معترضان مخالف حکومت نظامی به عنوان رالی (NC) ارزش ملک بیش از زندگی

اما یک زن جوان امروز توضیح داد که او آمد به خیابان ها دوشنبه برای او فرزند جوان را به خاطر و آینده خود را در ی

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

اما یک زن جوان امروز توضیح داد که او آمد به خیابان ها دوشنبه برای او فرزند جوان را به خاطر و آینده خود را در یک کشور که در آن او در نظر گرفته خواهد شد توسط خود قومیت. گفت که او به زودی به او میآموزد که چگونه به رفتار در این رویداد یک پولیس تعامل مانند "نگه داشتن دست خود را بر روی داشبورد انجام هر حرکت ناگهانی را ندارد" او در ادامه به نشانی پلیس به طور مستقیم: "پسر من است و نه دشمن خود را. من آموزش پسر من به احترام.... با وجود همه چیز خوب در مورد فرزند من او را یک مرد سیاه و سفید و همه آنها را ببینید."

مجلس Tim Moore شکایت کرده است که پلیس در پاسخ به یکشنبه شب ناآرامی خیلی اندک است. "باید وجود داشته باشد یک پیام بسیار روشنی که بی قانونی را مجاز نمی باشد" و این که فرماندار کوپر نیاز به انجام یک کار بهتر است."

اما Saige مارتین از رالی شورای شهر خواستار رسیدگی به اقدامات پلیس در طول یکشنبه شب تظاهرات. او به یاد می آورد که چگونه ReOpenNC یک گروه کوچک اعتراض به Covid-19 محدودیت در حرکت و عملیات کسب و کار قادر به رژه در اطراف مرکز شهر رالی حمل مسلسل و راکت انداز بدون دخالت پلیس. فرماندار سریع ملاقات با ReOpenNC رهبر آدام اسمیت و در نتیجه آرام coronavirus محدودیت در سراسر کشور.

"ما می تواند به تمیز کردن و تعمیر ویندوز, بازگرداندن از دست موجودی اما ما هرگز نمی تواند بازگرداندن زندگی را از ما گرفته توسط پلیس, خشونت," او گفت:.

مارتین گفت, گزارش "گروه های جناح راست بودند به احتمال زیاد در حال حاضر در رالی شب گذشته" با هدف "بی اعتبار کردن کار از سازمان ها و سیاه زندگی مهم جنبش است." صحبت کردن با تلفن به ایستگاه تلویزیونی WRAL کشیش ویلیام باربر III موافقت و گفت: "بسیاری از به اصطلاح خشونت است نه اکثریت و خیلی از آن است که نفوذ مردم در تلاش برای بی اعتبار کردن جنبش است."

اما زمانی که کهنه anchorman دیوید Crabtree خواسته آرایشگر به رد خشونت آرایشگر بود و بی محابا در پاسخ او.

"Segregationists گفت که دکتر مارتین لوتر کینگ بود که صلح آمیز است. مردم می گفتند اخلاقی دوشنبه [جنبش آرایشگر در حال حاضر آگهی] بود نه صلح آمیز است. من دستگیر شد و به اتهام جنایت زمانی که به من گفت: اهالی کارولینای شمالی باید با ارائه مراقبت های بهداشتی. Coretta اسکات کینگ گفت که انکار بهداشت و درمان یک شکل از خشونت است. ما را در خشونت ما چالش آن است."

به عنوان Crabtree برش در باربر این نتیجه رسیدند: "هنگامی که شما با دیدن پلیس که قرار است به عنوان یک محافظ از دولت است و نشان با ما نام آن را تبدیل به یک نقطه اوج. بله, آن را در مورد جورج فلوید اما از آن می رود بسیار عمیق تر است."

دقیقه قبل از حکومت نظامی شروع به تنظیم شده است, صدها نفر از معترضان شده اند با هم بسته بندی شده کوچک پوشیده از چمن مربع در اطراف دولت های قدیمی ساختمان کاپیتول در سر فایت استریت. قادر به عمل اجتماعی فاصله بسیاری در حال تلاش برای حفظ چهره خود را پوشش داده شده با انواع مختلف ماسک برای محافظت از خود از Covid-19. اتومبیل های در حال عبور در امتداد شرق مورگان خیابان بوق حمایت خود را به عنوان آنها به طور مداوم در اطراف دایره و مربع و با تکان دادن و تماس با خارج از خود را نورد پایین ویندوز به هموطنان که به زودی موضوع بازداشت. در طرف دیگر این میدان حدود یک صد نفر از معترضان نشسته در سکوت در خیابان در مقابل فرمانداری عمارت فرح برای چه آمده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن