تجمع کنندگان تحویل پیام به دیابت جان Hoeven در گرند فرک

حدود ده هواداران در سایه در ساختمان به سمت جنوب در مدت کوتاهی قبل از 4 p. m. روز شنبه, جولای 29. این تعداد رشد

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

حدود ده هواداران در سایه در ساختمان به سمت جنوب در مدت کوتاهی قبل از 4 p. m. روز شنبه, جولای 29. این تعداد رشد به بیش از 20 نفر به عنوان آنها نقل مکان کرد و به, رو به آفتاب, سمت غرب فقط پس از آن برای گشودن یک بنر اصرار رهگذران به درخواست داکوتای شمالی در سنای هیئت به حمایت از قهرمانان عمل می کنند. ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان به تصویب رسید که قانون در اواسط Mayand می آید به لحن از 3 تریلیون و زنده از 600 دلار در هر هفته سود اضافی در بیکاری است.

آمریکا اعلام کرد خود را $1 تریلیون بسته محرک در جولای 27, که شامل دور دیگری از پرداخت های مستقیم و چک حفاظت از برنامه. قابل توجه که بسته بیکاری بهره مند می ایستد در $200 در هر هفته.

"هدف اصلی ما این است که مردم را آگاه از عمل قهرمانان گفت:" علامت گذاری Froemke رئیس NVLC, ALF-CIO. "امریکا را در وضعیت بحران .... اگر ما کار درست را انجام دهد ما می توانیم نگه داشتن مردم سر بالاتر از آب است."

آماندا Westin اجتماعی و عاطفی یادگیری استراتژیست در دره مدرسه گفت: این گروه برخی از مربیان خواهد بود خوشحال به دانش آموزان خود را دوباره اما او می خواهد برای دیدن مدارس باز با خیال راحت. در سخنان او پرسید: نیاز به حمایت از قهرمانان عمل می کنند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این امر می تواند یک راه نجات را به مدارس ما یک شانس مبارزه برای ماندن در ساختمان" وستون گفت. "اگر ما آن را انجام نمی با خیال راحت خواهیم بود در داخل و خارج."

وستون خطاب به این گروه در مدت کوتاهی پس از Ron فرانتس یک تجمع شرکت کنندگان led اعضا در یک دور pro-زايمان آهنگ.

در 4:30 بعد از ظهر یک هیئت کوچک از این گروه وارد ساختمان برای رساندن پیام به Hoeven است اما نه قبل از Froemke خواسته Wayne Burlog کار, منشی/خزانه دار از NVLC, AFL-CIO, به عنوان خوانده شده آن را به این گروه است. Burlog عنوان خوانده شده در قسمت:

"تعداد افرادی که آسیب دیده اند و COVID-19 را به صورت تصاعدی افزایش یافته و تقریبا در هر دولت است. میلیون ها نفر از آمریکایی ها در زمینه بیکاری از طریق هیچ گسل از خود و عمل قهرمانان طراحی شده برای صرفه جویی در زندگی و امرار معاش."

NVLC, AFL-CIO را در منطقه گسترش از چنگال بزرگ به مرز کانادا و شامل پولک کانتی در ایالت مینه سوتا. این گروه حدود 2000 نفر عضو دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن