بهره مندی ساکنین از اتمام افرای Pavilion پروژه در شرق چنگال

این افرای Pavilion پروژه به طور گسترده ای پشتیبانی شده توسط چنگال بزرگ و شرق چنگال افراد و کسب و کار است که

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

این افرای Pavilion پروژه به طور گسترده ای پشتیبانی شده توسط چنگال بزرگ و شرق چنگال افراد و کسب و کار است که در حال حاضر در حال استفاده روزانه توسط ساکنان از خوب سامری جامعه در East Grand Forks.

جوآن Whicker, مدت زمان East Grand Forks, ساکن است این سازمان که در بودجه مطرح شده و رهبری مدیریت پروژه با همکاری خوب سامری جامعه اجرایی, مدیر Michaun Shetler.

"وجود دارد یک نیاز برای رسمی تر جمع آوری نقطه خارج افرای برای برخی از زمان" Shetler گفت. "اما این پروژه واقعا در زمان خاموش هنگامی که جوآن Whicker مورد نیاز و احساس پرشور در مورد این پروژه است. جوآن با حمایت خانواده, آمار زمین در حال اجرا و هرگز به عقب نگاه کرد. او دیگر ساکنان کارکنان و جامعه کسب و کار و اعضای هیجان زده و به اهداف مورد نیاز را چه آغاز شده به عنوان یک آرزو به یک واقعیت است."

چوبی غرفه مواد و نیروی کار که برای اهدا شد توسط Innes ساخت و ساز است به نمایش در مقابل افرای ساختمان. آن را ویژگی های یک سقف زاویه دار, پنکه سقفی, برق, پاسیو, چراغ های محوطه سازی از تیم شیا مهد کودک. جلا و حک سنگ از Stennes گرانیت لیست اسامی اهدا کنندگان این پروژه از جمله طلا حمایت از Dahlstrom موتور.

"ما از رفتن به 21 ژوئن مراسم بریدن روبان برای دعوت از همه کسانی که کمک کرد تا نتیجه را ببینید," Whicker گفت. "اما با توجه به این ویروس ما قادر به انجام این کار است. ای کاش افرادی که اهدایی به این پروژه و ساکنان محلی که فقط علاقه مند خواهد درایو مقابل افرای ساختمان به آن را ببینید. اگر شما درایو در طول روز شما خواهید دید انواع گل در حال حاضر گل. اگر شما می آیند در شب شما می توانید ببینید که چراغ آمده است که به طور خودکار پس از تاریک. آن را فقط زیبا و ما نمی تواند آن را انجام داده اند بدون چنین حمایت گسترده."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در ماه اوت سال 2019 یک هرالد مقاله اشاره کرد که Whicker تلاش منجر به رسیدن به یک هدف جمع آوری اعانه از نزدیک به 50000 دلار در کمتر از یک ماه.

"ساکنان در حال حاضر یک فضای لذت بردن از" Shetler گفت. "خدا بود و کار در راه است که من به طور کامل متوجه تا زمانی که به تازگی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب