Essentia میسازد خاموش 900 از جمله 178 در فارگو منطقه در پاسخ به از دست دادن درآمد از coronavirus بحران

این کاهش اعلام کرد روز شنبه, مارس 21 نمایندگی در حدود 6 درصد از Essentia نیروی کار. Essentia را در غرب منطقه ب

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

این کاهش اعلام کرد روز شنبه, مارس 21 نمایندگی در حدود 6 درصد از Essentia نیروی کار. Essentia را در غرب منطقه با دفتر مرکزی آن در فارگو را تشکیل می دهند در حدود یک پنجم از کاهش.

موقعیت های حذف شده شامل 148 در اداری و خدمات مانند امور مالی یا منابع انسانی و 30 نفر دیگر پراکنده در سراسر منطقه غرب که شامل فارگو وست فارگو فارگو و وپیتون در داکوتای شمالی و همچنین مورهد Detroit Lakes, Ada و Fosston در مینه سوتا است.

"این اخراج ها تقریبا به طور انحصاری در غیر بالینی مناطق" گفت: دکتر ویلیام Heegard رئیس جمهور Essentia را در غرب منطقه. Essentia است حفظ توانایی خود را برای خدمت به بیماران Heegard گفت: از جمله دست زدن به افزایش بیماران مبتلا به COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

اخراج دنبال قرار دادن حدود 850 کارکنان در مرخصی اداری با مزایای از طریق ژوئیه 31. Essentia مدیران می گویند هدف این است که برای تماس با کسانی که کارکنان بازگشت به کار به عنوان مورد نیاز است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یک "اکثریت بزرگ" از 900 کارکنان که در حال گذاشته شدن در میان 850 furloughed زودتر Heegard گفت.

بیمار جلد سقوط 50% به 60% در ماه مارس زمانی که Essentia به حالت تعلیق در تمام روال درمانگاه بازدید و روش در پاسخ به یک فرمان اجرایی توسط مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz. Essentia است که به تدریج بیشتر از سرگیری عملیات عادی اما حجم باقی می ماند پایین در حدود 30 درصد است.

"با وجود بهترین تلاش های ما بسیاری از هزینه-کاهش اقدامات ما گرفته ایم بیش از گذشته چند هفته کافی برای حفظ ماموریت ما و سلامت سازمان" Essentia مدیر عامل Dr. David Herman در بیانیه ای گفت.

"این باعث شد ما رهبری تیم را به دقت در نظر گرفتن سخت ترین تصمیم ما مواجه ایم پس من پیوست Essentia پنج سال پیش و حرکت رو به جلو با اخراج دائم," او اضافه شده است.

گام برای اصلاح هزینه شامل قرار دادن کارکنان در مرخصی با استفاده از ساعت های انعطاف پذیر, کاهش, پزشک و اجرایی جبران خسارت و بازسازی و از بین بردن نقش مدیریت و همچنین محدود کردن سرمایه و هزینه های اختیاری.

جراحی و روش شروع مجدد اما Essentia گفت: آن نزدیک است که روند "با دقت و به آرامی برای محافظت از جوامع ما بیماران و کارکنان" و همچنین به حفظ تجهیزات حفاظتی و برای اطمینان از در دسترس تخت برای COVID-19 بيمار.

در ضمن e-بازدیدکننده داشته است به شدت افزایش یافته و در Essentia و در حال حاضر در مجموع بیش از 130,000 systemwide پس از همه گیر رخ داد در اوایل ماه مارس. Essentia است که به بررسی پروژه های پایلوت برای دیدن چگونه پزشکی از راه دور می توانید مراقبت های بهداشتی در دسترس تر و مقرون به صرفه Heegard گفت.

Essentia را ادامه خواهد داد به ارائه بیمه درمانی به مدت سه ماه به صورت غیر قرارداد کارکنان که در حال گذاشته شدن. کارکنان تحت پوشش قراردادهای معامله دیگر حمایت از جمله حق بود به یاد می آورد به کار پس از اخراج.

"من تشخیص و عمیقا قدردانی از همه همکاران ما' سهم" هرمان گفت. "در حالی که COVID-19 بحران منجر به تغییرات قابل توجهی در جامعه ما چگونه برای مراقبت از جوامع ما تعهد ما به امن و با کیفیت بالا و مراقبت از بیمار است بی دریغ. دردناک به عنوان این اقدامات برای همه ما در Essentia ما با در نظر گرفتن این مراحل را برای اطمینان از Essentia است که در اینجا به یک سالم تفاوت در زندگی مردم امروز و به آینده است."

Essentia پروژه های است که می تواند یک سال یا بیشتر برای فعالیت به بازگشت به قبل از همه گیر سطح اگر چه برخی از خدمات مانند چهره به چهره درمانگاه بازديد ممکن است نه بازگشت به آن حجم Heegard گفت.

قبل از coronavirus زده Essentia را بیمار حجم افزایش دادند و مالی آن حاشیه با ثبات بود.

"ما با داشتن یکی از بهترین سال" Heegard گفت. "ما احساس می کنیم واقعا ارزش اضافه کردن به جامعه و به خوبی انجام می دهند. من نمی دانم یک سیستم بهداشت و درمان است که پر رونق در این محیط. سلامت سیستم جهانی ضربه سخت شده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن