روسو اعتراض ساکنان Walz جهت است که بسته کسب و کار

ثبت نام-حمل فعالان در 3:30 p. m. روز شنبه, مه 15 روسو شهر و راه می رفت پایین خیابان اصلی. Cheri Losse صاحب نقل

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

ثبت نام-حمل فعالان در 3:30 p. m. روز شنبه, مه 15 روسو شهر و راه می رفت پایین خیابان اصلی.

Cheri Losse صاحب نقل و انتقالات نامحدود یک روسو روی صفحه نمایش چاپ و گلدوزی کسب و کار است که همچنین فروش لباس آن را به نام "استاندارد دوگانه" که Walz سفارشات کسب و کارهای کوچک را نزدیک – و در همان زمان اجازه می دهد تا فروشگاههای جعبه بزرگ باز شود.

"همین دلیل است که ما خیلی ناراحت" Losse گفت: در یک مصاحبه تلفنی با هرالد.

"چهار وجود دارد فروشگاه های لباس در روسو و ما همه تعطیل" گفت: Losse شده است که بازاریابی خود را, لباس زیر قیمت در Facebook در طول چند هفته گذشته پس از او تا به حال درآمد او را به پرداخت صورتحساب.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در ضمن روسو ساکنان شده است سفر به تیف ریور فالز و چنگال بزرگ به خرید لباس و رفتن به سالن مو Losse گفت. سالن در روسو تنها یک صندلی در آنها اشاره کرد.

"چگونه می تواند که نمی شود بی خطر است ؟" او پرسید.

رستوران ها و کافه ها در روسو نیز گرفته اند یک ضربه مالی در طول دو ماه بسته شدن Losse گفت.

"کسب و کار در حال صدمه زدن به. ما باید یک سوراخ بزرگ به حفاری از" او گفت:.

Duane Espe 78 نیز در اعتراض. صاحب Espe آرایشگاه دارای برش مو در روسو برای 56 سال و تعطیلی مغازه خود شده است دشوار است برای خود او و برای مشتریان خود.

روز شنبه, آوریل 4 Espe داده شد رفتن پیش توسط مینه سوتا دولت آرایشگر هیئت مدیره به دوباره باز کردن مغازه خود را ارائه او به دنبال برخی از پروتکل او در یک مصاحبه تلفنی با هرالد.

او 38 کوتاهی مو در طول هفته 4 مه پس همه از توصیه های هیئت مدیره فرد با او صحبت کرد Espe گفت. که شامل فاصله خود صندلی آرایشگر 6 فوت از هم فاصله داشتن تنها یک مشتری در مغازه در یک زمان و با پوشیدن ماسک. او همچنین تا به حال ماسک --- همسرش دوخته 200 -- در دسترس را به مشتریان خود را.

زمانی که Espe افتتاح چهار شنبه, مارس 11 برای یک هفته دیگر از, کسب و کار, یک روسو افسر پلیس آمد به مغازه اش و به او گفت که او تا به حال به آن را تعطیل و جریمه برای نقض آن منظور خواهد بود $1,000, Espe گفت.

او پس از بسته شده است.

"این واقعا سخت است چرا که من بزرگ مشتریان و آن را سخت به آنها را به نوبه خود به پایین" Espe گفت.

هدف از این جمعه در اعتراض به نشان دادن حمایت برای کسب و کار خود و اجازه دهید Walz می دانم که آنها بر این باور بودند که باید باز کنید.

"ما خیلی ناراحت با فرماندار. او فکر می کند ما دوباره سنگ و گاو تا اینجا" Losse گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب