روسیه جورج فلوید و پایان خیالی غرب

او در سال 2013, کتاب بار دیگر: آمریکایی ها پس از آمریکا در قرن, روزنامه نگار پاتریک اسمیت معتقد چگونه بحران از

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

او در سال 2013, کتاب بار دیگر: آمریکایی ها پس از آمریکا در قرن, روزنامه نگار پاتریک اسمیت معتقد چگونه بحران از آمریکا نظام سیاسی مربوط به این کشور با این ایده از تاریخ است. دو قرن آمریکا هدایت اسطوره بود این ایده که تغییرات انقلابی و درگیری های اجتماعی شده است در پشت سمت چپ در جهان در طرف دیگر اقیانوس اطلس. از بهشت بر روی زمین از نبوت در کتاب مقدس بوجود آمده بود در امریکا است.

در این افسانه آمریکایی دموکراسی و موسسات صرفا منطقی آنها نشان دهنده تجسم تقسیم کمال – که ابدی و فنا ناپذیر "شهر بر تپه است." نقش امریکا را به عنوان تجسم از پایان تاریخ است که به ارمغان می آورد این خبر خوب را به یک جهان ناقص از بین بردن دیکتاتوری و دموکراسی است. ایده این است که خود نظام سیاسی ممکن است ناقص و یا حتی تبدیل به یک مانع برای بهتر نظم اجتماعی است بنابراین بزرگترین چالش برای آمریکا ایده.

بنابراین امروز تظاهرات که برخی از آنها در حال حاضر منادی به عنوان "آغاز پایان آمریکا آزمایش" در مورد بیش از نژادپرستی پلیس. کلید نیروی محرکه آنها توسط یک آگاهی عمیق از نیاز برای تغییر رادیکال – نه اصلاحات را کاملا مهندسی سیستم, اما تمایل به تعویض کل مکانیزم و شروع دوباره. این بسیار مهم است تفاوت بین آنچه که ما شاهد در امریکا امروز و اعتراض امواج از دهه 1960 که با وجود شعارهای رادیکال با این وجود حفظ ایمان در ارزش های آمریکایی – که در واقعی خود را در فرم دیده می شد که اساسا مساوات طلب با وجود تحریف با قدرت جهل و تعصب است.

با توجه به شدید polarisation بین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معترضان نه طرف مایل به آشتی بر اساس ارزش های دموکراتیک. این است اساسی برخورد بین دو مخالف سند چشم انداز از آنچه در کشور خود باید باشد. سازش ممکن است غیر ممکن است. شاید ما شاهد "پایان تاریخ" گرم شدن و آمریکایی posthistoricism همراه با آن است. که توسعه باید از نیروی خارج ناظران به طور جدی در نظر گرفتن ناشناخته جایگزین به زمان منظور از همه چیز.

کجا که ترک روسیه ؟

در تضاد کامل با امریکا و روسیه درک خود است که به شدت فوق العاده و یا غیر تاریخی است. روسیه "مسیر ویژه" ارتباط تنگاتنگی قرار استاتیک و غیر قابل اجتناب ماهیت سیاسی کشور و ساختار اجتماعی است. این استعاره است تحت سلطه روسیه محافظه کار فکر از اواسط قرن 19. در این روایت وجود دارد به سادگی هیچ جا برای آزادی به پیشرفت فقط ابدی تکرار همان غم انگیز فرمول. شخصیت های اصلی این داستان هستند پولادین authoritarians درخشان-eyed فکری خیال و نا معلوم توده ها که خود مخرب غرایز باید محدود به هر قیمتی.

اما در حال حاضر, تاریخ حمله کرده است. آن را تلاش برای ناراحت این تعادل ارائه تنها فاجعه و چشم انداز تبدیل زندگی به عنوان ما آن را می دانم وارونه است. بیش از 20 سال گذشته این ایده که روسیه "رسیده محدودیتی در تعداد آن از انقلاب" شد کلید ایدئولوژیک پیام پوتین رژیم است. اصلاحات پیشنهاد شده تنها formalise این "تاریخی خستگی" در قانون اساسی – به عنوان به زودی تبدیل به پاک کردن آنها نمی لذت بردن از حمایت اکثریت.

روسیه است خسته از خستگی تاریخ است. روسیه به شدت جستجوها برای خروج هر کجا که آن را ممکن است منجر به از آن باطل و خود تداوم تاریخی چرخه.

اینها در قلب جامعه روسیه را unease – یک unease که جای تعجب است که نزدیک به امریکا را به حالت اعتراض نسبت به بسیاری از می خواهم به اعتراف.

ترجمه شده از روسی توسط ماکسیم ادواردز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب