خواهد e-پول بوم را انگلستان توپی از پول شویی ؟

COVID قتل به پول نقد. حتی به عنوان مستندات شل مصرف کنندگان در حال تبدیل به دور از یادداشت ها و سکه ها مانند قب

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

COVID قتل به پول نقد. حتی به عنوان مستندات شل مصرف کنندگان در حال تبدیل به دور از یادداشت ها و سکه ها مانند قبل از هرگز.

یک نظرسنجی که در آوریل یافت چهار از پنج انگلیسی – بسیاری مجبور به انجام تمام خرید خود را آنلاین – با توجه به جدید دیجیتال راه برای پرداخت.

برخی از آنها تبدیل به پول الکترونیکی' با قایق از پول جدید-دست زدن به محصولات با هدف به چالش پیشرو در صنعت پی پال.

از سلامت نقطه نظر این است که امن تر از حمل پول نقد و بازدید از مغازه ها. اما مبارزه با فساد محققان هشدار می دهند رونق در e-پول شمار دیگری خطر: پول شویی.

وجود دارد در حال حاضر نگرانی که تنظیم کننده از جمله انگلیسی آنهایی که موفق به نگه داشتن زبانه نزدیک در آلمانی پرداخت غول Wirecard که رفت نیم تنه دو هفته پیش.

انگلستان دیده بان, سازمان رفتار مالی (FCA) برای چند روز و حتی مسدود برخی از £500 میلیون پول مشتری در این شرکت بریتانیایی, شرکت های فرعی, در حالی که آن را مطمئن ساخته شده که این پول در واقع وجود داشته است.

در حال حاضر تحقیقات توسط # teamnigel نشان می دهد UK-تنظیم الکترونیکی پول, موسسات و یا تربیه در حال تبلیغ به عنوان جایگزینی برای شبکه های که از طریق آن میلیاردها دلار از تیره پول نقل مکان کرد و در داخل و خارج از اتحاد جماهیر شوروی سابق.

تحقیقات ما شرح زیر است افراد و نهادهایی که مرتبط با بانک های بالتیک که جریمه شد برای فعال کردن و یا عدم جلوگیری از – صنعتی-مقیاس پول شویی. ما در بر داشت که برخی از آنها در حال حرکت به انگلیسی, پول الکترونیکی, کسب و کار کامل با یک مهر تایید از FCA.

ما در بر داشت باز به زبان روسی اینترنت و تجارت در انگلستان شرکت های پوسته با EMI حساب EMI گواهینامه و حتی ناشناس EMI ارائه پیشنهاد برای £1 میلیون.

مبارزه با فساد گروه شفافیت بین المللی معتقد است که این بخش یک تهدید در حال ظهور در نبرد برای جلوگیری از جنایتکاران از تمیز کردن و یا حرکت خود را به پول کثیف است.

بعدی روسی ماشین لباسشویی?

برای سال مقامات فاسد جنایتکاران و مالیاتی-اجتناب از کارآفرینان مورد استفاده ناشناس برگزار شد 'پوسته' شرکت (اغلب در بریتانیا ثبت شده و یا آن سرزمین) برای باز کردن حساب های بانکی در کشورهای بالتیک.

این نسبتا ساده طرح فعال برخی از بزرگترین شویی طرح تا کنون در معرض مانند چند میلیارد دلار ', روسی, ماشین لباسشویی' نشان داد در سال 2014 و مشابه خطوط لوله به صورت تیره و یا پول کثیف از آذربایجان و اوکراین است.

جریان عظیمی از پول را از طریق این ماشین آلات به فکر کاهش می یابد به شدت پس از یک سال 2018 سرکوب در لتونی در بانکی برای افرادی که در کشور زندگی می کنند.

اما در حال حاضر یک مسیر جایگزین پیشنهاد شده است: و تربیه از جمله کسانی که ثبت نام و تنظیم شده در انگلستان است.

وجود دارد یک کلبه صنعت ارائه مشاوره به مردم و کسب و کار در اتحاد جماهیر شوروی سابق در مورد سازه های دریایی. آن است که بسیار صریح در مورد این تغییر به انگلیسی و تربیه.

بازگشت در سال 2018 روسیه-سایت زبان Zapiski ob Ofshorakh ('یادداشت در "offshores"') مجموعه ای از جوانب مختلف و تربیه از جمله انگلستان-تنظیم ، و آن توضیح این که چرا آن را انجام می دهند بنابراین نمی تواند ضخیمتر میشود.

آن گفت: "در ارتباط با بسته شدن توده غیر مقیم حساب های بانکی در کشورهای بالتیک و رو به رشد مشکل در کار با بانک های خارجی – برخی از کارآفرینان به دنبال باز کردن حساب های شرکت در سیستم های پرداخت."

پیام: آن است که در حال حاضر سخت تر به حرکت درآمد – از جمله کثیف و یا untaxed پول از طریق پوسته شرکت ها و بانک های بالتیک بنابراین سعی کنید و تربیه به جای.

سایت فروش پوسته شرکت ها از جمله شرکت بدنام-اسکاتلند مشارکت محدود یا SLPs لقب بریتانیا "در خانه رشد محرمانه وسایل نقلیه" توسط سازمان شفافیت بین المللی.

یکی از سایت متخصصان حتی می بالد در اخیر تصویری چگونه مشتریان می توانید راه اندازی یک SLP و پس از آن باید از یک کارت اعتباری صادر شده توسط EMI فرستاده شده به شرکت آدرس پروکسی در اسکاتلند و از آنجا به روسیه یا اوکراین است.

علاوه بر این سایت های دیگر ارائه خدمات دریایی به یک عمدتا روس زبان در بازار در حال رفتن بیشتر است.

IQD مشاوره ارائه شده است به فروش ناشناس شرکت انگلیسی کامل با یک پول الکترونیکی مجوز. برچسب قیمت? £1 میلیون.

فروشنده همچنین بازارهای بریتانیا و بین المللی شرکت های پوسته از جمله اسکاتلند محدود مشارکت کامل با حساب در بانک و یا EMIs.

IQD نیست پاسخ به یک درخواست از # teamnigel برای نظر. آن, آیا, اما, آن را حذف به زبان انگلیسی ارائه برای پول الکترونیکی شرکت پس از آنکه ما در تماس باشید.

وب سایت های متعلق به یک مشارکت محدود به نام Lacerna ثبت نام در دوبلین. ایرلندی مشارکت محدود نیست و نیاز به اعلام ذینفع بنابراین هیچ راهی برای دانستن اینکه چه کسی صاحب و یا عمل سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب