پورت: دموکرات ها در حال داکوتای شمالی نیاز به یک جلسه ویژه

من شنیده ام آنها را در مورد زاری افراط از دولت فدرال است. در عین حال در حال حاضر به عنوان داکوتای شمالی چهره ه

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

من شنیده ام آنها را در مورد زاری افراط از دولت فدرال است.

در عین حال در حال حاضر به عنوان داکوتای شمالی چهره ها چه دولتی داگ بورگوم است معتاد به تماس با یک "گله از قوها سیاه" را در قالب یک جهانی همه گیر و همزمان رکود در بازارهای نفت بسیاری از همان کسانی که قانونگذاران تمایلی به شرکت و انجام شغل خود را.

داکوتای شمالی حزب دموکرات نامیده می شود برای یک جلسه ویژه قوه مقننه و آنها حق است.

من صحبت کردن در مورد این پس از مارس. داکوتای شمالی است مواجه شدید بودجه مشکلات. Coronavirus ایجاد کرده است بی شمار از سیاست های عمومی سوالات. در حالی که بورگوم شده است پرداختن به بسیاری از آنها را با خود اجرایی و اضطراری قدرت که چگونه قانون ساخته شده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قانونگذاران قانون نه مدیران.

دموکرات ها در حال حلق آویز, خود را برای یک جلسه ویژه در مورد برخی از هزینه های $1.25 میلیارد دلار پول فدرال بود که اختصاص به داکوتای شمالی به عنوان بخشی از مراقبت عمل می کنند. که کمی ضعیف -- پول فدرال همراه با فدرال earmarks معنی طول و عرض دولت و سیاستگذاران باید به صرف آن محدود است به هر حال -- اما آنها اشتباه است.

استدلال آنها برای یک جلسه ویژه تر خواهد بود اگر آنها قانع کننده زوم کردن کمی. دولت ما این است که در تقریبا در وضعیت بی سابقه ای. ما نیاز به فعال رهبری در همه چیز از بودجه مسائل مربوط به بهداشت عمومی سیاست.

متاسفانه ما قانونی رهبران محتوا به توان راکتیو.

"رهبر اکثریت چت Pollert R-کارینگتون گفت: روز شنبه او است و نه به نفع خواستار یک جلسه ویژه به این دلیل که قوه مقننه نمی روشنی از آنچه پیش بینی درآمد را مانند رفتن به جلو" جرمی Turley امروز گزارش داد.

این همان بهانه ای Pollert شده است با استفاده از ماه در حال حاضر و آن را به عنوان لنگ در حال حاضر به عنوان آن را اولین بار او مستقر آن است. همه ما می دانیم که کاهش بودجه در حال رفتن به نیاز ، بیشتر چه مقننه ندارد به صبر خود را برای جلسه بعدی به درخواست یک پیش بینی است. قوه مقننه به طور معمول می شود چندگانه درآمد پیش بینی های خود را در طول تقریبا چهار ماه جلسه.

اگر Pollert و همکار خود را نمایندگان مجلس درخواست کرده بود پیش بینی های جدید در ماه مارس یا آوریل یا حتی ممکن است آنها می تواند آن را در دست خود را در حال حاضر.

"رهبر اکثریت سنا غنی Wardner R-دیکنسون گفت: هیچ نیازی نیست برای یک جلسه ویژه به این دلیل که دولت آن را از طریق زمان دو سال از چرخه بودجه با بودجه آن در حال حاضر است" Turley گزارش شده است.

Wardner می خواهد ما از دولت برای ادامه فعالیت برای چند ماه آینده که اگر ما تا به حال ما و دولت و اقتصاد ملی تبدیل شده بر روی سر خود را?

مخالفان از یک جلسه ویژه خواهد استدلال می کنند که مجلس بودجه بخش کمیته درگیر شده است در طول coronavirus وضعیت. به عنوان بزرگ به عنوان آن است که بودجه بخش تنها 43 از اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنا. آن است که کامل قوه مقننه. بسیاری از قطعات از داکوتای شمالی هیچ نماینده ای در این کمیته.

این نیست در مورد سیاست. این است که در مورد روند.

محافظه کاران بحث در همه زمان در مورد اهمیت شرکت برابر شاخه های دولت است.

ما نمی توانیم جداگانه شرکت برابر با شاخه های دولت اگر یکی از شاخه های ما در زمان اضطراری بیشتر حاضر به حکومت.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن