باران سیل Manvel N. D., صاحبان اسب' مرتع ترک کوچک در دسترس چمن

لاک پشت رودخانه ای است جاری شدن سیل اسب' 20 هکتار مرتع و آب روان است در طول جاده های منتهی به مزرعه و حوالی ان

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

لاک پشت رودخانه ای است جاری شدن سیل اسب' 20 هکتار مرتع و آب روان است در طول جاده های منتهی به مزرعه و حوالی ان, بنابراین چمن در Duprees' جلو و سمت متری در حال ارائه برخی از علوفه برای حیوانات تا زمانی که صاحبان خود را می توانید دریافت یونجه.

"این بود آنچه که من تصویر, اما آنها به چیزی برای خوردن" سارا Dupree گفت.

وجود دارد گزارش های غیر رسمی که به اندازه 10 اینچ از بارش باران کاهش یافته و در نزدیکی Manvel در طول هفته گذشته باعث لاک پشت رودخانه به سیل آن بانک ها و خندق به سرریز.

نزدیک به 5 اینچ از بارش باران کاهش یافت و در پنج شنبه, جولای 4, تنهایی, جاری شدن سیل متری و زیرزمین در Manvel. باران همچنین باعث آب به جریان در طول جاده ها از جمله Grand Forks شهرستان بزرگراه 33 اجرا می شود که غرب از Manvel. این جاده که Duprees به طور معمول را به Gilby N. D. جایی که آنها باید یک تریلر با 20 عدل یونجه در آن در حال انتظار برای آنها.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این Duprees خرید یونجه از یک کشاورز در نزدیکی Inkster, N. D. اواخر هفته گذشته زمانی که لاک پشت رودخانه آب گرفتگی خود را به چراگاه. اما کشاورز نمی تواند تحویل یونجه به مزرعه خود را به دلیل جاده های منتهی به آن بسته شده است. او در سمت چپ یونجه در Gilby در امیدوار است که Duprees در نهایت می تواند وجود دارد.

که تا به حال اتفاق افتاده است که از ظهر دوشنبه, جولای 6. به جای سارا و متی Dupree شد نگه داشتن یک چشم ناظر بر اسب خود را به عنوان آنها ambled اطراف خود, چمن, گرفتن دهن چمن.

این طرح که Duprees خرید مزرعه و حوالی ان در اکتبر بود که آنها را از چراگاه اسب در طول بهار و تابستان و پاییز سارا Dupree گفت.

سیل خنثی است که طرح.

"این است که رفتن به آن را برای مرتع" سارا Dupree گفت.

مرتع تحت آنجا که 4 پا از آب است که به احتمال زیاد به عقب رفتن در هر زمان به زودی. در ضمن در زمان مرتع می کند خشک چمن خواهد بود از بین برد.

"آن را به خشک کردن به اندازه کافی برای چمن جدید برای رشد به اندازه کافی پس از آن می تواند خوراک اسب, من فکر می کنم شانس است که اتفاق می افتد بسیار باریک" دوپری گفت.

که به معنی Duprees را مجبور به خرید علوفه برای اسب خود را برای سه ماه دیگر از آنها برنامه ریزی شده بود. آنها در ابتدا در نظر گرفته شده بود در خرید یونجه تنها در طول چند ماه در زمستان.

"این رفتن به گران تر می شود به تغذیه این بچه ها," او گفت:.

علاوه بر انتخاب مزرعه و حوالی ان به دلیل آن را به حال مرتع برای تغذیه و انبارها به خانه خود اسب Duprees خود را دوست داشت محل خوش منظره و زیبا در سراسر رودخانه در نزدیکی Manvel گلف.

در حال حاضر رودخانه دیگر meanders توسط زن و شوهر در خلوت آن را در حیاط پشت.

صاحبان قبلی که تا به حال زندگی می کردند در مزرعه به مدت 10 سال به آنها گفت که تنها جاری شدن سیل که تا کنون تجربه کرده بود و جریان آب بیش از جلوی خانه, برای, در, ترین, پنج روز در بهار, سارا Dupree گفت.

"ما تا به حال سه سیل از آنجایی که ما در اینجا نقل مکان کرد," او گفت:.

که در ماه اکتبر 2019.

"ما در اینجا برای حدود یک هفته و آن باران," دوپری گفت.

اما زن و شوهر داده نشده تا در مزرعه و حوالی ان.

"با وجود این ما عاشق این محل و از ما می خواهید به ماندن در اینجا و آن را کار" دوپری گفت. "این فقط پایان بودن خیلی پیچیده تر از ما فکر می کردم."

این عوارض عبارتند از: نگه داشتن خود را از اسب چمن در کار است.

"هیچ نمی خورند گل" دوپری اندرز یکی از اسب به عنوان آن کبوتر سر آن را به یک مزرعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن