کارگران جنسی رها به عنوان COVID سرکوب خنثیسازی آفریقا HIV تلاش

"ما انتظار داریم بسیاری از موارد جدید HIV به گزارش در ماه های آینده و هفته می گوید:" توماس Abol مدیر اجرایی زن

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

"ما انتظار داریم بسیاری از موارد جدید HIV به گزارش در ماه های آینده و هفته می گوید:" توماس Abol مدیر اجرایی زنده نگه داشتن جامعه امید (کاش) در کنیا که در خدمت کارگران جنسی و مردانی که رابطه جنسی با مردان. UNAIDS و سازمان جهانی بهداشت (WHO) را صدا شبیه آلارم.

تحت نایروبی دولت COVID-19 محدودیت کاش خود را بسته رها-در مرکز یک فضای امن در کیسومو برای افرادی که ممکن است احساس امنیت برای رفتن به یک به طور منظم و درمانگاه از جمله کارگران جنسی و LGBTIQ مردم است. آن را ارائه می دهد تست اچ آی وی, مشاوره, دکتر, مشاوره, دبستان و ماهانه ضد ویروسی داروی پر کردن مجدد. `

در آفریقای جنوبی مگان Lessing سخنگوی سازمان کارگران جنسی آموزش و پرورش و حمایت گروه ضربت (عرق) می گوید که کار توسعه – رفتن به جوامع به صحبت کردن با کارگران جنسی که در آن زندگی می کنند و کار خود و راه رفتن در بيماران HIV درمانگاه متوقف شد و برای اولین بار پنج ماه از مستند.

Lessing توضیح می دهد که چگونه مقامات دولتی حذف کارگران جنسی که زندگی در خیابان های کیپ تاون, از جمله بسیاری از ترانس کارگران جنسی قرار داده و آنها را به یک پناهگاه دور از خدمات پشتیبانی. پس از اعتراض عمومی, پناهگاه بسته شد اما بسیاری از کارگران جنسی ترس بیش از حد به بازگشت به کار معمول خود را از مناطق.

حتی قبل از همه گیر پنج کشور شد و ثبت نام نزدیک به 620,000 جدید عفونت اچ آی وی در کل در هر سال با توجه به داده ها از سال 2018 است. "مردم در حال رفتن برای مردن! ایدز در حال رفتن به ضرب!" Namiiro هشدار می دهد.

در ده دیگر کشورهای آفریقایی مشابه کاهش HIV خدمات گزارش شده به یک شرکت پل ایده آل پارس (IPPF) نظرسنجی از شبکه خود را از بهداشت جنسی و باروری, درمانگاه, مارس.

رها بدون غذا و یا کمک های مالی

کارگران جنسی می گویند که در حالی که خطر COVID-19 عفونت کرده است ترس را به بسیاری از مشتریان خود را, آنها هنوز هم می تواند به توقف کار به رعایت توصیه های بهداشتی در اجتماعی فاصله. در تمام پنج کشور کارگران جنسی گفت: آنها بهره مند نشده اند از رسمی بالشتک به معنای جزر و مد مردم بیش از coronavirus محدودیت.

برای مثال کار جنسی غیر قانونی است در جنوب آفریقا, بنابراین کارگران جنسی هستند قادر به ادعا می کنند مزایای بیکاری. "اعمال من برای یکی کردن تسکین R350 ($24) که دولت اعلام کرد برای افراد بیکار اما تا کنون من هیچ چیز" گفت: یک کارگر جنسی در کیپ تاون است.

در اوگاندا مقامات بهداشتی شناسایی مرزی رانندگان کامیون به عنوان 'وارد' از coronavirus و هشدار داد کارگران جنسی کردن آنها. كانون اصلی گروه مشتری برای کارگران جنسی در نقاط مرزی و در امتداد مسیرهای حمل و نقل در منطقه است.

Macklean Kyomya اجرا می شود که اتحاد زنان برای دفاع از تغییر (AWAC), یک سازمان عضو 10000 کارگران جنسی در اوگاندا می گوید که دولت حاضر یک درخواست برای کمک های غذایی از کارگران جنسی.

"ما خواسته شد به افشای تعداد افراد در هر منطقه و نام خود را و اطلاعات تماس" او می گوید: اگر چه مقامات اوگاندا روشن نیست که چرا آنها نیاز به این اطلاعات است. دانستن این است که این همان مقامات قبلا انجام حملات در کارگران جنسی به اجرای "بدون تماس با كانون" بخشنامه Kyome آشکار نیست این هویت. این کمک های غذایی محروم بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن