بستن هند قرمز-نور منطقه نمی باشد coronavirus

اخلال مطالعه جدید که به تازگی ویروسی در هند رسانه ها. نوشته شده توسط دانشمندان در دانشکده پزشکی هاروارد و دانش

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

اخلال مطالعه جدید که به تازگی ویروسی در هند رسانه ها. نوشته شده توسط دانشمندان در دانشکده پزشکی هاروارد و دانشگاه ییل آن ادعا می کند که خاموش کردن نور قرمز در مناطق بمبئی, دهلی نو, Nagpur, کلکته و پونا در طول این مستند می تواند به کاهش تعداد COVID-19 موارد توسط 72 درصد و توصیه به نگه داشتن آنها را بسته به طور نامحدود. یکی از نویسندگان این مطالعه, Sudhakar Nuti بعد پیشنهاد کرد که کارگران جنسی باید مرتبط با برنامه های دولت و channelled به دیگر مشاغل به منظور بهبود اثر است. او به نظر می رسید برای دیدن توصیه های دائمی به عنوان اقدامات برای از بین بردن هر دو ویروس و کار. COVID-19 گفت: ارائه "ایده آل طبیعی فرصت برای کمک به کارگران جنسی خروج تجارت خود را و پیدا کردن جایگزین معیشت."

در حالی که مطالعه کامل هنوز منتشر نشده است و برای مرور این توصیه بر اساس ناقص و خطرناکی درک ساده انگارانه از کجا و چگونه کار جنسی در هند رخ می دهد. با کمی و یا بدون مشاوره از کارگر جنسی, تعاونی فعالان و یا دانشگاهیان آن را توصیه می کند اقداماتی که باعث افزایش خشونت پلیس و precarity نه تنها برای کارگران جنسی اما میلیون ها نفر از بخش غیررسمی کارگران و مهاجران در سراسر کشور است.

این فانتزی را نشان می دهد که وجود دارد به وضوح مشخص قرمز-نور مناطق سرایت است که می تواند پیامد های چشمگیر اقدامات کنترل. حقیقت این است که تنها درصد بسیار کمی از کار جنسی در هند کار می گیرد در فاحشه خانه ها. یک مطالعه 5301 کارگران جنسی در سراسر آندرا پرادش و کارناتاکا تامیل نادو و ماهاراشترا نشان داد که تنها 24 درصد از پاسخ دهندگان تا به حال مشغول به کار در یک فاحشه خانه. مطالعات دیگر تایید کرده اند که اکثریت قریب به اتفاق کارگران جنسی خیابانی و مبتنی بر خانه. حتی برای کسانی که کار در فاحشه خانه ها آن است که به ندرت یک یا دیگر. Svati شاه یک انسان شناس است که مستند کار جنسی در بمبئی برای بیش از یک دهه نشان داد که بسیاری از فاحشه خانه مبتنی بر کارگران جنسی نیز مشغول به کار در خیابان ها و در سایت های ساخت و ساز که در آن آنها گاهی اوقات تجارت جنسی برای این فرصت را به کار می کنند. آنها نیز همراه است. اغلب کارگران جنسی در هند هستند یا داخلی یا خارجی مهاجران و مانند آنها غالبا حرکت بین شهرهای مختلف و شهر محل زندگی با تکیه بر تغییر شبکه از بستگان سازمان های غیر دولتی سازمان های دولتی و دیگر مخاطره آمیز ساکنان شهرستان به نگه داشتن شناور.

این مطالعه همچنین به دروغ نشان میدهد که کسب و کار سریع در مناطق نور, به طوری که آن را مستلزم یک بادها. در شهرستانها مانند دهلی نو کلکته و بمبئی, اما, فاحشه خانه بر اساس جنس کار به طور پیوسته کاهش یافته از اواخر 1990s. این در درجه اول با توجه به افزایش طرفدار الغای برده داری ضد قاچاق حرکات خصوصی توسعه مجدد منافع و پلیس سرکوب. یک مطالعه از موسسه تاتا علوم اجتماعی یافت می شود که جمعیت فاحشه خانه-بر اساس جنسیت کارگران در دست نیست که در آن بسیاری از بمبئی فاحشه خانه ها قرار دارد کاهش یافته است از تقریبا 50 ، 000 در سال 1992 به حدود 2000 در سال 2010 و تنها 500-1000 در سال 2016. محققان اشاره می کنند که بسیاری از فاحشه خانه ها در دست نیست جایگزین شده است توسط واحدهای تولیدی برای کیسه های جین رنگرزی تشک و پارچه. شاه تحقیقات این یافته را تأیید میکند. در یک الگوی مشابه قرمز-نور مناطق در گوا سورت و پونا تمام شد اما تخریب بین سال های 2000 و 2004 به اصلاح فضای گردشگری ساحلی و هتل ها و بزرگراه مغازه و واحدهای صنعتی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن