5 چیزهایی که می دانیم امروز: تجلیل کودی هولته East Grand Forks, تابستان, ورزش جدید Oberon, مدرسه, مدیره, اعضای, COVID-19 تست رویداد درایو در فیلم

به عنوان عزاداران بی سر و صدا trickled به رالف Engelstad عرصه در بعد از ظهر روز سه شنبه, ژوئن 2, به یاد داشته

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

به عنوان عزاداران بی سر و صدا trickled به رالف Engelstad عرصه در بعد از ظهر روز سه شنبه, ژوئن 2, به یاد داشته باشید کودی هولته یک چنگال بزرگ افسر پلیس که کشته شد در حین انجام وظیفه در هفته گذشته مردان و زنان برگزاری پرچم آمریکا نگاه کرد.

به عنوان آن به نظر می رسد در یک مقیاس-بازگشت تابستان, ورزش فصل, East Grand Forks است کاهش هزینه های آن را شارژ می خانواده هایی که ثبت نام کودکان خود را به توپ را روی گوه توپ سافت بال و بیس بال و تنیس و دیگر گرم-آب و اساسی می باشد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داکوتای شمالی دولت هیئت عمومی آموزش و پرورش با اکراه منصوب دو مدرسه جدید اعضای هیئت مدیره به یک منطقه کوچک در قسمت شمال شرقی این ایالت در روز سه شنبه, ژوئن 2, پس از چهار نفر از پنج نفر از اعضای هیئت مدیره متوقف شد توسط رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم و اتهامات.

استیل County بهداشت عمومی در رابطه با Traill منطقه واحد بهداشت, Nelson-Griggs منطقه بهداشت و درمان واحد Mayville دانشگاه ایالت داکوتای شمالی گارد ملی برگزار خواهد شد و یک درایو تا COVID-19 تست رویداد به امید روز از 9 تا 11 صبح جمعه, ژوئن 5.

یک زن و شوهر از درایو در فیلم ارائه شده توسط چنگال بزرگ پارک منطقه در چهار شنبه 10 ژوئن در کلمبیا بازار پارکینگ در شمال غربی طرف سیرز. "داستان اسباب بازی 4" آغاز می شود در 5:30 p. m. و کره بادام زمینی "شاهین" در 8 p. m. در یک فضای باز بزرگ صفحه نمایش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن