4 اهالی داکوتای شمالی مرگ از coronavirus در یک روز و به بالاترین سطح در یک دوره 24 ساعته

FARGO — چهار نفر دیگر از کسانی که در زندگی Cass County فوت کرده اند بعد از ابتلا به کروناویروس در داکوتای شما

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

FARGO — چهار نفر دیگر از کسانی که در زندگی Cass County فوت کرده اند بعد از ابتلا به کروناویروس در داکوتای شمالی با توجه به اعداد منتشر شد چهار شنبه, آوریل 1.

چهار مرگ و میر است که بالاترین تک روز شمار تلفات از coronavirus برای دولت است. بیشتر مرگ و میر به ارمغان می آورد از دست دادن کل زندگی تعداد به 23 با توجه به داکوتای شمالی وزارت بهداشت.

مرگ شامل یک مرد در 90s و سه زن یکی در هر یک از آنها 70s, 80s و 90s.

داکوتای شمالی نیز روز جمعه گفت آن را تایید کرد روز پنج شنبه اضافی 40 موارد مثبت coronavirus آوردن این دولت در مجموع به 1,107.

دولت تجزيه و تحليل 2,065 آزمون دوشنبه, تولید مثبت تایید رای کمتر از 2 درصد. از 29,525 آزمون دولت به اتمام رسانده است پس از تست شروع ماه گذشته 3.7% باید دوباره مثبت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یک فرد اضافی در بیمارستان بستری شد دوشنبه به دلیل COVID-19 آوردن مجموع بستری شدن در بیمارستان به 86. در حال حاضر 27 اهالی داکوتای شمالی در بیمارستان به دلیل ویروس. دولت گفت: 482 نفر بهبود یافته اند.

Cass County تا به حال 29 آزمون مثبت و چنگال بزرگ شهرستان تا به حال چهار وزارت بهداشت گفت. Stark County, یکی بود, Burleigh تایید دو و Stutsman و Renville هر حال یک مورد.

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم است که انتظار می رود به روز رسانی بر روی اعداد و همچنین آدرس K-12 آموزش و پرورش است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن