روسیه رای دهندگان موافق اجازه دهید به, پوتین به دنبال 2 بیشتر از نظر

توسط: AP | مسکو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 12:28:05 am عظیم تبلیغاتی و مخالفان را شکست به کوه هماه

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: AP | مسکو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 12:28:05 am
russia putin, russia constitution amendment, vladimir putin russia president, voting russia عظیم تبلیغاتی و مخالفان را شکست به کوه هماهنگ چالش کمک پوتین دریافت نتیجه او می خواست (سرگئی Guneyev میزبان آژانس عکس از طریق AP فایل)

روسیه رای دهندگان تصویب تغییرات قانون اساسی که اجازه خواهد داد که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به قدرت تا 2036 اما این همه پرسی یک هفته ای که به این نتیجه رسیدند چهارشنبه مخدوش گسترده گزارش از فشار بر رای دهندگان و دیگر بی نظمی.

با ملت نظرسنجی بسته شده و 30 درصد از تمام حوزه شمارش 74 درصد رای دادند برای اصلاحات قانون اساسی با توجه به انتخابات.

برای اولین بار در روسیه انتخابات شد باز نگه داشته و برای یک هفته به تقویت مشارکت بدون افزایش جمعیت, ریخته گری, برگه های رای در میان coronavirus بیماری همه گیر -- یک ماده است که کرملین منتقدان را محکوم کرد به عنوان یک ابزار فوق العاده برای دستکاری در نتیجه.

عظیم تبلیغاتی و مخالفان را شکست به کوه هماهنگ چالش کمک پوتین دریافت نتیجه او می خواست اما این همه پرسی می تواند در نهایت فرسایش و موقعیت خود را به دلیل روش های غیر متعارف استفاده می شود برای افزایش مشارکت و مشکوک مبنای قانونی برای انتخابات.

زمان سنجی بسته در مسکو و دیگر نقاط غربی و روسیه و به طور کلی مردم در انتخابات بود که در 65 درصد با توجه به انتخابات. در برخی از مناطق حدود 90 درصد از رای دهندگان واجد شرایط بازیگران برگه های رای.

در روسیه شرقیترین Chukchi شبه جزیره دو ساعت جلوتر از مسکو مقامات به سرعت اعلام کامل نتایج اولیه نشان میدهد 80 درصد از رای دهندگان به حمایت از اصلاحات و در دیگر نقاط خاور دور آنها گفت: بیش از 70 درصد از رای دهندگان حمایت این تغییرات است.

کرملین منتقدان مستقل و ناظران انتخابات مورد سوال مردم در انتخابات و ارقام. "ما در مناطق همجوار و ناهنجاری های آشکار هستند — وجود مناطق که در آن مردم در انتخابات مصنوعی (افزایش) وجود دارد مناطق که در آن است بیشتر یا کمتر واقعی" گریگوری Melkonyants co-صندلی مستقل نظارت بر انتخابات گروه Golos گفت: آسوشیتد پرس.

پوتین رای دادند در مسکو ايستگاه وحی نشان دادن گذرنامه خود را به انتخابات کارگر. چهره اش wasuncovered بر خلاف بسیاری از دیگر رای دهندگان که ارائه شد رایگان ماسک در ورودی.

رای کامل پیچیده حماسه آغاز شد که در ژانویه هنگامی که پوتین در اول پیشنهاد تغییر قانون اساسی. او ارائه شده به گسترش اختیارات پارلمان و توزیع مجدد قدرت میان شاخه های دولت stoking حدس و گمان او ممکن است به دنبال برای تبدیل شدن به معاون یا رئیس دولت شورای زمانی که مدت ریاست جمهوری خود را به پایان می رسد در سال 2024.

نیت خود را روشن شد تنها چند ساعت قبل از رای گیری در مجلس که قانونگذار Valentina Tereshkova یک دوران شوروی فضانورد بود که اولین زن در فضا در سال 1963 پیشنهاد اجازه دادن به او برای اجرای دو برابر بیشتر. اصلاحات نیز با تاکید بر تقدم از قانون روسیه بیش از هنجارهای بین المللی یاغی ازدواج همجنسگرایان و ذکر "اعتقاد به خدا" به عنوان یک ارزش اصلی بودند به سرعت گذشت کرملین کنترل قوه مقننه.

پوتین که برای بیش از دو دهه بیش از هر دیگر کرملین رهبر پس از دیکتاتور شوروی جوزف استالین -- گفت: او را بعد از آن تصمیم بگیرد که آیا برای اجرای دوباره در سال 2024. او استدلال کرد که بازنشانی مدت تعداد لازم بود برای حفظ خود lieutenants متمرکز کار خود را به جای "darting چشمان خود را در جستجو برای جانشینان احتمالی."

تحلیلگر گلب Pavlovsky سابق کرملین مشاور سیاسی گفت: پوتین فشار برای برگزاری رای گیری با وجود این واقعیت است که روسیه به هزاران coronavirus عفونت هر روز منعکس آسیب پذیری های بالقوه خود.

"پوتین فاقد اعتماد به نفس خود را در دایره درونی و او نگران آینده" Pavlovsky گفت. "او می خواهد مدرک انکار ناپذیر از حمایت عمومی است."

حتی اگر مجلس تصویب شد به اندازه کافی به آن قانون 67 ساله رئیس جمهور روسیه قرار داده و خود قانون اساسی طرح به رای دهندگان به نمایش گذاشتن خود را گسترده پشتیبانی و اضافه کردن یک دموکرات روکش به تغییرات. اما پس از آن coronavirus همه گیر فرا گرفته و روسیه و او را مجبور به تعویق انداختن مارس 22 همه پرسی.

تاخیر ساخته پوتین کمپین حمله رعد اسا از دست دادن حرکت و سمت چپ خود را اصلاح قانون اساسی طرح دار به عنوان خسارت از ویروس نصب شده و نارضایتی عمومی رشد داشته است. کاهش درآمد و افزایش بیکاری در طول شیوع بیماری باید دندانه دار خود را تصویب رتبه بندی که غرق به 59 درصد پایین ترین سطح پس از او به قدرت رسید با توجه به Levada, مرکز جمهوری روسیه مستقل ناظر انتخابات.

مسکو بر اساس تحلیلگر سیاسی اکاترینا Schulmann گفت: کرملین آن مواجه شده بود را دشوار معضل: برگزاری هر چه زودتر رای را آورده اند به اتهام به خطر انداختن بهداشت عمومی سیاسی به پایان می رسد در حالی که تاخیر در آن مطرح خطرات ناشی از شکست. "برگزاری آن را در پاییز می شده اند و خیلی خطرناک است," او گفت:.

در مسکو چندین فعال به طور خلاصه وضع در میدان سرخ تشکیل تعداد "2036" با بدن خود را در اعتراض قبل از اینکه پلیس آنها را متوقف کرد. برخی دیگر در مسکو و سنت پترزبورگ صحنه یک فرد اعتصاب علیه و پلیس نیست دخالت کند.

چند صد نفر از مخالفان و حامیان بسیج در مرکز مسکو در اعتراض به تغییرات هجوم ممنوعیت تجمعات عمومی اعمال شده برای شیوع کروناویروس. پلیس نمی مداخله و حتی دست ماسک به شرکت کنندگان است.
مقامات سوار جارو تلاش برای متقاعد کردن معلمان و پزشکان و کارگران در شرکت های بخش دولتی و دیگران که توسط دولت پرداخت می شود به بازیگران برگه های رای. اخباری از سراسر کشور پهناور از مدیران اجبار مردم به رای دادن.

کرملین است و با استفاده از تاکتیک های دیگر برای افزایش مشارکت در انتخابات و حمایت از اصلاحات. جوایز اعم از گواهی های هدیه به ماشین ها و آپارتمان ها ارائه شد به عنوان یک تشویق رای دهندگان با پاسپورت روسی از شرق اوکراین شد bused در سراسر مرز به رای, و دو منطقه با تعداد زیادی از رای دهندگان — مسکو و نیژنی نووگورود — اجازه الکترونیکی انتخابات.

در مسکو با برخی از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی گفت: آنها قادر به پای صندوق های رأی رفتند هر دو آنلاین و در فرد در تلاش برای نشان دادن عدم پادمان در برابر دستکاری.

کرملین منتقدان و مستقل مانیتور با اشاره به این که بی امان فشار بر رای دهندگان همراه با فرصت های جدید برای دستکاری از یک هفته از رای گیری اولیه زمانی که صندوق های رای ایستاده به تنهایی و در شب فرسایش استانداردهای رای دادن به قابل توجه جدید کم است.

علاوه بر آن اوایل رای گیری تحریم انتخابات نه منعکس شده در قانون بیشتر فرسایش انتخابات را اعتبار.

بسیاری از انتقاد کرملین برای اینکه بیش از 200 پیشنهاد اصلاحات با هم در یک بسته بدون دادن رای دهندگان فرصتی برای افتراق میان آنها است.

"من رای دادند در برابر اصلاحات جدید در قانون اساسی به دلیل آن همه به نظر می رسد مانند یک سیرک" گفت: یلنا Zorkina, 45, پس از رای گیری در سنت پترزبورگ. "چگونه می تواند رای مردم برای همه چیز اگر آنها موافقت خود را با برخی اصلاحات اما مخالفت با دیگران؟"

پوتین حامیان آنها نه دلسرد قادر به رای دادن به طور جداگانه در تغییرات پیشنهادی. Taisia Fyodorova یک زن 69 ساله و بازنشسته در سن پترزبورگ گفت: او رای دادند بله "از آنجا که من اعتماد ما به دولت و رئیس جمهور است."

در یک کوره تلاش برای گرفتن رای, رای کارگران راه اندازی صندوق های رای در حیاط و زمین های بازی بر روی کنده درخت و حتی در تنه — بعید تنظیمات تمسخر در رسانه های اجتماعی ساخته شده است که آن را غیر ممکن است برای اطمینان از پاک رای.

در مسکو وجود دارد گزارش از تعداد غیر منتظره ای بالا در صفحه اصلی رای دهندگان با صدها نفر بازدید در انتخابات کارگران در یک ماده از ساعت همراه با چند شکایت از مانیتور که مدارک مستند مشارکت مردم بودن را از آنها پنهان.

در همان زمان نظارت بر رای گیری شد بیشتر به چالش کشیدن با توجه به نیاز های بهداشتی و محرمانه تر قوانین برای ناظران انتخابات.

این Golos گروه نظارت اشاره کرد در غیر معمول تفاوت بین مناطق همجوار: در سیبری جمهوری Tyva بیش از 73 درصد رای دادند در اولین پنج روز در حالی که در کشور همسایه منطقه ایرکوتسک میزان مشارکت در انتخابات حدود 22 درصد بود و در کشور همسایه جمهوری آلتایی آن را تحت 33%.

"این تفاوت را می توان توضیح داد که تنها با اجبار مردم به رای دادن در مناطق خاص و یا با تقلب" Golos گفت.
ناظران هشدار داده است که روش های مورد استفاده برای افزایش مشارکت مردم همراه با موانع اداری که مانع مستقل نظارت را تضعیف می کند رای مشروعیت.

"وجود دارد یک سوال بزرگ در مورد نتایج این رای" Melkonyants گفت:, و اضافه کرد که نتیجه آن "واقعا نمی توانم تحمل هر قانونی ایستاده است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن