Acayan/گتی ایماژ)

دولت گفت این اجازه خواهد داد که ورود به آن پس از رسیدن به مرز دریایی است که در آن یک نیاز اجباری برای کشتی برای سفر به نیوزیلند.

نیوزیلند برداشته اجتماعی و اقتصادی محدودیت به جز کنترل مرز پس از اعلام روز دوشنبه آن را رایگان از coronavirus یکی از اولین کشورهای جهان برای بازگشت به قبل از همه گیر نرمال. آن را در حال حاضر به دنبال به پا زدن شروع به اقتصاد آن است که ضرب و شتم توسط lockdown.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن