Shamima بگوم که سفر به سوریه برای پیوستن به است که هم اکنون می توانید از بازگشت به انگلستان را به چالش تابعیت حذف: دادگاه

توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 4:22:31 pm فایل عکس: Renu بیگم, خواهر, نوجوان,

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 4:22:31 pm
ISIS bride Shamima Begum will be hanged if she comes to Bangladesh: Foreign Minister فایل عکس: Renu بیگم, خواهر, نوجوان, دختر Shamima بگوم دارای یک عکس از خواهر او را به عنوان او می سازد یک درخواست تجدید نظر برای او به بازگشت به خانه در اسکاتلندیارد در لندن بریتانیا در فوریه 22, 2015. (رویترز)

انگلیسی قضات در روز پنجشنبه حکم داد که Shamima بگوم در لندن, دختر مدرسه ای که در سفر به سوریه برای پیوستن به دولت اسلامی باید مجاز به بازگشت به انگلستان را به چالش حذف او تابعیت بریتانیا.

بگوم چپ برای پیوستن به زمانی است که او 15 اما در حال حاضر می خواهد به بازگشت. او تابعیت بریتانیا لغو شد دلایل امنیتی.

دادگاه تجدید نظر قضات گفت که تنها راه بگوم خواهد بود قادر به عادلانه و موثر درخواست تجدید نظر از این تصمیم خواهد بود اگر او مجاز به بازگشت به انگلستان است.

"من رسیده این شرکت نتیجه رسیدند که با توجه به این که تنها راهی که در آن او می تواند عادلانه و موثر درخواست تجدید نظر به مجاز به آمدن به بریتانیا به دنبال درخواست تجدید نظر" قاضی جولیان Flaux نوشت: در یک حکم.

"انصاف و عدالت باید در حقایق این مورد بیشتر از نگرانی های امنیت ملی... به نظر من که خانم بیگم را ادعا می کنند برای بررسی قضایی از تصمیم SIAC (ویژه مهاجرت کمیسیون تجدید نظر)... موفق است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب