همبستگی معنی برچیدن سیستم در همه جا

چالش ما در حال حاضر مثل همیشه است برای سازماندهی: به نوبه خود این خود به خود ابراز همبستگی به یک پایدار جنبش ب

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

چالش ما در حال حاضر مثل همیشه است برای سازماندهی: به نوبه خود این خود به خود ابراز همبستگی به یک پایدار جنبش بین المللی برای از بین بردن نهاد های نژادپرستانه و خشونت دولتی و بررسی نقض حقوق بشر توسط پلیس آمریکا ادارات زندان آن سیستم و نظامی خود را در خاص است.

است که چرا ما تاسیس مترقی بین المللی: به همبستگی بیش از یک شعار. راهپیمایی در شهرهای اوکلند و آمستردام را با ارسال یک سیگنال مهم برای دولت آمریکا که جهان در حال تماشای. اما شهادت کافی نیست. وظیفه ما این است که برای نشان دادن راه که در آن ما همبستگیهای می تواند غلبه بر مرزها به معنی حمایت از مردم مبارزه نابرابر جنگ در هزاران مکان در سراسر جهان است.

این بدان معناست که یادگیری از یکدیگر مبارزه علیه خشونت دولتی در مورد لبنان فعالان که وارد یک جعبه ابزار برای معترضان در سراسر آمریکا. که به معنی فراهم آوردن منابع در صورت امکان برای حمایت از قربانیان خشونت های پلیس و خانواده خود را. و به این معنی شناسایی خود ما نقش های مربوطه در این سیستم های سیاره ای —هر جا که ممکن است ما زندگی می کنند — و ارائه عدالت در جامعه خود ما.

نه همه همبستگیهای هستند. حد اغلب عبارات از خشم در آنچه اتفاق می افتد 'بیش از وجود دارد به عنوان پوشش برای چشم پوشی از کار اخراج و یا در غیر این صورت حداقل رساندن آیین خشونت اتفاق می افتد که حق در اینجا. اروپایی ها راهپیمایی پال خواستار قطع بودجه دولت مینیاپولیس پلیس ممکن است تقاضا که خود را دولت پال خواستار قطع بودجه دولت Frontex اتحادیه اروپا مرز مقامات مسئول غیر قانونی pushbacks و تبعید در سراسر مدیترانه.

همان صادق است در جهت مخالف است. گسترش از ما امپراتوری از طریق منابع مالی نامحدود از آن کمپلکس نظامی-صنعتی است boomeranged های مسلح محلی نیروهای پلیس با تجهیزات مشابه که در آمریکا مستقر در آن جنگ بی پایان در خارج از کشور. اگر تظاهرات در ایالات متحده به افزایش به یک جدید حس همبستگی در میان شهروندان خود را, سپس آن را باید گسترش به تمام جمعیت که دچار امپریالیستی ایالات متحده پرخاشگری و پایدار اشغال — به خصوص کسانی که جمعیت بومی که سلب مالکیت ملت خود را تاسیس شد.

زیرساخت های نژادپرستانه پلیس است که در حال حاضر بین المللی است. ما سازمان های اجرای قانون هستند و آموزش دیده توسط ارتش اسرائیل. ما اسلحه تولید کنندگان تامین نیروهای پلیس در سراسر برزیل. ما شرکت تجهیز دولت هند با تکنولوژی نظارت است. و ما روش توقف-و-frisk در اقلیت محلات صادر شده در سراسر جهان است.

وظیفه ما مترقی بین المللی است که سهام این نمایشگاه بین المللی زیرساخت — به گوش دادن به فعالان و سازمان دهندگان که اختصاص داده شده اند جان خود را برای این مبارزه و به کار با آنها را به از بین بردن آن: آجر, آجر, دلار, دلار اداره پلیس توسط اداره پلیس.

لیست کامل نویسندگان:

چامسکی
هیلدا هاینه
Ece Temelkuran
Gael García Bernal
Áurea Carolina
Celso Amorim
Renata آبیلا
Srecko Horvat
Carola Rackete
Yanis Varoufakis
جان مک دانل
آندرس اروز
آلیشیا کاسترو
دیوید آدلر
Aruna Roy
Nikhil دی
Ertuğrul Kürkçü
نیک Estes
پائولا وگا
Scott Ludlam
الیزابت گومز Alcorta



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب