S. Korea جاسوسی آژانس می گوید هیچ نشانه ای کره شمالی را کیم دریافت جراحی قلب: گزارش

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 10:52:37 am در این جمعه, مه 1 سال 2020 عکس ه

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 10:52:37 am
kim jong un, kim jong un health, kim jong un reappears, kim jong un is back, south korea on kim jong un, where is kim jong un در این جمعه, مه 1 سال 2020 عکس های ارائه شده توسط کره شمالی, دولت, رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد, مرکز کاهش یک نوار فیلم خواهر کیم یو جونگ در طول سفر خود به کود کارخانه در Sunchon جنوبی Pyongan استان در نزدیکی پیونگ یانگ کره شمالی. (AP)

وجود دارد هیچ نشانه ای رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد دریافت کرد عمل جراحی قلب زمانی که او ناپدید شده از رسانه های دولتی به مدت سه هفته اما او کاهش می یابد فعالیت عمومی با توجه به coronavirus نگرانی Yonhap news agency گزارش روز چهارشنبه.

کیم با حضور اتمام یک کود گیاهی رسمی کره شمالی رسانه ها گفت: اولین گزارش خود را ظاهر می شود در پس آوریل 11. غیبت او سوخت سراسیمگی از حدس و گمان خود را در مورد بهداشت و نگهداری با کره جنوبی, اخبار خروجی گزارش کیم تا به حال تحت عمل جراحی قلب.

سئول سرویس اطلاعات ملی (NIS) گفت: در جلسه با اعضای کمیته اطلاعات مجلس که گزارش شد "بی اساس" Yonhap گفت.

"او به طور معمول انجام وظایف خود را زمانی که او به دور از چشم" عضو کمیته Kim Byung-kee به نقل شد.

اما این نماینده مجلس گفت: کیم جونگ سازمان ملل متحد تنها 17 ظاهر عمومی تا کنون در سال جاری در مقایسه با متوسط 50 از سال های گذشته است که NIS نسبت به امکان شیوع کروناویروس در کره شمالی.

کره شمالی گفته است که هیچ تایید موارد است. کره جنوبی وحدت وزیر Kim Yeon-chul که مسئول نظارت بر کره شمالی امور است گفت: کیم عمومی ناپدید شد و نه غیر معمول به خصوص به این دلیل که کشور مصرف شده بود دقیق گام به شیوع.

"آن را نمی توان رد کرد که وجود دارد این است که شیوع در کره شمالی" به مجلس Kim Byung-kee گفت: با توجه به Yonhap. "کیم جونگ سازمان ملل متحد تا به حال با تمرکز بر تحکیم امور داخلی مانند نیروهای نظامی و حزب-دولت جلسات و coronavirus نگرانی را بیشتر محدود خود فعالیت عمومی است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن