نشان داد: بیش از 700 انگلیسی, شرکت های لیست سیاه در اوکراین برای فعالیت های مشکوک

LLPs و SLPs با تشکیل یک بخش قابل توجهی از پیچیده پول شویی طرح بنا به گزارش ها استفاده می شود به قیف برخی از 1.

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

LLPs و SLPs با تشکیل یک بخش قابل توجهی از پیچیده پول شویی طرح بنا به گزارش ها استفاده می شود به قیف برخی از 1.5 میلیارد دلار از اوکراین به نمایندگی از افراد نزدیک به رییس جمهور اوکراین ویکتور یانوکوویچ و قبیله'.

و اوکراین نخبگان اما بحث مبارزه با فساد وظیفه نیروی نبو گفت: SLPs مورد استفاده قرار گرفت به عنوان جعلی واسطه ها به مرور میلیون ها نفر از حداقل دو مهم دولتی صادرات اسلحه.

'استارک یادآوری'

راشل دیویس رئیس وکالت در مبارزه با فساد کمپین گروه شفافیت بین المللی, پیشنهاد حجم خالص انگلستان اشخاص موضوع به ویژه اوکراین تحریم انعکاس گسترده سوء استفاده از پوسته شرکت در آن کشور است.

او گفت: "حضور بسیاری از شرکت های بریتانیا در این لیست یک استارک یادآوری بریتانیا نقش به عنوان یک جهانی hub برای جرایم مالی. با وجود پیشرفت های اخیر در بهبود, شرکت, شفافیت, آن است که هنوز هم بیش از حد آسان به راه اندازی شرکت های مات در بریتانیا.

"محدود چک در افراد پشت این شرکت ها به این معنی است که بریتانیا اشخاص به طور منظم به نظر می رسد در عمده پول شویی رسوایی. تا زمانی که وجود دارد کنترل بر تشکیل شرکت خود را ادامه داد و در درگیری های مشکوک مالی و جنایت به شمار قابل توجهی خطر ابتلا به انگلستان وضعیت به عنوان یک محیط امن و محترم محل برای انجام کسب و کار است."

اوکراین معرفی لیست سیاه خود در نوبه خود از قرن آن را به عنوان تلاش برای جلوگیری فرار سرمایه و آدرس بی نظمی در حرکت پول. آن وزارت اقتصاد گفت: # teamnigel که تحریم ها – که از محدوده مجوز ویژه به جریمه و ممنوعیت آشکار شد اعمال شده توسط مقامات و یا دادگاه در درخواست از اجرای قانون و یا تنظیم بازار

این کشور در اواخر سال 2019 برداشته آن رژیم از صدور مجوز خاص اما وزارت اقتصاد هنوز منتشر یک پایگاه داده قابل جستجو از شرکت های بین المللی که موضوع به قوانین. قوانین اوکراین معمولا عطف به ماسبق و وزارت استدلال می کند که تحریم ها هنوز هم اعمال می شود به لیست سیاه شرکت های, اگر چه, این است که در زیر بحث قانونی است.

جزر و مد از تیره پول

The blacklist تاکید حجم خالص از شرکت های دریایی' – عمدتا معتقد به کنترل مردم در اقتصاد اوکراین. این بخشی از یک تلاش گسترده تر – به طور گسترده ای مورد انتقاد هر دو در اوکراین و در خارج از کشور به عنوان نیمی از-دل – به ساقه جزر و مد از تیره پول در جریان در داخل و خارج از کشور است.

بیش از 700 نام شرکت identifiably انگلیسی. در حدود یک سوم از آنها اسکاتلندی بیشتر SLPs. بسیاری از این اشخاص به نام در حال LLPs. شش ایرلند شمالی کسب و کار در لیست سیاه دو نفر از آنها مشارکت محدود ثبت شده در یک دفتر کار مجازی کسب و کار در نیوری ویژه در اوایل این سال در یک # teamnigel بررسی است.

ایرلند شمالی مشارکت محدود نیست باید بگویم که کنترل آنها. SLPs و LLPs انجام دهید و یا حداقل آنها را به تلاش برای.

رسمی براده برای SLPs نشان می دهد قوی اتصالات به اتحاد جماهیر شوروی سابق.

این بدان معناست که شرکت های بریتانیا که رنگ قرمز پرچم در اوکراین ممکن است در واقع کنترل می شود در انگلستان است.

تا کنون شرکت های خانه انگلستان شرکت رجیستری ثبت کرده است نزدیک به 8500 افرادی که اعلام کرد 'افراد قابل کنترل' از SLPs که بدان معنی است که آنها یک خطر کنترل حداقل 25٪. بیش از 1200 توصیف خود را به عنوان, بریتانیایی, زبان انگلیسی و یا اسکاتلندی.

بقیه غیر UK, اتباع, از جمله بیش از 2000 اوکراین و بیش از 1600 روس ها. در مجموع شهروندان از 15 جمهوری های شوروی سابق حساب برای حدود 5500 حدود 8500 افرادی که می گویند آنها یک کنترل بهره در یک SLP.

آلیسون Thewliss با حزب ملی اسکاتلند را سخنگوی وزارت خزانه داری در وستمینستر مجلس طولانی منتقد از آنچه او می بیند به انگلستان سهل انگاری نظام راهبری شرکتی.

او گفت: "میراث مالی وسایل نقلیه مانند اسکاتلند مشارکت محدود است – تا حد زیادی – سمی یکی. برای سال دولت بریتانیا شکست خورده است و به درستی آنها را تنظیم و یا به ارائه منابع کافی به شرکت های خانه به انجام علت سعی و کوشش لازم.

"وزیران باید این فرصت را در امور مالی لایحه برای قرار دادن این حق است. عدم انجام این کار تنها اضافه وزن به سوء ظن است که این دولت خوشحال است که به نوبه خود چشم به پول شویی و فساد اتفاق می افتد خود را در آن آستان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب