نژادپرستانه یا فلسفه رمز وسر در انگلستان: در پشت این نظم نه زاویه (O9A)

وجود دارد بسیاری از قابل توجه resemblances بین نوشته های O9A و Myatt است. هر دو تاریخ ادبیات خود را از سال "Fa

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

وجود دارد بسیاری از قابل توجه resemblances بین نوشته های O9A و Myatt است. هر دو تاریخ ادبیات خود را از سال "Fayen" یعنی سال 1889 سال از هیتلر تولد. یکی دیگر از اشتراکات اهمیت شخصی افتخار با O9A تماس برای کاربران به انجام "دوئل" یک میل شدید که Myatt نیز پشتیبانی می کند. با توجه به O9A را عمدی اطلاعات غلط بیان کرد که آن را "می کند/می کند-وجود ندارد و هرگز وجود داشته است و/است-نه از بین رفته" رسانه ها سکوت را Myatt در کلام او قابل درک است.

ادبیات متوسطه نشان می دهد یک موضوع مهم در O9A عمل اعتقاد به "تکامل کیهانی" ایده این است که های مختلف "aeons" مشخص شده اند پیشرفت تکامل انسان; با توجه به گروه بشریت در حال حاضر ساکن در پنجم ابدیت از آن "کهکشانی Imperium" در نهایت ظهور, البته به شرط این که بشر rids خود را از درک قید "یهودی-مسیحی سنت".

وجود دارد شباهت قابل توجه در اینجا با Ariosophy: گیدو فون لیست, یکی از این جنبش بنیانگذاران همچنین ایجاد یک جامعه مخفی بسیار مانند O9A با هدف طلوع جدید در تمدن آریایی پاکسازی از یهودی و مسیحی تحت تاثیر قرار. این واقعیت است که O9A طرفداران مانند Ariosophy شکل افراطی از داروینیسم اجتماعی که derides ضعیف و ضد مسیحی و ضد یهودی نشان می دهد بیشتر تشابه.

در علاوه بر این به O9A داشتن یک خانواده شباهت به Ariosophy نفوذ خود است از نگرانی پس از آن به نظر می رسد را گسترش داده اند به ما که در آن می ایستد متهم از نفوذ به دیگر گروه های افراطی وجود دارد Atomwaffen بخش (AWD). Intriguingly دیگری نهفته الهام بخش برای AWD هستند نوشتههای برجسته نئو نازی ها, جیمز میسون که تفسیر حمایت نژادی و ترور نیز ادای احترام به کار را از لیست. با این وجود این واقعیت است که "ritualised تجاوز تصادفی حمله به قربانیان بی گناه و انسان حذف'" نیز ظاهرا در حال حمایت از O9A; که آن را تشویق می کند تا پیروان خود را به نفوذ مخالفان خود را و است که آن را ممکن است به عنوان بسیاری از 2000 پیروان باعث می شود حرکت خطرناک تر است.

چه نیز نگران کننده در مورد O9A است که رویکرد خود را به عمل جادویی یعنی عزم خود برای ایجاد یک انقلابی سفارش از طریق گسترش رادیکال جدید فرهنگی و الگوهای رفتاری: "چه می شود اگر ما می تواند با استفاده از...سحر و جادو برای ایجاد یک دنیای جدید از 300 سال از در حال حاضر؟" بسیاری در داخل رادیکال راست معتقدند که با توجه به شکست تاریخ گرایان سیاسی در مسیر مذهبی-فرهنگی تغییر مورد نیاز است به جای. با توجه به Wulf Ingessunu رهبر خدای روز چهارشنبه به قوم دیگر بر اساس UK-نژادپرستانه غیبی یکی از راه های رسیدن به این تغییر این است که برای ایجاد یک موفق گرایان مذهبی جهان بینی: "قوی ترین حرکات در جهان امروز در حال مذهبی (صهیونیسم-یهودیت-اسلام) بنابراین ما باید تشخیص قدرت ذاتی در یک جنبش مذهبی یک قدرت است که لغو مفاهیم کلاس و چپ و راست شده اند که استفاده می شود برای فریب مردم ما". به عنوان نژادپرست روش یا فلسفه رمز وسر رشد حیاتی است به گزارش و نظارت بر این تفکر به قرار دادن یک توقف به این جدید سحر تاریک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب