سیاتل Black Lives Matter درگیری جرقه 45 دستگیری 21 پلیس مجروح

توسط: رویترز | سیاتل | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 12:19:09 pm پلیس سعی کنید به نگه داشتن یک خط با معت

توسط NEWSATROPAT در 5 مرداد 1399
توسط: رویترز | سیاتل | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 12:19:09 pm
پلیس سعی کنید به نگه داشتن یک خط با معترضان بسیاری از حمل چتر. (AP Photo/تد S. وارن)

ده ها تن دستگیر شدند و بسیاری از پلیس مجروح در درگیری در اطراف سیاتل بزرگترین Black Lives Matter اعتراض در هفته در روز شنبه پلیس گفت: با انرژی های تجدید موجب خشونت و درگیری بین فعالان و ماموران فدرال در نزدیکی پورتلند اورگان است.

پلیس گفت: ماموران با استفاده از سلاح های غیر کشنده در تلاش برای متفرق کردن هزاران نفر از راهپیمایان در اواخر بعد از ظهر و بعد از معترضان آتش به سایت ساخت و ساز برای یک پادشاه شهرستان اطفال بازداشتگاه و دادگاه است.

10 p. m. (0500 GMT) پلیس تا به حال "ساخته 45 دستگیری در ارتباط با امروز شورش در شرق حوزه," پلیس سیاتل نوشت در توییتر ارسال.

آن گفت: "21 افسران صدمات پایدار پس از اصابت آجر سنگ و ملات/دیگر مواد منفجره است. اکثر افسران قادر به بازگشت به وظیفه. یکی از درمان در بیمارستان برای یک مصدومیت زانو."

پیش از این پلیس گفته بود آنها مشغول به کار بودند به دسترسی امن برای این شهر آتش نشانی به فروغ که می گفت آغاز شد و حدود دوازده نفر بودند که بخشی از یک گروه بزرگی از تظاهر کنندگان است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: گسترش استقرار پلیس فدرال به سیاتل enraging مقامات محلی و اشتعال خشم در میان معترضان.

ساخت و ساز ساختمان های سوختگی در نزدیکی شهرستان کینگ نوجوانان بازداشتگاه. (AP Photo/تد S. وارن)

"ما شاهد آنچه اتفاق می افتد در پورتلند و ما می خواستیم تا مطمئن شوید که ما در شهر ما ایستاده بودند در همبستگی با مادران دیگر" گفت: Lhorna موری که با حضور به نمایندگی از تازه تشکیل دیوار از مادران سیاتل تکرار یک تاکتیک از پورتلند تظاهرات که در آن مادران در لباس زرد و به شکل یک انسان دیوار بین مردم و اجرای قانون است.

تاکتیک های فدرال افسران در پورتلند کشیده اند خشم رهبران محلی و دموکرات ها در کنگره که می گویند کسانی که ماموران با استفاده از نیروی بیش از حد و شکایت از نفس بیش از حد با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

آمریکا وکیل برای غرب منطقه واشنگتن برایان موران گفت: در بیانیه ای در روز جمعه که ماموران فدرال در حال مستقر در سیاتل برای محافظت از فدرال خواص و کار انجام شده در آن ساختمان.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیز فرستاده پلیس فدرال به شیکاگو, کانزاس, شهرستان و آلبوکرک نیومکزیکو در اعتراض کسانی که شهرداران

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن