پورت ها: NDGOP نباید تایید سرپرست مسابقه

من آرزو می کنم آنها تا به حال. Baesler حال راکی شروع به این چرخه انتخابات با بازداشت و محکومیت برای رانندگی تح

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

من آرزو می کنم آنها تا به حال.

Baesler حال راکی شروع به این چرخه انتخابات با بازداشت و محکومیت برای رانندگی تحت تاثیر الکل و نه به ذکر است یک دوره تصدی در زمان ، در سال 2015 او دستگیر شد, برای حمله به, هر چند در نهایت به اعدام محکوم شده و پس از یک الکل سوخت مبارزه با مردی که دوست پسر او را در زمان.

وقت را نقص نیست چرا NDGOP باید خودداری از تایید در Medora.

در اوایل سال جاری با اشاره به چالش های برگزاری یک رویداد با چند رقابتی حمایت جنگ میان COVID-19 گیر جمهوری خواهان لغو شد دولت خود قرارداد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آنها با صدور نامه از تایید به نامزدها در حال اجرا unopposed برای این حزب نامزدی و پس از آن اجازه دهید ژوئن اولیه رای حل و فصل این موضوع در رقابت های رقابتی.

حتی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم رو یک unserious چالش برای نامزدی از مکرر حاشیه نامزد مایکل درشکه چی رو تایید نامه قبل از اولیه.

این وضعیت با Baesler تا حدی متفاوت بود.

سرپرست موقعیت های رسمی و غیر حزبی هر چند به طور سنتی هر دو طرف تایید نامزدها. ژوئن رای نیست یک انتخاب بلکه یک بالابر. دو رای-اهل عمل پیشرفته به انتخابات نوامبر و هر دو خواهان.

Baesler تلاش کرده است و برنده NDGOP حمایت در گذشته چرخه, کیر, به دنبال آن در این سال است.

این NDGOP دولت کمیته-که شامل رهبری حزب و همچنین منطقه در سطح صندلی -- انتخاب Baesler بیش کیر در این فرض من بر این باورند که از آنجا که اصلی بود و بیش از آنها باید به تایید برنده است.

اما در ژوئن رای نبود حزبی اولیه.

انتخاب این NDGOP دولت کمیته تا به حال قبل از آن بود که بین دو بسیار با تجربه افرادی که هر دو تراز خود را به عنوان خواهان.

باید این نوع از تصمیم گیری شده اند از چپ به کمیته امور خارجه ؟ به خصوص با توجه Baesler واقعی درک عمومی ،

در جایگزین جدول زمانی که در آن ما نیست زندگی با coronavirus این تصمیم ساخته شده اند که توسط یک کنوانسیون از نمایندگان جمهوری خواه به نمایندگی از مناطق در سراسر کشور.

از آنجا که نمی تواند اتفاق می افتد NDGOP باید یک راه برای برقراری ارتباط با آن رتبه و فایل اعضا به وزن در این تایید.

و یا محرومیت است که شاید آنها باید تایید شده و در همه این چرخه.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن