نادر گیاه گوشتخوار موجود در شمال غربی ویسکانسین

انگلیسی sundew (Drosera anglica) یک گیاه گوشتخوار است که از تله و سپس جذب طعمه خود را در یک باتلاق در Ashland

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

انگلیسی sundew (Drosera anglica) یک گیاه گوشتخوار است که از تله و سپس جذب طعمه خود را در یک باتلاق در Ashland County تابستان گذشته برای اولین بار در آن تایید شده است در ویسکانسین از سال 1975.

این برای اولین بار در بر داشت توسط همین و جودی Evans, داوطلبان, برای, ویسکانسین, اداره منابع طبیعی نادر گیاهی نظارت بر برنامه است. زمانی که DNR گیاه شناسان دیدم نادر پیدا کردن آنها فرستاده Northland استاد دانشگاه سارا جانسون به آن را تایید کنید.

"ما مطمئن بودیم اگر آن را به زبان انگلیسی sundew که بسیار نادر است و یا یکی دیگر از sundew خطی که تا به حال ثبت شده است و در همه پس از سال 1832" گفت: جانسون که canoed به سایت با دو گیاه شناسی دانش آموزان از Northland. "آن را تبدیل به انگلیسی sundew اما آن را هنوز هم بسیار بزرگ پیدا کنید."

که تنها جمعیت چندین فرد گیاهان باقی مانده است تنها یکی از شناخته شده در دولت است. گیاه رشد می کند در تالاب مانند bogs و فتوشاپ و همچنین می توان در آیل رویال جانسون گفت. مینه سوتا DNR توجه گیاه شناسان آن نیز وجود دارد در برخی از مینه سوتا شمالی فتوشاپ کشش از دلوت منطقه مورد دریاچه جنگل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

انگلیسی sundew جذب حشرات توسط ترشح بد بو چسبنده ماده از آن مانند مو شاخکهای. هنگامی که حشرات زمین گیاه ترشح حتی بیشتر از مسائل و اساسا غرق حشرات.

"چه چیزی واقعا سرد است که این گیاه می تواند در واقع حرکت شاخکهای خود را به آرامی در طول چند ساعت در اطراف حشرات و کمک در هضم" جانسون گفت.

انگلیسی sundew یکی از حدود 15 گیاهان گوشتخوار شناخته شده در ویسکانسین. بیشتر رایج گونه پارچ گیاه با استفاده از گلدان به شکل گل برای جذب و غرق حشرات و حتی برخی از دوزیستان است. گیاهان با استفاده از حشرات یا گوشت به عنوان مکمل مواد مغذی آنها را از طریق ریشه های خود را برای فتوسنتز است.

"این نوع مانند مردم ظاهر قرص های ویتامین به عنوان مکمل ما مواد مغذی" جانسون گفت. "این گیاهان در واقعا نیتروژن-محیط های فقیر به طوری که آنها با استفاده از حشرات به عنوان مکمل مواد مغذی آن است که فاقد آن هستند."

ویسکانسین است 2,366 بومی و گونه های گیاهی و 344 از آنها — نزدیک به 15 ٪ -- در نظر گرفته شده نادر معنی آنها ذکر شده به عنوان در معرض خطر تهدید و یا از نگرانی های خاص. شصت و داوطلبان آموزش دیده برای این گیاه نادر از برنامه چتری از سراسر کشور و در بیش از 250 گزارش از گیاهان نادر آنها در بر داشت در تابستان گذشته از جمله 59 جمعیت در مناطق ویسکانسین که در آن آنها مستند شده است قبل از.

برنامه جریان از سال 2013 به تازگی نصب شده خود را تا سال 2020 سالانه گزارش در wiatri.net/inventory/rareplants/volunteer/newsletters.

"این سازنده ترین سال ما تا به حال از نظر داوطلبان پیدا کردن گیاهان نادر در مکان جدید" کوین دویل یک DNR, طبیعی, حفاظت از میراث فرهنگی و گیاه شناس که مختصات این برنامه در بیانیه ای گفت. "این اکتشافات جدید بسیار هیجان انگیز است. آنها کمک به افزایش درک ما از تعداد و مکان از گونه های نادر گیاهی بنابراین ما می توانیم بهتر نظارت و حفاظت از آنها است."

خبر بد این است که داوطلبان پیدا نکردم 63 قبلا مستند کارخانه جمعیت. بعضی از آنها به احتمال زیاد ناپدید شد تنها به طور موقت به عنوان بسیاری از دریاچه ها از جمله برتر و میشیگان تجربه خود را در بالاترین سطح آب در دهه و مستغرق خط ساحلی پوشش گیاهی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب