برخی از سناتورها ممکن است بازنگری ویروس تست برای قانونگذاران

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 11:27:12 am آن را کاملا مسئول به آزمون نه تنه

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 11:27:12 am
coronavirus, coronavirus US, US coronavirus, US coronavirus updates, coronavirus US cases, US coronavirus cases, World news, Indian Express آن را کاملا مسئول به آزمون نه تنها برای محافظت از ما بلکه برای محافظت از تمام افراد دیگر که درگیر هستند در این سفر گفت: سناتور. Roy Blunt, R-Mo.

برخی از سناتورها در حال حاضر می گویند که آنها می خواهم قانونگذاران به آزمایش می شود برای coronavirus تنها چند روز پس از رهبران کنگره کاهش یافته است یک پیشنهاد از 1000 تست از مغلوب ساختن پیشی جستن ،

بدون تست ما بیماری بردار دیابت Angus King, I-مین, گفت:, و اضافه کرد که واشنگتن یک نقطه داغ برای عفونت است.

این سخنان شاه و دیگران تاکید فشارهای رو به عنوان قانونگذاران ایالات متحده باقی می ماند به طور جدی از میزان تست کارشناسان در نظر لازم است.

بسیاری از اعضای کنگره صورت خطرات بالاتر چون آنها مسن و سفر, اغلب, اما آنها نیز بیزار دیده می شود به ویژه دسترسی به منابع کمیاب.

آن را کاملا مسئول به آزمون نه تنها برای محافظت از ما بلکه برای محافظت از تمام افراد دیگر که درگیر هستند در این سفر گفت: سناتور. Roy Blunt, R-Mo.

او گفت: قانونگذاران کنگره و کارکنان باید آزمایش می شود اما بدون در نظر گرفتن منابع دور از سایر افراد است.

در روز سه شنبه دیابت لامار الکساندر رئیس کمیته بهداشت مجلس سنا گفت که با تست بیشتر تبدیل شدن به در دسترس او انتظار می رود نگرش به تغییر سرعت در مورد تصمیم به رد کاخ سفید ارائه شد. الکساندر R دنیاست. گفت: قانونگذاران' سفر به عقب و جلو به واشنگتن ایجاد یک بسیار کارآمد ویروس, پخش كردن, ماشین.

یک سناتور و هفت خانه اعضای دارای گزارش تست مثبت برای این بیماری است. حداقل 19 کنگره کارکنان از جمله هشت افسر پلیس نیز آزمایش مثبت با توجه به نامه هفته گذشته توسط سناتور. سناتور کالیفرنیا.

با وجود اطمینان توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که ایالات متحده تا به حال تمام تست آن نیاز دارد و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند این کشور به مراتب از آزمون های مورد نیاز برای تشخیص و کنترل تازه شیوع.

این ویروس است که در ادامه به گسترش در سراسر کشور با بیش از 1.2 میلیون تایید موارد COVID-19 بیماری ویروس علل و بیش از 72,000 مرگ و میر.

در حالی که بیشتر و سریع تر آزمایش در حال تبدیل شدن به در دسترس بسیاری از دفاتر پزشکان و آزمایشگاه های غرق شده اند تقاضا و انباشت پرونده ها شده اند شایع است. تدریجی بازگشایی کسب و کار در برخی از ایالت ها به احتمال زیاد به افزایش عفونت و مشکل را تشدید کند.

آخرین شب جمعه دو روز قبل از سنا بازگشت به واشنگتن برای اولین بار در هفته وزیر بهداشت الکس آذر توییتی که کاخ سفید ارسال شد 1,000 آزمون به کنگره. اوایل روز شنبه تهمت توییتی که وجود دارد فوق العاده ای تست ظرفیت در دسترس و گفت: سنا فرستاده خواهد بود یک تست از Abbott Laboratories که او گفت: تولید نتایج در پنج دقیقه.

اما روز بعد مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., تبدیل به کنار این پیشنهاد را در یک نادر بیانیه مشترک.

"کنگره می خواهد به نگه داشتن هدایت منابع به خط مقدم امکانات که در آن آنها می توانند انجام بسیاری از خوب ترین سرعت آنها گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد که نمایندگان مجلس با رد این آزمون با توجه به سیاست و افزود: یک ضربه تند وشدید زدن در Pelosi, به tweeting, دیوانه نانسی را با استفاده از آن به عنوان بهانه ای برای نشان دادن به کار! که بسیار بزرگتر از سنا است نه بازگشت به واشنگتن حداقل تا هفته آینده.

مک کانل و Pelosi نه تغییر ذهن خود را در مورد کاهش کاخ سفید را آزمون مشاوران گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن معاون رئیس جمهور مایک پنس و دستیاران خود به طور معمول تست شده برای این ویروس به عنوان بازدید کنندگان که در تماس با آنها.

برایان موناهان کنگره' رسمی دکتر گفته است نمایندگان مجلس در جلسات است که او به اندازه کافی تست برای استفاده مردم نشان COVID-19 علائم گفته یک مقام ارشد حزب دموکرات مجلس aide.

برآورد متفاوت است اما پزشکان معتقدند تعداد قابل توجهی از افراد مبتلا به این بیماری نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند اما قادر به آلوده کردن دیگران است.

موناهان گفته است که چگونه بسیاری از آزمون ها وجود دارد. این آزمون شامل به دست آوردن یک نمونه با یک سواب و پستی آن را به یک آزمایشگاه با نتایج موجود در دو یا سه روز گفت: aide که نشان داد این جزئیات تنها به شرط ناشناس ماندن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن