سنگاپور قوانین استفاده اجباری از تماس با ما-ردیابی برنامه

توسط: بلومبرگ | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 12:18:12 pm پس از راه اندازی آن در 20 مارس

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: بلومبرگ | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 12:18:12 pm
singapore news, singapore coronavirus outbreak, covid-19 news, singapore lockdown, indian express پس از راه اندازی آن در 20 مارس 1.5 میلیون نفر از 5.7 میلیون ساکنان نصب برنامه. (AP/فایل)

سنگاپور حاکم کردن استفاده اجباری از یک تماس ردیابی برنامه به عنوان یک ابزار برای نظارت و پیگیری Covid-19 گسترش در این کشور وزیر امور خارجه ویویان Balakrishnan گفت: در مجلس شورای اسلامی در روز جمعه.

این برنامه به نام TraceTogether نمی کند به خوبی کار بر روی iOS و یا دستگاه های اپل از آنها تعلیق بلوتوث فعاليت در حالی که برنامه اجرا می شود در پس زمینه Balakrishnan, که همچنین وزیر مسئول از کشور هوشمند ملت ابتکار گفت.

دولت تا به حال بحث با Apple Inc. در این موضوع شده است اما هنوز برای پیدا کردن یک راه حل رضایت بخش.

"از آنجا که TraceTogether کار نمی کند به همان اندازه نیز در تمام گوشی های هوشمند ما تصمیم گرفته اند بنابراین در این نقطه در زمان به دستور اجباری استفاده از TraceTogether," Balakrishnan گفت.

پس از راه اندازی آن در 20 مارس 1.5 میلیون نفر از 5.7 میلیون ساکنان نصب برنامه, او گفت:.

دولت در حال کار بر روی یک جایگزین تماس با ردیابی روش که شامل قابل حمل دستگاه پوشیدنی که نمی کند نیاز به یک گوشی هوشمند است. اگر موفق دولت را توزیع تجهیزات برای هر کس در سنگاپور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب