سنفورد بهداشت و درمان شل شدن برخی از بازدید کنندگان محدودیت

سلامت سیستم جدید سیاست موثر جمعه, مارس 20 اجازه می دهد تا یک فرد بالغ بازدید کننده با هر بیمار در بیمارستان ها

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

سلامت سیستم جدید سیاست موثر جمعه, مارس 20 اجازه می دهد تا یک فرد بالغ بازدید کننده با هر بیمار در بیمارستان ها و درمانگاه از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر روزانه.

بازدید کنندگان نمایش در خواهد آمد برای COVID-19 با توجه به دستورالعمل های جاری از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و انتظار می رود به پوشیدن پارچه یا فولاد ماسک در تمام زمانها.

سیاست تغییر فقط برای سانفورد بیمارستان ها و کلینیک و را شامل نمی شود خود را در دراز مدت مراقبت از امکانات که باقی می ماند بسته به تمام بازدید کنندگان.

Sioux Falls-بر اساس سانفورد سلامت شامل 44 بیمارستان 482 درمانگاه و بیش از 200 ارشد مراقبت امکانات با عمده مراکز پزشکی واقع در Sioux Falls, فارگو و Bemidji, Minn.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تغییرات علامت گذاری تقریبا دو ماه ممنوعیت اجازه می دهد بسیاری از بازدید کنندگان به سانفورد بهداشت بیمارستان ها و درمانگاه ها. در مارس 26, نظام سلامت گفت: هیچ بازدید کنندگان اجازه داده می شود با باریک استثنا برای تولد, پایان زندگی و مراقبت از کودکان و بزرگسالان نیاز به کمک.

"ما گرفته ام قوی ایستادگی در برابر COVID-19 به نگه داشتن بیماران و کارکنان امن در طول این بیماری همه گیر" دکتر گفت: Allison Suttle, افسر ارشد پزشکی از سنفورد سلامت در انتشار اخبار. "از آنجا که ما انجام داده ایم که از جمله پوشش کارکنان در بیمارستان ها و درمانگاه, ما می توانیم در حال حاضر هر بیمار باید یک دوست یا عضو خانواده توسط سمت خود را در زمان نیاز است."

قوانین جدید آینه کسانی که برای اولین بار نهاد توسط سیستم بهداشت و درمان در تاریخ 13 مارس به زودی پس از اولین COVID-19 موارد به نظر می رسد در این منطقه است. کسانی که قوانین اجازه تنها یک بازدید کننده در هر بیمار و نیاز به بازدید کننده می تواند یک عضو خانواده.

خوب سامری جامعه در دراز مدت ارائه دهنده مراقبت است که بخشی از سنفورد سلامت محدود بازدید کننده در مارس 10. کسانی که محدودیت ادامه خواهد داد.

سانفورد تغییر در بازدید کننده سیاست نمی شود به آن COVID-19 خاص واحد که در ادامه به تنگ محدودیت در بازدید کنندگان است.

سنفورد مقامات بهداشت در ادامه به درخواست کسانی که احساس خوبی با علائمی مانند تب و سرفه و یا تنگی نفس — نباید کلینیک مراجعه حضوری اما تماس های خود را از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای کمک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب