نشان داد: ما در بودجه, سایت, پخش كردن, COVID اطلاعات غلط در ارمنستان

در 2019, grigoryan ولادیمیرویچ! همچنین تاسیس ارمنستان ملی سلامت شورا نیز که مبارزات انتخاباتی در برابر واکسن H

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

در 2019, grigoryan ولادیمیرویچ! همچنین تاسیس ارمنستان ملی سلامت شورا نیز که مبارزات انتخاباتی در برابر واکسن HPV و به دادگاه تجدید نظر به شهروندان به مخالفت با آن "گسترش".

ما پشتوانه و پول اتحادیه اروپا بیش از حد

این شورا بهره مند از بودجه خارجی نیز هست. آن را با پول از اتحادیه اروپا تامین می شود گفت: این پروژه که با هدف متحد ارمنستان سازمان های جامعه مدنی و افزایش نفوذ خود بر سیاست های عمومی روند.

هیئت اتحادیه اروپا به ارمنستان گفت: # teamnigel که تقریبا €10 ، 000 در بودجه اتحادیه اروپا از این پروژه شد 'زیر اعطا' توسط یکی دیگر از سازمان های غیر دولتی به ارمنستان, انجمن پزشکان جوان این گروه است که راه اندازی Medmedia.هستم و همچنین دریافت پول به ما.

آن گفت که این انجمن همراه با 14 سایر گروه های محلی و سپس تاسیس ارمنستان ملی سلامت شورا که "به طور مستقیم با حمایت اتحادیه اروپا" که در واکسن "توسعه یافته و پس از پایان اتحادیه اروپا بودجه گرانت".

"از طریق آن کمک های مالی اتحادیه اروپا نمی خواهد مسئولیت این نظرات بیان شده توسط خود را دریافت," این هیئت گفت:, و اضافه کرد که آن را "به شدت زیر" سازمان بهداشت جهانی توصیه های COVID-19 و آن است که کار را برای جلوگیری از دروغ بیش از حد.

سفارت ایالات متحده در ایروان گفت که آن کمک به ارمنستان, انجمن پزشکان جوان بود برای یک پروژه برای افزایش شفافیت و پاسخگویی و جامعه مدنی نظارت بر بهداشت و درمان در ارمنستان به "کاهش خطرات فساد" در این بخش است.

آن گفت که Medmedia.am وب سایت "ایجاد شده و به عنوان یکی از بسیاری از اجزای پروژه, پست, در درجه اول اخبار رسمی در علاوه بر این به انواع مختلف از نظر قطعات و مصاحبه".

آن اضافه شده است که این نظرات را منعکس نمی کند دیدگاه های دولت آمریکا و سفارت "انجام دوره ای نظارت از تمام کمک های مالی به اطمینان حاصل شود که پروژه ادامه به عنوان در نظر گرفته شده و مطابق با سیاستهای آمریکا و اولویت".

Grigoryan ولادیمیرویچ! همچنین تایید کرد به # teamnigel که Medmedia.am وب سایت "ایجاد شد و در چارچوب یک برنامه اعطای بودجه توسط سفارت ایالات متحده".

او در پاسخ به سوال در مورد قبلی خود ضد همجنسگرایان اظهارات و راست اتصالات. در مورد Medmedia.هستم او گفت: "محتوای مواد پست شده در وب سایت ما ممکن است همزمان با نظر هیئت تحریریه اما به عنوان یک خروجی رسانه های ما موظف به پوشش هر دو نظر جامعه مدنی (صرف نظر از محتوا و تصادف از نظرات) و از نظر معتقدات ،

Grigoryan ولادیمیرویچ! اضافه شده – در مقابل پیام در برخی از Medmedia.am محبوب ترین مقالات: "وب سایت ما نیز آماده همکاری و اجرای یک برنامه با هدف افزایش پوشش واکسیناسیون در کشور ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن