نشان داد: مغلوب ساختن پیشی جستن حامی جاسوسی شرکت لابی گوو, Hancock, قبل از پیروزی کلیدی بیمه خدمات درمانی قرارداد

بحث داده کاوی شرکت Palantir فن آوری به طور قابل توجهی افزایش لابی آن از وزیران از جمله مایکل گوو و مت, Hancock

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

بحث داده کاوی شرکت Palantir فن آوری به طور قابل توجهی افزایش لابی آن از وزیران از جمله مایکل گوو و مت, Hancock, در ماه های قبل از آن اعطا شد و مهم بیمه خدمات درمانی قرارداد # teamnigel می کنه امروز.

# teamnigel نیز یافت می شود که پلیس شهری trialled Palantir را پیش بینی Policing نرم افزار در سال 2016 – که متهم شده است از ایجاد یک "نژادپرستانه حلقه بازخورد" در برخی از نیروهای پلیس آمریکا – که ارشد ملاقات چهره با حضور در رویدادها توسط Palantir از جمله در شرکت لندن دفاتر.

هفته گذشته # teamnigel برای اولین بار منتشر Palantir قرارداد برای کار در بیمه خدمات درمانی COVID-19 'datastore' پروژه که به وزیران و مقامات دسترسی به زمان واقعی اطلاعات در مورد سلامت میلیون ها نفر از NHS کاربران است. Datastore قرارداد بود قرار داده است به رقابتی حساس و وزرای تنها منتشر شد آنها ساعت قبل از # teamnigel و تکنولوژی عدالت شرکت Foxglove شد با توجه به شکایت کردهاید ،

Palantir یکی از دره سیلیکون انگیزترین شرکت. شرکت تاسیس شده توسط میلیاردر تهمت حامی مالی Peter Thiel Palantir ساخته شده است نرم افزارهای جاسوسی برای پلیس شده است مجبور به پرداخت غرامت برای تبعیض نژادی و مواجه انتقاد از خود کارکنان برای کمک به دستگیری و اخراج کارگران ثبت نشده.

مخالفت سیاستمداران و مبارزان حفظ حریم خصوصی باید دولت را متهم به ایجاد یک "Orwellian کابوس" توسط این شرکت – که تا به حال تقریبا £40million ارزش از دولت بریتانیا قرارداد پس از 2015 – یک نقش کلیدی در بیمه خدمات درمانی و دیگر خدمات عمومی است.

هلن هیز و کار سایه وزیر کابینه گفت: "این آیات جدید در مورد فعالیت های Palantir در بریتانیا می افزاید: به نگرانی در مورد عدم شفافیت در دولت تهیه خدمات مربوط به COVID-19 بالقوه تضاد منافع و حفاظت از داده ها.

"حالا بیشتر از همیشه اعتماد عمومی به دولت بسیار مهم است. این خواهد شد به طور جدی تضعیف این تصور که قرارداد در حال دست و بدون تشریفات به شرکت های که مناسب به سوال باز است."

کری nataly motek بنیانگذار Foxglove گفت: "بسیاری از انگلیسی ها احتمالا هرگز از شنیده می شود Palantir اما از آن زمان آنها آموخته است. یک شرکت آغاز شده توسط Peter Thiel عمده کمک کننده به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن واقعا یک جا و مناسب شریک زندگی برای ما NHS?

"ما می دانیم که این بیماری همه گیر است که برخورد ما سیاه و آسیایی, شهروندان سخت ترین. قرار دادن Palantir – یک شرکت اجرا می شود که اطلاعات عملیات پلیس و جاسوسان – در قلب بیمه خدمات درمانی خطرات تضعیف اعتماد در بیمه خدمات درمانی در میان کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر."

کامینگز گوو و هنکاک

به نام بعد از جادویی "دیدن سنگ" در ارباب حلقه ها Palantir راه اندازی شد و با سازمان سیا حمایت در سال 2003. از بنیانگذاران Peter Thiel بهترین و شناخته شده به عنوان خالق پی پال و اولیه سرمایه گذار در Facebook اهدا $1.25 میلیون یورو 2016 تهمت کمپین و نوشته است که دموکراسی نیست "سازگار" با سرمایه داری.

کار FBI, ارتش, نیروی دریایی عملیات ویژه فرماندهی و اداره آمار در ایالات متحده Palantir نگاه به گسترش در سطح بین المللی. آن را تبدیل به یک ثابت در داووس; ژانویه جلسه بین مدیر عامل و رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen جذب اختلاف است. اتحادیه اروپا قانون اجرای آژانس Europol با استفاده از فن آوری توسعه یافته توسط Palantir و در ماه مارس 2019 اتحادیه اروپا در مبارزه با تروریسم گفته اند Palantir که آنها را "خوش آمدید پیشنهادات" برای چگونه برای تحریک سرمایه گذاری در "فن آوری های عمیق".

اما انگلستان به طور خاص شده است و تمرکز خاصی از آن توسعه های اخیر است. Palantir سوهو دفتر گزارش دو برابر در دو سال برای تبدیل شدن به شرکت بزرگترین در سال گذشته است. انگلیسی-نرم افزار مبتنی بر مهندسین استخدام شده اند از, گوگل, مایکروسافت و آمازون به عنوان به خوبی به عنوان سابق کارمندان دولت و اعضای نظامی.

این نیروهای جدید شده اند همراه با یک چشم انداز مثبت قابل توجهی در Palantir به انگلیسی, لابی عملیات. در ماه قبل از آن به کار دعوت شد و در NHS اطلاعات ما فن آوری شرکت تا به حال جلسات متعدد با وزرای دولت و مقامات ارشد کارمندان دولت.

در سپتامبر سال 2019 Palantir تا به حال یک جلسه با دفتر هیئت دولت است با نفوذ در اتاق مایکل گوو "به بحث در مورد مبارزه با تروریسم در اروپا آمادگی". که همان ماه Palantir شد در میان بیش از یک دوجین شرکت از جمله گوگل و مایکروسافت و شرکت Deloitte که ملاقات با وزیر بهداشت مت هنکاک "به بحث در مورد داده های سلامت". بسیاری از این شرکت شد و پس از آن نیز با توجه به عمده COVID-19 قرارداد بدون مناقصه رقابتی.

Hancock, که شده است یک مدافع از سلامت فن آوری قبلا دو جلسه با Palantir به عنوان یک دولت و دفتر وزیر در سال 2015. این شرکت آمریکایی نیز بخشی از یک گروه که ملاقات کرد و سپس تجارت بین المللی, منشی, لیام فاکس در اوایل سال 2019 و به طور جداگانه در زمان ارشد کارمندان دولت در HMRC برای صرف شام در اطراف همان زمان.

# teamnigel خواست دولت کار گروه سلامت و مراقبت اجتماعی و Palantir برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه که مورد بحث در این جلسات. همه کاهش یافته است به ارائه اطلاعات بیشتر است.

دومینیک کامینگز شده است تحسین از Palantir. بوریس جانسون مشاور ویژه عزاداری کمبریج Analytica whistleblower, کریستوفر وایلی که او می خواست برای ساخت "Palantir از سیاست" پیش از رفراندوم Brexit.

در ماه مارس سال 2020 Palantir یکی از چندین کسب و کار که با حضور کامینگز بزرگ با تکنولوژی COVID-19 جلسه و پس از آن داوطلب خدمت سربازی برای ساخت NHS اطلاعات فروشگاه.

Palantir و شرکت های دیگر انتخاب شدند برای COVID-19 کار دولت گفت: "از آنجا که دانش خود را در اطلاعات و مهارت های آنها باید برای کار در محیط های پیچیده و ارائه سرعت در این زمان بحران." بر اساس این توافق Palantir فراهم می کند داده ها خدمات مهندسی از طریق ریخته گری پلت فرم تلفیقی anonymised مجموعه داده در آنچه که به نام "بیمه خدمات درمانی ریخته گری".

قرارداد منتشر شده توسط # teamnigel در هفته گذشته نشان داد که Palantir است که پرداخت می شود فقط 1 پوند برای آن NHS کار – باعث نگرانی است که فن آوری شرکت انتظار دارد به امن به مراتب بیشتر و پر سود در آینده کار کنند.

"این ممکن است که در این صورت از آن Palantir به نظر می رسد که نمی توانید خیلی از این معامله در این لحظه گفت:" Ilia Siatitsa برنامه مدیر در حریم خصوصی بین المللی است. "اما اگر شما نگاه کنید که چگونه Palantir عمل کرده است در گذشته آنها را در خود ضروری به چگونه دولت کار می کند. هنگامی که آنها در آنها بسیار سخت است."

تا کنون Palantir تلاش کرده است برای شکستن به انگلیسی, پیمانکاری. شرکت UK arm ساخته شده به طور کلی از دست دادن £15m در سال 2018 پس از صرف £184m – £64m بیش از سال قبل.

پیش بینی پلیس و تبعیض نژادی

اکثریت قریب به اتفاق Palantir را دولت بریتانیا قرارداد که تا کنون آمده از وزارت دفاع. در سال 2019 Palantir امن گزارش £28 میلیون MoD قرارداد "ارائه و پشتیبانی از جستجو تجسم و تجزیه و تحلیل سیستم."

سال گذشته این شرکت استخدام کرده بود سرگرد ژنرال جیمز رابرت Chiswell به عنوان مشاور پس از تزئین سرباز بازنشسته از ارتش بریتانیا.

Palantir همچنین برنده £9m نظامی قرارداد در 2015-16 و £1.7 m معامله در سال 2018 به کمک وزارت دفاع ساقه جزر و مد از کارکنان خروج از نیروی دریایی سلطنتی. همچنین برنده £741,000 دفتر هیئت دولت در مقابله 2015.

Palantir است که یک بازیکن در دفاع و پلیس پیمانکاری. سال گذشته Palantir برنده 800 میلیون دلار قرارداد برای ساخت ارتش ایالات متحده بعدی میدان جنگ سیستم نرم افزار. در اوایل این سال Palantir امن یک قرارداد به ارزش تا آنجا که $823 میلیون به ارائه نرم افزار به وزارت دفاع است.

این شرکت شده است به شدت مورد انتقاد قرار دارد کار خود را با ما در نیروهای پلیس و اداره مهاجرت و گمرک (ICE). Palantir را 'پیش بینی پلیس' نرم افزار می توانید نقشه از مقدار بسیار عظیمی از اطلاعات را در مورد مظنونان و حتی خانواده خود و دوستان و شرکای کسب و کار.

Palantir بود مشتاق به حرکت می کند به انگلیسی, پلیس. در سال 2016 آن را یکی از سه اطلاعات شرکت های داوطلب خدمت سربازی توسط پلیس شهری به ارائه پیش بینی جرم, نرم افزار نقشه برداری با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده توسط # teamnigel. این ملاقات پس از آن تصمیم به استفاده از خانه خود نرم افزار به عنوان "هزینه اجرای محصولات تجاری بیش از حد بزرگ بود".

این شرکت به نظر می رسد باقی می ماند علاقه مند در انجام ندادی. در ماه جولای سال 2018 در این ملاقات رئیس Cressida, کیر, با حضور پذیرش در Palantir سوهو دفتر توسط گروه کسب و کار لندن ،

در ماه نوامبر سال 2019 Palantir پرداخت £3,000 برای حمایت از یک نوشیدنی پذیرش در مقابله با تروریسم مرزی کنفرانس شامل ملاقات کرد. زیر ماه, Lancashire دستیار ارشد پاسبان تیم ژاک با حضور یک نوشیدنی پذیرش اسپانسر شده از طرف Palantir.

یک سخنگوی پلیس گفت # teamnigel که نیروی "همچنان به استفاده از برش لبه تحقیقات علمی به اطلاع یک الگوریتم است که پر جنایات بر روی یک نقشه نشان می دهد گشت مناطق است که حداکثر رساندن بازدارنده ارزش محور فعالیت....ما با استفاده از هر فرد خاص داده ها برای پیش بینی با استفاده از الگوریتم ها و یا تکنولوژی مشابه است."

'روباه در datastore'

وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی گفته است که در پایان اضطراری برای بهداشت عمومی در هر گونه اطلاعات تولید شده توسط COVID-19 datastore پروژه خواهد شد یا حذف شود و یا بازگشت بیمه خدمات درمانی.

اما با یک گزارش 45 Palantir مهندسین مشغول کار بر روی datastore اساسا برای, برخی نگران هستند که بیمه خدمات درمانی تکیه بر Palantir نرم افزار می تواند آن را تقریبا غیر ممکن است برای خدمات سلامت به انصراف با فن آوری شرکت پس از همه گیر.

"دولت به شرکت های خصوصی مانند Palantir دسترسی بی سابقه به NHS داده در پشت صحنه است و یک نگرانی بزرگ است. آن را برای تلفن های موبایل مانند آغاز یک Orwellian کابوس" گفت: لیبرال دموکرات MP لیلا Moran.

"این معاملات و هر گونه لابی گری در اطراف آنها باید به درستی مورد بررسی قرار به اطمینان حاصل شود که ما اجازه نمی روباه به فروشگاه داده."

Foxglove است کری nataly motek یک شهروند ایالات متحده گفت که بریتانیا نیاز به نگاه در سراسر اقیانوس اطلس در آمریکا تجربه با Palantir. "دولت بریتانیا نیاز به در نظر گرفتن نگرانی های همه جوامع قبل از همکاری با شرکت های مانند Palantir," او گفت:.

"آنها باید مطالعه سیستم تنظیم توسط شهرستانها مانند اوکلند در آمریکا که منع پلیس از خرید بیشتر نظارت tech بدون بحث در مورد آن قرارداد آشکارا با شهروندان است. که حافظ ارزش گسترش در سراسر بخش دولتی به عنوان نهادهای عمومی خرید بیشتر و بیشتر قدرتمند با تکنولوژی به درجه و نوع ما است."

استیو Goodrich رئیس تحقیقات در شفافیت بین المللی گفت: انگلیس نیاز به دور شفافیت بیشتر در اطراف لابی و عمومی قرارداد.

"دولت صرف میلیاردها پوند پول مالیات دهندگان را در هر سال وجود دارد این است که اغلب اطلاعات بسیار کمی در مورد کسی است که به دنبال تاثیر گذاری که در این بودجه بروید.

"با توجه به این مقدار پول در خطر وجود دارد باید به مقدار شفافیت بیشتر بیش از این لابی از کسانی که در بالا و در عین حال آنچه اتفاق می افتد در کلمبوس هنوز باقی مانده است frustratingly مات. مردم باید دسترسی بیشتر به اطلاعات در مورد که لابی که چرا و برای چه منظور است."

گزارش اضافی توسط جینا Corderoy.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن