تظاهرات علامت رشد ناآرامی با کالیفرنیا اقامت-صفحه اصلی سفارش

توسط: AP | ساکرامنتو | منتشرشده: مارس 2, 2020 12:24:53 pm اجرای قانون پرسنل سوار بر اسب نگه داشتن مع

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: AP | ساکرامنتو | منتشرشده: مارس 2, 2020 12:24:53 pm
US virus protests, California protests against stay at home order, us coronavirus, coronavirus cases us, coronaviurs deaths US, coronavirus news, indian express اجرای قانون پرسنل سوار بر اسب نگه داشتن معترضان در پیاده رو در طی تظاهرات روز اول ماه مه در اسکله در طول بیماری همه گیر کوروناویروس جمعه, مه 1 سال 2020 در هانتینگتون بیچ کالیفرنیا. (AP Photo/کریس کارلسون)

کالیفرنیا خسته از ماندن در خانه سفارشات که چپ میلیون ها نفر بیکار صحنه نمایش تمرد جمعه با صدها پرچم تکان دادن تظاهرات و تجمع در کنگره و در امتداد مشهور جنوب کالیفرنیا ساحل در حالی که یک کم جمعیت شهرستان در اورگان مرز مجاز شام در رستوران ها و بازگشایی کسب و کارهای دیگر.

در حالی که بسیاری از جمعیت این ایالت باقی مانده در پشت درهای بسته برای جلوگیری از گسترش coronavirus رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اذعان ساختمان اضطراب در حالی که بارها و بارها اذیت کردن امکان دولت می تواند شروع آرامش بخش برخی از جنبه های محدودیت در هفته آینده.

"ما همه بی تاب" فرماندار گفت: طی جلسه توجیهی روزانه و اضافه کرد: "ما باید واقعا مشورتی در مورد چگونه ما بازگشایی این اقتصاد است."

بخوانید| Coronavirus جهانی, به روز رسانی, 02 مه

Newsom اشاره کرد دولت فقط گذشت گریم علائم 50,000 تایید عفونت و 2000 و میر اما که بستری آمار در حال رفتن در جهت بهتر است که او امیدوار.

"ما می توانیم پیچ تمام است که تا. ما می توانید تمام است که به ساخت تصمیم گیری های بد," او گفت:. "همه که با این نسخهها کار به خاطر مردم انجام داده اند یک کار باور نکردنی در خود فاصله فیزیکی."

در ساکرامنتو به عنوان پلیس به صف مراحل خارج از کنگره معترضان دست تکان داد نشانه هایی است که گفت: "دفاع از آزادی" و شکست را به "ما-" شعارهای اکثر اجتناب ماسک صورت در نظر گرفته شده برای جلوگیری از گسترش ویروس. یک هواپیمای کوچک دور سربار نمایش یک بنر حمل یک تصویر از Newsom چهره و شعار "خود پایان دهند."

جو Ranciato از رزویل کالیفرنیا نشان داد تا به اعتراض در داخل یک خانه "اجتماعی فاصله قفس" ساخته شده با لوله های پلاستیکی و نوار مجرای.

"من واقعا با تغذیه چه خبر است" گفت: Ranciato, 58. "من نمی خواهم من آزادی را در معرض خطر قرار دهد."

وجود دارد حدود ده سازماندهی تظاهرات در شهرستانها از جمله لس آنجلس و سن دیگو و سن فرانسیسکو.

در مرکز شهر هانتینگتون بیچ شناخته شده برای آن مشهور جهان گشت و گذار و استراحت معترضان swarmed خیابان پشتیبان گیری از ترافیک برای حداقل یک مایل در امتداد بزرگراه ساحل اقیانوس آرام. یک روز پیش Newsom دستور داد تمام سواحل در اورنج کانتی به طور موقت پس از هزاران نفر در آخر هفته گذشته سامانه بر روی شن و ماسه در هانتینگتون بیچ و در نزدیکی ساحل نیوپورت.

مردم دست تکان دادند و پرچم آمریکا را از پنجره ماشین و انجام نشانه های مطلب "باز کالی در حال حاضر." یک هواپیما buzzed سربار با خواندن نشانه "آتش وحشتناک Newsom! باز کالیفرنیا."

در حالی که ساحل رسما بسته Newsom منظور مردم همچنان به راه رفتن بر روی شن و ماسه و محبوب دوچرخه در پارک مشرف به خط ساحلی.

در ایالت شمالی پایان روستایی, Modoc شهرستان به حدود 9000 نفر اول شد به سرپیچی دولت ایران خاموش کردن سفارشات.

شهرستان است که "حرکت رو به جلو با ما بازگشایی طرح" گفت: هدر Hadwick این شهرستان معاون خدمات اضطراری که اضافه شده است که این شهرستان هیچ گزارش COVID-19 موارد است.

Hadwick گفت: این شهرستان تا به حال شنیده نشده از فرماندار در مورد بازگشایی طرح, اما او اظهار داشت این راستا با Newsom شاخص ها برای بازگشایی. مدارس نمی شد باز جمعه بود اما یک گزینه برای مناطق است که می تواند به جای اقدامات پیشگیرانه, او گفت:.

"ما در حال استفاده از راهنمایی از کسانی که برنامه های ما صفر موارد," او نوشت. "ما ساکنان شد حرکت رو به جلو با یا بدون ما. ما واقعا نیاز به ایجاد دستورالعمل برای آنها به طوری که آنها می تواند انجام دهد این در امن ترین راه ممکن است."

در کشور اجاق رستوران و نانوایی در شهر کوچک Cedarville, سه مشتریان در آمد برای صبحانه مدیر کل جانت ایرنه گفت. او گفت: مشتریان به طور منظم شده بود بسیار تعاونی با دستور بود که اجازه داده او را تنها در خدمت takeout از مارس.

"از آنجا که ما در حال نشسته رستوران مردم به طور مداوم درخواست قادر به نشستن در رستوران, و آن را واقعا دشوار است در طول این زمان به انکار که" او گفت:.

این شهرستان اعلام کردند Newsom از برنامه های خود را و هرگز شنیده از او. دفتر او نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر جمعه.

در جای دیگر انواع کسب و کار از رستوران ها به مدل مو در مناطق روستایی و در بیشتر مناطق پر جمعیت درب را باز کرده اند در فرد اعمال بشود.

این حرکت تاکید Newsom چالش به عنوان دولت وارد آن هفته هفتم تحت stay-at-home سفارشات تنها با کسب و کار ضروری مجاز به کار گیرند. ورزشگاه بارها و مراکز خرید و رستوران ناهار خوری اتاق و عرصه ورزش تمام باقی می ماند و توقیف.

Newsom اشاره کرد که تغییر شد به زودی. او قبلا مشخص شده یک رویکرد مرحله به مرحله که در آن اقتصاد را به تدریج به حالت عادی بازگشت.

اما در همان زمان به او هشدار داد از نشانه های نگران کننده از جمله عدم تست در مناطق روستایی است که ممکن است کتمان کمین تهدید از ویروس. او به رسمیت شناخته شده حق ساکنان در اعتراض به گفته او استقبال متنوع ديدگاه اما همچنین هشدار داد که تراکم مطرح تهدیدی برای سلامت جامعه.

Newsom همچنین تایید کرد واضح است: با آن یک بار-خروش اقتصاد در قید و میلیون ها نفر علیه دولت را با کمبود بودجه است که اجرا خواهد شد به میلیاردها دلار است.

"میلیاردها دلار مازاد فقط در هفته دهها میلیارد کسری," او گفت:.

پلیس در سراسر کشور به نظر می رسد به دست گرفته اند و تا حد زیادی دست-رویکرد با معترضان با وجود این واقعیت که آنها نقض اقامت در خانه مورد نیاز و پس از نه فیزیکی فاصله توصیه. ترس این است که این ویروس را می توان در محله های نزدیک با افرادی که نمی شناخته شده آنها آن را قرارداد.

Newsom یک دموکرات به دست آورده است حمایت هر دو حزب را برای بسیاری از اقدامات خود را در طول شیوع بیماری است. اما در ساحل بسته شده بود محکوم به نفس بیش از حد سیاسی توسط قانونگذاران جمهوریخواه کنگره به ویژه کسانی که در اورنج کانتی که در آن ایران با امید به دست آوردن مجدد زمین قابل توجهی از دست داده به دموکرات ها در انتخابات اخیر.

"در زمانی که کالیفرنیا است که اعطای آزادی به خطر مجرمان جنسی و دیگر زندانیان خطرناک با توجه به COVID-19 نگرانی ضمنی تهدید به مجازات beachgoers و خوانندگان که نقض سفارش پوچ" جمهوریخواه دولت سناتور. پاتریشیا بیتس گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن