دانشمندان نزدیک شدن به آزمایش خون برای بیماری آلزایمر

توسط: AP | میلواکی | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 9:53:13 am محقق Nicolas Barthelemy با این نسخهها کار د

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399
توسط: AP | میلواکی | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 9:53:13 am
Alzheimer's disease, Alzheimer's disease latest news, Alzheimer's disease blood test, Alzheimer's disease blood test results, indian express محقق Nicolas Barthelemy با این نسخهها کار در یک p-tau217 تست برای بیماری آلزایمر در یک آزمایشگاه در St. Louis, Mo. در دوشنبه 27 ژوئیه سال 2020 است. (اویی ماخ/دانشگاه واشنگتن سنت لوئیس از طریق AP)

تجربی آزمایش خون بسیار دقیق در تشخیص افراد مبتلا به بیماری آلزایمر از کسانی که بدون آن در مطالعات مختلف افزایش امید وجود دارد که به زودی ممکن است یک راه ساده برای کمک به تشخیص این رایج ترین شکل زوال عقل است.

در حال توسعه از جمله تست شده است-به دنبال هدف و دانشمندان هشدار می دهند که این رویکرد جدید هنوز هم نیاز به اعتبار است و هنوز رتبهدهی نشده است آماده به صورت گسترده ای استفاده کنید. اما روز سه شنبه نتایج نشان می دهد آنها در مسیر صحیح است. تست شناسایی افراد مبتلا به آلزایمر در مقابل هیچ زوال عقل یا انواع دیگر آن را با دقت اعم از 89 درصد به 98 درصد است.

"این خیلی خوب است. ما هرگز دیده می شود که" دقت زیادی در تلاش های قبلی گفت: ماریا Carrillo این انجمن آلزایمر ارشد علوم افسر.

Dr الیعزر, Masliah علوم اعصاب ارشد در ایالات متحده موسسه ملی پیری به توافق رسیدند.

"این اطلاعات به نظر می رسد بسیار دلگرم کننده است," او گفت:. جدید تست "به نظر می رسد حتی حساس تر و قابل اعتماد تر" از قبل روش اما برای این کار باید سعی در بزرگتر و متنوع تر جمعیت, او گفت:.

این موسسه تا به حال هیچ نقشی در این مطالعات اما تامین مالی قبل از آن تحقیقات پایه نسبت به آزمایش خون توسعه است.

نتایج مورد بحث قرار گرفت در انجمن آلزایمر کنفرانس بین المللی در حال وقوع حاضر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. برخی از نتايج منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا. بیش از 5 میلیون نفر در ایالات متحده و بسیاری از سراسر جهان به آلزایمر است. داروهای کنونی تنها به طور موقت علائم بیماری و فراموش نمی کند ذهنی کاهش است.

این بیماری معمولا تشخیص داده شده از طریق تست حافظه و مهارت های تفکر, اما آن را بسیار مبهم و معمولا شامل یک ارجاع به یک متخصص مغز و اعصاب. روش های قابل اعتماد تر مانند مایع نخاعی آزمایش و اسکن مغز تهاجمی یا گران قیمت, پس یک آزمایش ساده خون است که می تواند انجام شود در یک خانواده مطب دکتر می تواند یک پیشرفت بزرگ.

در سال گذشته دانشمندان در گزارش نتایج دلگرم کننده از تجربی آزمایش خون است که اندازه گیری غیر طبیعی و نسخه های آمیلوئید یکی از دو پروتئین که ساخت و آسیب بیماران مبتلا به آلزایمر' مغز است. کار جدید با تمرکز بر دیگر پروتئین ؟ تاو ? و در می یابد که یک شکل آن را به نام p-tau217 یک شاخص قابل اطمینان تر. چندین شرکت و دانشگاه ها را توسعه داده اند تجربی p-tau217 آزمون.

Dr اسکار Hansson از دانشگاه لوند در سوئد چراغ مطالعه الی لیلی آزمون در بیش از 1400 نفر در حال حاضر ثبت نام در زوال عقل مطالعات در سوئد, آریزونا و کلمبیا. آنها شامل افراد با اختلال خفیف اختلال آلزایمر و دیگر بیماری های عصبی.

P-tau217 تست عملکرد بهتری نسبت به یک میزبان از دیگر اقدامات نشان می دهد که بیماران مبتلا به آلزایمر به عنوان تایید توسط اسکن مغز. آن نیز قابل مقایسه با اسکن مغز و برخی از ستون فقرات تست در دقت و صحت.

آریزونا بخشی از مطالعه شامل 81 افرادی که تا به حال اهدا مغز خود را پس از مرگ تا محققان قادر به نشان می دهد که آزمایش خون در حالی که آنها زنده بودند از نزدیک همسان شواهدی از بیماری بعد.

از کلمبیا بخشی از مطالعه شامل افراد با نادر ژن که عملا destines آنها را به توسعه بیماری آلزایمر در سن جوان به طور معمول در 40s خود را. در کسانی که با ژن p-tau217 خون شروع به افزایش "حدود 20 سال قبل از علائم" Hansson گفت.

این مطالعه حامیان عبارتند از: ایالات متحده موسسه ملی بهداشت دولت سوئد گروه سلامت انجمن آلزایمر بسیاری از بنیادها و شرکت های مختلف. مطالعه برخی از رهبران کار برای لیلی یا مشورت برای شرکت.

دو دیگر گروه های تحقیقاتی مستقل گزارش شواهد p-tau217 تست در این کنفرانس است.

دانشمندان در دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو, پیدا, آن کمک به تشخیص افراد مبتلا به آلزایمر از آن با یکی دیگر از بیماری های عصبی ? frontotemporal lobar انحطاط ? با 96 درصد دقت در یک مطالعه از 617 نفر است.

دکتر سوزان شیندلر از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس میسوری همچنین نشان داد p-tau217 بهتر از برخی از شاخص های دیگر به صورت آشکار است که بیماران پلاک در مغز ؟ مشخصه بیماری آلزایمر.

"هنگامی که بیماران مبتلا به من با تغییرات در حافظه و تفکر یکی از اصلی ترین پرسش این است که چه علت ؟ این است که آن بیماری آلزایمر است یا چیز دیگری است ؟ " او گفت:. اگر تاو تست خرس "این امر به ما کمک تشخیص مردم زودتر و دقیق تر است."

شیندلر در حال حاضر راه اندازی یک مطالعه بزرگتر در یک جمعیت متنوع در سنت لوئیس. محققان انجام داده اند همان در سوئد.

اگر مزایای تایید, Masliah, Carrillo و دیگران می گویند که آنها امید تجاری آزمون خواهد بود آماده برای استفاده گسترده ای در حدود دو سال است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن