پورت: برای برخی از ژرف دلیل تهمت تایید کرده است یک Qanon توطئه علاقه مندان با یک میل شدید برای نژادی, جوک در داکوتای شمالی خزانه دار مسابقه

دفتر کوچک کارکنان و چند مسئولیت های بسیاری از که شامل نشستن بر روی تخته دولت. شده اند وجود دارد تلاش در گذشته

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399

دفتر کوچک کارکنان و چند مسئولیت های بسیاری از که شامل نشستن بر روی تخته دولت.

شده اند وجود دارد تلاش در گذشته برای از بین بردن هر چند آنها شکست خورده عمدتا به دلیل آن به نظر می رسد اهالی داکوتای شمالی فقط واقعا مانند رای گیری در همه چیز. از جمله انتخاب مردم به دفاتر با کمی در راه واقعی سیاست-ساخت قدرت.

در عین حال در سال 2020 به NDGOP تبدیل شده خزانه دار مسابقه به یک پروکسی نبرد میان جناح جمهوری خواه.

در یک طرف هستند و رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم و مورد نظر خود را نامزد ریاست دفتر وزارت امور خارجه تشکر. توماس Beadle از فارگو. در طرف دیگر وزیر بهداشت ، کوین کرامر و خود را نامزد دولت تشکر. دن جانستون از کاترین.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این رقابت یک مقدار شگفت آور از توجه به محدود تاثیر این مسابقه است در مورد اینکه چگونه دولت اداره می شود.

آنچه ممکن است یک hyperlocal در-علف های هرز intraparty مبارزه در حال حاضر به طور ناگهانی اتحاد ملی در کانون توجه است.

در روز شنبه بالش کارآفرین تبدیل سیاسی مشهور مایک Lindell تایید جانستون در مسابقه:

امروز رئیس جمهور ایالات متحده, خود, Donald J. Trump, از طریق توییتر فریاد Johnston راه:

من می خواهم بگویم که یک عبارت مانند "عجیب و غریب" کافی است برای این وضعیت اما ما در مغلوب ساختن پیشی جستن عصر.

چه حتی عجیب و غریب هر بیشتر در سیاسی جهان ؟

جانستون است Cramer ' پشتیبان گیری و از طریق آن حمایت از تهمت سیاسی جنبش اما Beadle است بدون دوستان است. او بورگوم پشتوانه مبارزات انتخاباتی خود. با توجه به این ham-handed راه بورگوم رفته در مورد استفاده از ثروت خود را به تلاش و نفوذ سیاسی نتایج این چرخه و با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن محبوبیت در داکوتای شمالی به طور کلی من می خواهم بگویم Johnston دارای مزیت است.

آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه به خوبی Johnston نگه می دارد تا تحت سوختن ویژه حمایت از یک رئیس جمهور نشسته به ارمغان می آورد.

جانستون است برخی از کمک های مالی مبارزات خود را در پس زمینه -- شاید قابل فهم آنها نیست دقیقا ستایش کسی که به یک موقعیت مانند خزانه دار -- اما بیشتر نگران هستند برخی از antics خود را در Facebook.

در ماه ژانویه اشاره کرد که یک حساب مشترک توسط جانستون و همسرش داده بود یک "LOL" به یک شوخی در مورد یک ماشین دزدیده شدن در یک کلیسا:

جانستون حساب نیز استفاده می شود برای انتشار یک شوخی در مورد رئیس جمهور سابق باراک اوباما یک مسلمان:

جانستون نیز یک عضو از حداقل یک Qanon تئوری توطئه صفحه:

"تا آنجا که به نوشته های من به یاد نمی آورند آنها را" جانستون به من گفت که در ماه ژانویه از نژادی جوک.

"شکی نیست که در این مورد افزود:" وقتی که من پرسید که آیا آنها معتبر "اما من به یاد نمی آنها را."

چگونه در مورد Qanon توطئه ؟ "اوه حتما" جانستون پاسخ داد که من از او پرسید که آیا او یک پیرو.

او کاهش یافته است به نظر فراتر از آن.

چه عجیب و غریب اما نه غیر معمول بیت نفاق از جمهوری خواهان در مغلوب ساختن پیشی جستن دوران است که جانستون به تصویر می کشد خود را به عنوان یک عمیقا مسیحی نامزد -- طرفدار ارزش های خانواده-و محافظه کار انتخاب خزانه دار مسابقه. در عین حال او را به ظاهر مخالف نیست به نفت خام و بی رحمانه نژادی, جوک و مبارزات انتخاباتی خود را در حال حاضر شادی در حمایت از یک سریال زناکار که ممکن است مشتاق طرفدار کاهش مالیات است اما به سختی مالی محافظه کار است.

من درک می کنم که مغلوب ساختن پیشی جستن یک تجلی از راست آمریکا را ملتهب id و من حتی دلسوز به یک نقطه در مورد به همین دلیل است که اما جمهوری خواهان توقف ایستاده برای چیزهایی که آنها همیشه گفته آنها برای ایستادن ؟

این خزانه دار مسابقه ممکن است کوچک اما گرم پروکسی مبارزه در میان داکوتای شمالی خواهان, اما آن را نیز یک نماد راه جمهوری خواهان در سراسر کشور به نظر می رسد از دست داده اند و چشم از آنچه در آن است آنها برای.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب