تیراندازی در گزارش Breonna تیلور اعتراض در کنتاکی

توسط: AP | لویی | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 1:46:31 pm یک مرد می ایستد با یک تفنگ نیمه خودکار در طو

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: AP | لویی | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 1:46:31 pm
Shooting reported at Breonna Taylor protest in Kentucky یک مرد می ایستد با یک تفنگ نیمه خودکار در طول یک تظاهرات در برابر مرگ Breonna تیلور و دیگر اشکال نژادی و بی عدالتی در لوئیزویل, کنتاکی, ایالات متحده 27 ژوئن 2020. (رویترز)

مقامات تحقیق در مورد تیراندازی مرگبار دوشنبه شب در یک پارک در مرکز شهر لوئیزویل, کنتاکی که در آن تظاهرکنندگان جمع شده بودند در اعتراض به مرگ Breonna تیلور.

گزارش از آتشباری در جفرسون مربع پارک آمد و در حدود 9 p. m., لویی مترو پلیس در بیانیه ای گفت: به دنبال تماس های که Jefferson County Sheriff بخش انجام شد زندگی-صرفه جویی در اقدامات یک مرد که فوت در صحنه است. مدت کوتاهی پس از, پلیس گفته شد از یک تیراندازی قربانی در سراسر خیابان در سالن عدالت است. که فرد در بیمارستان بستری شد با غیر تهدید کننده زندگی صدمات.

تصویری پست شده در رسانه های اجتماعی به نظر می رسد به یک مرد نشان می دهد باز کردن آتش به پارک که مردم درهم برای پوشش. این فیلم بعد نشان داد که حداقل یک نفر خونریزی فراوان بر روی زمین است.

افسران پاکسازی پارک و پلیس "در حال تلاش برای جمع آوری به عنوان اطلاعات آنجا که ممکن است به منظور شناسایی همه کسانی که درگیر در حادثه" بیانیه ای گفت:. هیچ اطلاعاتی در مورد دستگیری احتمالی متهمان و قربانیان هویت و سنین بلافاصله منتشر شد. مقامات بلافاصله انتشار اطلاعات اضافی.

"من عمیقا متاثر از خشونت است که فوران در جفرسن مربع امشب پارک که در آن کسانی که ابراز نگرانی های خود را جمع آوری شده اند," لویی شهردار گرگ فیشر در بیانیه ای گفت. "این یک تراژدی است که این منطقه از اعتراض مسالمت آمیز در حال حاضر یک صحنه جرم است."

پارک است برای هفته ها است که کانون برای تظاهرات در این شهر پلیس پس از قتل تیلور و جورج فلوید.

شنبه شب تیراندازی حداقل دوم در طول نزدیک به یک ماه از تظاهرات در لوییویل بیش از تیلور مرگ است. هفت نفر زخمی شدند, مارس 28 هنگامی که تیراندازی فوران در نزدیکی تالار شهر باعث بیانیه ای از تیلور مادر درخواست از مردم برای تقاضای عدالت "بدون صدمه زدن به هر یک از دیگر."

"دعا برای شهر ما ایم" ایالت کنتاکی تشکر. چارلز بوکر از لوئیزویل اواخر روز شنبه. این دموکرات در حال اجرا است برای حزب نامزدی برای به چالش کشیدن جمهوری خواه سنا میچ مک کانل رهبر در پاییز.

تیلور 26 ساله سیاه زن کشته شد در لوییویل خانه در ماه مارس توسط پلیس بودند که خدمت بدون دست کشیدن حکم. معترضان خواستار شده است برای افسران درگیر در مرگ او به شارژ. یکی از افسران به تازگی از کار اخراج شدند.

کنت واکر تیلور پسر در اصل به اتهام اقدام به قتل او پس از اخراج یک شات در یکی از افسران که آمد به خانه. واکر گفت: او فکر کرد که او در دفاع از یک مزاحم.

بدون دست کشیدن حکم جستجو است که اجازه می دهد تا پلیس به ورود بدون, اولین حضور خود را اعلام اخیرا ممنوع شده توسط لویی مترو شورای.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن