Ronningen به نام برترین زن زن ورزشکار لنگدن-E-M, Devils Lake رفت و برگشت NDAPSSA جوایز

Ronningen انتخاب شده به عنوان داکوتای شمالی ورزشکار زن سال در COVID-19 pandemic-کوتاه 2019-20 سال تحصیلی. این

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

Ronningen انتخاب شده به عنوان داکوتای شمالی ورزشکار زن سال در COVID-19 pandemic-کوتاه 2019-20 سال تحصیلی. این جایزه که سالانه توسط داکوتای شمالی آسوشیتد پرس Sportscasters و Sportswriters انجمن.

Ronningen گام شکست نخورده (27-0) L-E-M تیم بسکتبال با به طور متوسط 18.1 امتیاز 3.8 کمک و 3.6 دزد و دوم شد و تیم با 5.7 ریباند یک بازی است. او تکرار اول-تیم همه امور خارجه انتخاب شد و نام کلاس B ارشد بسکتبال, بازیکن سال را به عنوان به خوبی به عنوان یک خانم بسکتبال فینالیست.

Ronningen رهبری 38-3-2 L-E-M والیبال تیم در کشد (441), حفاری (547) و بلوک (67 بستن برای اولین بار). او به نام کلاس B all-وزارت امور خارجه تیم برای سومین فصل متوالی.

"این اولین بار بود که یک کلاس B مدرسه موفق به کسب خارجه دختران بسکتبال و والیبال قهرمانی را در همان مدرسه در سال" کاردینالز مربی تیم بسکتبال راب Scherr گفت. "Callie بود رهبر در هر دو این تیم ها. او یک ویژه ورزشکار همیشه قرار دادن تیم اول است. گاهی اوقات ما تا به حال به خود را دریافت کنید به بیشتر تهاجمی و اتهام."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Ronningen به پایان رسید دبیرستان حرفه ای با بیش از 2000 نقطه و 1000 پرتاب ریباند در بسکتبال و بیش از 2000 کشته و 2000 حفاری در والیبال.

"که به شما می گوید که چه نوع از همه اطراف ورزشکار Callie است" Scherr گفت. "او یک مربی رویایی."

دیگر فینالیست: Jes مرتنز شیاطین دریاچه و Reile Payne فارگو Shanley.

مدرسه دیگر برندگان جایزه انتخاب شده توسط NDAPSSA عبارتند از:

زن تیم

Devils Lake بسکتبال دختران: از Firebirds فارغ التحصیل شد و سه شروع از تیم بود که نفر دوم در سال 2019 کلاس یک حالت مسابقات. بازسازی خوب پیش رفت.

Devils Lake باز فصل با 22 برنده مستقیم قبل از انداختن یک 79-70 تصمیم به فارگو دیویس در منطقه شرق مسابقات نیمه نهایی. این Firebirds منعکس برنده و بازنده-از دولت-مقدماتی بازی و سپس برنده دو مستقیما در کلاس یک حالت مسابقات.

پس از مرحله نیمه نهایی این فصل لغو شد برای پایان دادن به یک Devils Lake-فارگو Shanley قهرمانی کشور matchup. Devils Lake شد 2-0 برابر Deacons در این فصل است. این Firebirds به پایان رسید 25-1.

تیم اول همه stater Jes مرتنز گام متعادل صف که همچنین شامل تمام شرق منطقه انتخاب Jailyn Martinson, Ramsey, قهوه ای و ابی جانسون. هر چهار نفر به طور متوسط بین 11 و 12.8 امتیاز در متعادل پرقدرت جرم.

دیگر فینالیست: Langdon-Edmore-مونیخ بسکتبال دختران و لنگدن-Edmore-مونیخ والیبال.

زن مربی تیم

راب Scherr, لنگدن-Edmore-مونیخ بسکتبال و جاستین کلاین Devils Lake بسکتبال: Scherr و کلاین بودند co-برندگان جایزه پس از دو تیم بسکتبال تا به حال یک ترکیب 52-1 رکورد.

Scherr را کاردینالز شد 27-0 با تکیه بر تعادل است. Ronningen شد نه تنها L-E-M تنها همه stater بود و او بود که این تیم را تنها انتخاب در همه-منطقه 4 تیم. Scherr شروع پنج همه به طور متوسط بین 6.5 و 17.7 امتیاز.

Scherr نیز تا به حال کاردینالز بازی خست دفاع. نتیجه این شد L-E-M تقریبا دو برابر مخالفان خود در متوسط نمره گرفتن 64.8 امتیاز از یک بازی در حالی که اجازه می دهد به طور متوسط از 33.6.

کلاین نیز تا به حال یک تیم ساخته شده در اطراف یک متعادل کننده جرم.

هیچ Firebirds بازیکن به طور متوسط به عنوان بسیاری که 13 امتیاز از یک بازی است. در عین حال شیاطین دریاچه تا به حال 72.6 نمره متوسط بود که بالاترین در میان تمام کلاس یک تیم در دولت است.

Devils Lake led کلاس بسکتبال دختران با 72.6 نمره متوسط. که تنها 3 نقطه افت نمره به طور متوسط از یک سال پیش با وجود کلاین نیاز به کار جدید شروع به ترکیب و بازسازی خود را از نیمکت.

دیگر فینالیست: Rob McIvor شیاطین دریاچه هاکی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن