سامسونگ میلیاردر وارث قمار قانونی سرنوشت در حمایت

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 4:44:29 pm لی وکیل — که به استناد حق خود برای تشکیل

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 4:44:29 pm
لی وکیل — که به استناد حق خود برای تشکیل این گروه — در حال قمار پانل خواهد قانون را به نفع خود را به خصوص پس از دادستان موفق این ماه را به نفع خود حکم بازداشت برای اجرایی.

در اکثر سیستم های حقوقی توسعه یافته جهان, مکان عمومی, دادستان توانید تصمیم بگیرید که کدام موارد به دنبال با قضات یا داوران اقدام به عنوان یک بررسی با تعیین حکم نهایی. در کره جنوبی رویکرد کمی متفاوت است.

کشور ایجاد کرده است یک فرایند غیر معمول است که اجازه می دهد مظنونان به صورت مستقل پنل از کارشناسان برای نقد و بررسی, دادستان' تحقیقات. بالاترین سهام مورد از این رمان سیستم تاسیس شد در سال 2018 خواهد بود شنیده جمعه زمانی که وکلا برای میلیاردر قلمه سامسونگ, گروه سعی کنید برای متقاعد کردن یک پنل خود دادستان به اتهام جرائم مالی ناعادلانه خواهد بود.

وکلای مدافع برای Jay Y. Lee عملا رهبر Samsung Electronics Co., خواهد شد و مربع خاموش در برابر دولت دادستان قبل از یک گروه 15 دانشگاهیان و کارشناسان حقوقی و فعالان مدنی. در حالی که از نظر قانونی الزام آور قضاوت خود باید اثبات دشوار است برای نقض.

لی درگیر در به طور فزاینده ای ستیز مناقشه با کره ای دادستان بیش از اتهام رشوه و حسابداری دستکاری نشان دهنده بزرگترین آزمون تا کنون مدنی کمیته سیستم ایجاد شده برای کمک به بررسی دادستان' قدرت. جمعه پنل به عنوان یک بارومتر برای چه عمومی نمایش سامسونگ رئیس مجرمیت و همچنین به عنوان یک آزمون از مشروعیت دادستان که رهبر کره منصوب شده توسط رئیس جمهور.

لی وکیل — که به استناد حق خود برای تشکیل این گروه — در حال قمار پانل خواهد قانون را به نفع خود را به خصوص پس از دادستان موفق این ماه را به نفع خود حکم بازداشت برای اجرایی. سامسونگ بزرگترین گوشی های هوشمند و حافظه تراشه ساز و نمادی از کره دهه های طولانی اقتصادی صعود صرف میلیون ها نفر در ماه گذشته در طرح نبرد Covid-19 از جمله گسترده تست که ثابت ابزاری در مهار بیماری همه گیر در خانه.

"اگر پانل تصمیم می گیرد مورد نیست indictable, دادستان قرار داده خواهد شد تحت فشار بسیار زیاد و این چیزی است که سامسونگ است که با هدف" گفت: پارک جو-تفنگ رئیس جمهور در شرکت شرکت تحقیقاتی CEOScore.com.

قبل از اینکه لی درخواست چند در خارج از محافل حقوقی تا به حال حتی شنیده مدنی پانل گزینه. به تصویب رسید به عنوان بخشی از دادستان اصلاحات زیر ماه Jae-در دولت آن را شبیه به هیئت منصفه سیستم به جز اعضای پانل انتخاب شده — تصادفی — عالی ایرباس از یک موجود استخر چند صد قبلا تایید نام.

در حال حاضر کمتر شناخته شده سیستم تبدیل به محوری برای یک مورد که موجب اختلاف سراسر کشور ایجاد حفره قدرتمند ترین کشور chaebols یا شرکت در برابر سازمان های دولتی که متعهد به کاهش نفوذ خود و دنج روابط به خانه آبی.

کره جنوبی دادستان ویژه برای اولین بار تحت تعقیب لی در اوایل سال 2017 به اتهام رشوه خواری و فساد وی از سوی مامورین که سامسونگ ارائه شده اسب و پرداخت های دیگر به محرم از رئیس جمهور سابق برای برنده شدن پشتیبانی برای کمک به سهولت خود جانشینی. این مورد شنیده می شود جمعه مربوط است و مراکز اینکه آیا لی و سامسونگ با استفاده از ابزارهای غیر قانونی برای کمک به او را کنترل کنگلومرا تاسیس توسط پدر بزرگ خود را.

فعلی پروب لگد کردن بعد از تنظیم کننده های به این نتیجه رسیدند سامسونگ بیولوژیک Co. عمدا نقض قوانین حسابداری و تورم ارزش خود را پیش از ارائه عمومی اولیه. دادستان مشکوک و تخلف در نظر گرفته شده برای توجیه ادغام نسبت بین بیولوژیک' عمده صاحب Cheil Industries و سامسونگ C&T. که به نوبه خود کمک به تقویت ارزش وارث است سهام خود را در Cheil و نفوذ خود را در سامسونگ ، این بیولوژیک واحد است گفت: آن را نمی نقض استانداردهای حسابداری. لی وکلای که شامل چندین ارشد سابق دادستان ممکن است استدلال می کنند به این پنل که بیولوژیک معاملات مشروع و تایید شده توسط مقامات در آن زمان است.

لی همچنین ممکن است شمارش را بر روی تصویر خود را به عنوان یک ویروس-جنگنده ملی و رهبر کسب و کار نه فقط به نفع مطلوب پنل نقد و بررسی در روز جمعه اما همچنین به طور گسترده تر نفوذ جریان محاکمه گفت: Lee Sang-hun گر سلام سرمایه گذاری و اوراق بهادار. فراتر از سامسونگ را بسیار قابل رویت نبرد در برابر Covid-19 Lee امتیاز به ثمر رساند در ماه گذشته پس از او صادر نادر عمومی عذرخواهی گذشته mis-مراحل و قول داد که هرگز به تصویب سامسونگ کمر به کودکان خود.

دادستان باید بیشتر به دنبال پانل تصمیم در موارد گذشته با توجه به رسانه های محلی. آنها می توانند نادیده گرفتن یک نتیجه نامطلوب و حرکت رو به جلو و با کیفرخواست — اما این خطرات عصبی مردم ، افکار عمومی بسیار مهم در کره آن شناخته شده است برای برخی از احکام دادگاه. لی درخواست برای یک پانل خشم دادستان که این حرکت به عنوان یک تلاش برای دور زدن روند قانونی با توسل به شخص ثالث.

"سامسونگ در تلاش است به منظور کاهش خطرات قانونی با حمایت از افکار عمومی" گفت: Lee سلام سرمایه گذاری و اوراق بهادار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب