شاو: همه استان ها باید درمان شود به همان اندازه

این نباید تعجب بزرگ. Adams, Billings, Griggs و Kidder شهرستان کم جمعیت. Cass County دولت است پرجمعیت ترین شهرس

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

این نباید تعجب بزرگ. Adams, Billings, Griggs و Kidder شهرستان کم جمعیت. Cass County دولت است پرجمعیت ترین شهرستان است. این ویروس در حال گسترش سریع تر در پرجمعیت فارگو از کم جمعیت Hettinger.

بنابراین COVID-19 محدودیت باید تنگ تر در Cass County نسبت Adams County است. با مناسب اجتماعی فاصله و احتیاط Adams County کسب و کار باید باز باشد. در Cass County, که در آن عفونت کنگره اجتماعات بزرگ باید ممنوع سالن ها و میله ها باید بسته ها و رستوران ها تنها باید باز برای بایگانی اطلاعات سفارشات. رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو باز کرده است تا بخش هایی از شمال ایالت نیویورک اما هنوز تنگ محدودیت در ضربه سخت شهر نیویورک است.

مرتبط

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

من احساس وحشتناک برای سختی است که کسب و کارهای محلی رنج می برند اما در دراز مدت آنها خواهد بود بهتر است با محدودیت در حال حاضر. بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci هشدار داد که اگر ما دوباره باز کردن بیش از حد به زودی احتمال وجود خواهد داشت بیشتر شیوع بیماری مرگبار که می توان از بهبود اقتصادی. کسب و کار تنها می تواند واقعا موفق هنگامی که ما کاهش مرگ و نرخ ابتلا به عفونت و ویروس تحت کنترل است.

منتقدان می گویند که بسیاری از فارگو-مورهد موارد در خانه های پرستاری پس از مادر بزرگ و پدر بزرگ به حساب نمی آوریم و بقیه از ما باید باشه. مشکل این است که کسانی که کار در خانه های سالمندان آلوده می تواند با تصویب آن را به خانواده خود که پس از تصویب آن را به مشتریان مورد علاقه خود را در نوار خواهد شد که سپس آن را به موهای خود را سبک. دیگر اسطوره این است که افراد جوان را دریافت نمی virus.

همه این ما به ارمغان می آورد به مری (این اسم واقعی او نیست) a 20-year-old, کالج, زندگی دانشجویی در فارگو و کار در یک فارگو خانه سالمندان است. مریم یکی از حدود 700 نفر در داکوتای شمالی زیر 30 آلوده با COVID-19. پدر و مادر او نیز آلوده.

"من شروع به داشتن سردرد و بدن درد, لرز و تب" مری گفت. "من احساس شپشو. من نمی تواند نگه دارید تا خودم. من بیش از حد ضعیف است."

به مسائل بدتر کارفرما به او گناه سفر. "آنها عصبانی بودند من آمد با ویروس های حمایتی و سرزنش من برای آن را" مری گفت.

Susmita Gurung, 18, ارشد در فارگو جنوبی بالا و صندوقدار در یک فروشگاه بزرگ جعبه در فارگو نیز آلوده و صرف دو روز در بیمارستان است.

"من فکر می کنم من آن را در محل کار. آن را بسیار شلوغ در منطقه" Susmita گفت. "من می ترسم به بازگشت به کار. من می ترسم من می توانید آن را دوباره."

بنابراین در Cass County, شما بیشتر احتمال دارد به این ویروس بود برای تمسخر گرفتن آن و ترس می شود به کار می کنند. از آن زمان به درمان Cass County متفاوت از شهرستانهای بدون عفونت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب