سوال برای شهردار نامزدها: چه رابطه باید چنگال بزرگ را با آمریکایی ها ؟

چه نوع رابطه باید چنگال بزرگ تالار شهر باید با کسانی که تعداد فزاینده ای از آمریکایی جدید? که چه هرالد خواسته

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

چه نوع رابطه باید چنگال بزرگ تالار شهر باید با کسانی که تعداد فزاینده ای از آمریکایی جدید?

که چه هرالد خواسته چنگال بزرگ' نامزدها برای شهردار که در حال رقابت در یک پست الکترونیکی انتخابات که در اوج خود در ژوئن 9.

در حال اجرا در حال رقبا براندون Bochenski و رابین David همراه با نوشتن در چلنجر هنر Bakken که نمی خواهد در انتخابات پس از او گفت که او نمی تواند دریافت امضا لازم است با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس. آنها در حال به چالش کشیدن وقت مایک براون.

در اینجا چیزی است که آنها گفت:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رابین دیوید

دیوید بنیانگذار جهانی دوستان ائتلاف سابق UND افتخارات مدیر دانشیار و شهر فعلی نیروی کار و مهاجرت کارمند گفت: جامعه مهاجر ممکن است نسبتا کوچک اما آن را "بخش مهمی از جامعه ما" با این وجود.

دیوید معتقد است که چشم انداز خود را برای دولت شهر — که بستگی گسترده جامعه ورودی — شامل جدید آمریکایی ها نشان داده شده در کمیته های شهر و ارائه دولت شهر مهم ورودی چگونه خود را برای رهبری جامعه است.

"تنها به کسی می دانم که در اینجا از یک کشور دیگر کرده است و در رابطه با یک فرد زمانی که شما سپس می توانید درک آنچه در جامعه از دست می دهد اگر شما نمی باید مشارکت خود را."

و مانند بسیاری از دیگر نامزدها در مسابقه او اشاره می کند که مشارکت خود را در این شهر نیروی کار حیاتی است به خصوص با توجه راکد نیروی کار و جمعیت ارقام در سال های اخیر است.

"که ما می توانیم افراد شرکت کننده و یکپارچه — این واقعا ضروری است," او گفت:.

مایک براون

قهوه ای, وقت, شهردار, اشاره می کند که جامعه آمریکا دارای مشاغل متعدد محلی در بخش تولید است. مهاجران "در حال حیاتی برای موفقیت جامعه ما," او گفت و با اشاره چنگال بزرگ' مداوم نیاز به رشد نیروی کار خود را.

"پس چگونه ما آدرس این کمبود با مردم و ما چگونه می توانیم به مردم در اینجا؟" قهوه ای پرسید. "توسط افراطیت و شخصیت جامعه ما که یک جامعه استقبال."

قهوه ای استدلال می کند که در طول زمان خود را به عنوان شهردار برنامه های متعدد برای حمایت از مهاجران را نمایاندن و او را ستوده و کار انجام شده توسط David در نقش خود به عنوان "استقبال جامعه هماهنگ کننده" است که او نیروی کار-و-مهاجرت کارکنان شهرستان عنوان شده است.

"من فکر می کنم به عنوان شهردار شما نماینده جامعه, و من فکر می کنم این بسیار مهم است که ما باید یک مثبت, خوش بینانه, استقبال نمایندگی از جامعه ما" براون گفت. "... تنوع ایجاد جامعه ما جالب تر و بیشتر استقبال. من فکر می کنم که خیلی مهم است."

براندون Bochenski

Bochenski یک توسعه دهنده املاک و مستغلات عامل, امتیاز برای اولین بار به تجارب خود در بازی هاکی در خارج از کشور زمانی که خواسته در مورد رابطه او امیدوار است تا با جامعه آمریکا.

"من صرف هشت سال زندگی در قزاقستان," او گفت:. "وجود دارد یک شکاف بزرگ بین طبقه فوقانی و طبقه کارگر وجود دارد. ... این که از من دعوت کرد به خانه های خود را به عروسی خود را برای جشن تولد فرزندان خود را دعوت من و خانواده من اساسا به آداب و رسوم خود و خانه خود را با خانواده خود را.

"و کسانی که این نوع از اتصالات است که شما را نمی تواند از هوا نازک" او افزود: "در آن طول می کشد سال ها و سال ها طول می کشد و اعتماد, بنابراین من فکر می کنم که قادر به اتصال با مهاجران و — منظورم این است که چیزی است که من در حال حاضر انجام شده است و در حال حاضر زندگی می کردند به عنوان یک فرد است که سفر و زندگی در یک کشور بود که به مدت هشت سال."

Bochenski گفت: این شهرستان در رابطه با جامعه مهاجر است همان به عنوان دیگر: ساخت تجربه خود را بیشتر مقرون به صرفه بخشی از یک طرح او دقیق در طول قبلا با هرالد.

"مهم نیست که اگر شما یک مهاجر و یا کسی در حال حاضر زندگی در اینجا," او گفت:. "اگر شما یک کار در اینجا اما شما نمی توانید استطاعت به اینجا زندگی می کنند, شما در حال رفتن به ماندن بسیار طولانی است."

هنر Bakken

دلاری که خواسته در مورد نقش جدید آمریکایی ها بازی و چگونه خود را در تالار شهر خواهد ارتباط برقرار کردن با آنها محور به آنچه که او می بیند به عنوان شهروندان جدید' مسئولیت:

"من فکر می کنم اگر آنها در حال آمدن به اینجا به عنوان مهاجران که آنها باید می خواهم به آنها را می خواهید باید به اینجا زندگی می کنند و باید آنها را می خواهید به بخشی از جامعه ما به این معنی است که شما پرداخت مالیات شما کار می کنند و شما یک همسایه خوب," او گفت:. "برداشت من این است که اگر شما به اینجا می آیند آیا می خواهید به یادگیری زبان ما نمی خواهید به جذب با جامعه نمی خواهید به بخشی از کشور نمی خواهید به یاد بگیرند که ما سنت, چرا شما به اینجا می آیند ؟

"که نمی خواهد من هر رای اما این که چگونه من احساس می کنم در مورد آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن