نشان داد: Coronavirus اشتغال خود کمک مالی می تواند به شما هزینه ماه از اعتبار جهانی

خود اشتغالی با درآمد حمایت از طرح های کلیدی تخته اقتصادی دولت در پاسخ به coronavirus ارائه 80 درصد از مدعی میا

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

خود اشتغالی با درآمد حمایت از طرح های کلیدی تخته اقتصادی دولت در پاسخ به coronavirus ارائه 80 درصد از مدعی میانگین درآمد.

اما اعطای رول سه ماه ارزش درآمد به پرداخت یک تک به £7,500 معنی دریافت کنندگان پول در یک بروید.

این باعث ایجاد یک sting in the tail برای افراد خود اشتغال در جهانی اعتبار – از جمله بسیاری از کسانی که خواهد شد را شروع کرده اند و ادعا مزایای به عنوان یک نتیجه از این مستند.

تحت اعتبار جهانی پول بیشتر یک مدعی را بدست آورده و کمتر از آنها دریافت مزایای. بالاتر از سطح معینی از درآمد ماهانه – که متفاوت است با توجه به شرایط فردی – جهانی اعتباری متقاضیان دریافت هیچ سود پرداخت در تمام.

از آنجا که خود اشتغال درآمد پشتیبانی طرح اعطای رول سه ماه درآمد به یک ماه است و پرداخت آن را به بسیاری از مردم بالاتر از درآمد ماهانه در سطح فراتر از آن است که آنها دیگر دریافت مزایای.

این می تواند باعث مشکلات برای متقاضیان بوده و قادر نیستند خود را برای پوشش هزینه های زندگی در طول مستند و باید خود را صرف اعطای پاکسازی بدهی و اجاره معوقه.

علاوه بر این, 'مازاد درآمد' حکومت بدان معنی است که آنها ممکن است دریافت هر گونه پول برای سال آمده است.

تحت این پیچیده قاعده اگر کسی درآمد ماهانه حداقل £2,500 بالاتر از سطحی است که در آن یک مدعی دیگر دریافت مزایای پس از آن که 'توليد' – بالاتر از £2,500 گریز – شمارش است به عنوان درآمد در هنگام محاسبه مزایای زیر ماه. این امر به طور بالقوه کاهش جهانی خود اعتباری پرداخت به صفر است.

به طور معمول تعداد بسیار کمی از متقاضیان تحت تاثیر قرار توسط این قانون است. اما با توجه به این که یک فرد خود اشتغالی که به طور معمول بدست آورده £20 ، 000 سال را دریافت £4,000 تحت COVID-19 خود اشتغال طرح آنها ممکن است دریافت هیچ منافع برای دو ماه و به طور بالقوه کاهش می یابد مزایای ماه پس از آن.

"مردم در حال رفتن به تحت تاثیر آن چرا که آنها ممکن است بسیار کمی از پولی که در ماه بعد و پس از آن آنها در حال رفتن به طور قابل ملاحظه ای کمتر [مزایای]" گفت: David Samson رفاه سود متخصص با مشاوره آژانس Turn2us.

"من فکر می کنم این یک مشکل سیستم برای مردم به درک. و این بدیهی است که می تواند جامه مردم به خصوص اگر آنها را درک نمی کنند و قوانین است.

"مردم در حال رفتن به می دانم که آنها احتمالا به هیچ جهانی اعتباری و یا قابل ملاحظه ای کمتر اعتبار جهانی نه فقط در ماه دریافت می کنند کمک مالی بلکه در یک یا دو ماه پس از آن."

در مارس تامین اجتماعی کمیته مشورتی (SSAC) که به توصیه دولت در سیاست رفاه نوشت: به دولت هشدار داد که: "برای برخی از مشاغل [جهانی اعتبار] متقاضیان کمک مالی است که به احتمال زیاد باعث مازاد درآمد و قوانین آن را به خوبی ممکن است باعث شود در موارد دیگر به عنوان یک نتیجه از وضعیت فعلی به عنوان دوره بحران اقتصادی است و به احتمال زیاد همراه با بی ثباتی بیشتر در ارزیابی درآمد.

"نتیجه این است که سیاست است که به احتمال زیاد باعث کنون تعداد زیادی از متقاضیان در ابتدا از پیش بینی."

کمیته انجام تماس نیست برای مازاد درآمد قانون به حالت تعلیق به جای تمرکز بر روی نیاز برای ارتباط بهتر. دولت نقل مکان کرد و به مردم اطمینان دهد که تحت تاثیر حکومت نمی خواهد که به درخواست مجدد برای منافع پس از آن – قبلا اگر کسی به دست آورده بیش از حد در یک ماه سود خود ادعا خواهد بود تعطیل و آنها را مجبور به ارائه یک برنامه جدید.

اما رایان بارنت از انجمن حرفه ای مستقل و خود اشتغالی هشدار داد مازاد درآمد قانون به خودی خود می تواند باعث مشکلات: "این تاسف کوچکی در غیر این صورت تا حد زیادی خوش آمدید خود اشتغالی درآمد پشتیبانی طرح که از پرداخت آن مؤثر هستند بسیاری از مردم خود اشتغالی توانایی دسترسی جهانی اعتبار است.

"در بسیاری از موارد مترجمان آزاد برای اولین بار [خود اشتغالی درآمد پشتیبانی طرح] پرداخت – پوشش آنها را برای چند ماه از درآمد از دست رفته در یک بار – هل دادن آنها را بیش از آستانه برای مازاد درآمد قانون در جهانی اعتبار است. این بدان معنی است که آنها ممکن است پس از کاهش جهانی پرداخت اعتبار برای بقیه سال – یا نمی شود قادر به دسترسی به این سود در برخی از ماه.

"خود اشتغالی حیاتی هستند و بخش قابل توجهی از نیروی کار است. با معرفی [طرح] دولت قابل توجه و خوش آمدید گام به حمایت از آنها. در حال حاضر آن را باید نه تنها گسترش این حمایت ارزشمند به عنوان طولانی به عنوان شغل به آن نیاز دارید, اما همچنین اصلاح ویژگی های اتصالات مانند این را به مطمئن شوید که آن اقدامات در حال کار به عنوان به خوبی به عنوان آنها می توانند."

دولت تصمیم گرفته است برای گسترش این طرح بیشتر با یک پرداخت نهایی در ماه اوت است.

بیانیه ای از وزارت کار و بازنشستگی گفت: "جهانی اعتباری است که ارائه پشتیبانی حیاتی برای تمام کسانی که به آن نیاز دارید در طول Covid-19 شیوع. سیستم ایستاده بود شرکت و در صورت بی سابقه تقاضا و ما کارکنان اختصاص داده شده رفته بالا و فراتر از آن برای کمک به روند بیش از 2 میلیون اعتبار جهانی ادعا می کند در کمتر از دو ماه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن