پورت: ما هنوز هم مجاز به عشق امریکا ؟

همانطور که ما جشن ملت ما تاسیس دولت فدرال بسیج گارد ملی برای حفاظت از بناهای تاریخی در واشنگتن بسیاری از آنها

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399

همانطور که ما جشن ملت ما تاسیس دولت فدرال بسیج گارد ملی برای حفاظت از بناهای تاریخی در واشنگتن بسیاری از آنها اختصاص داده شده به بنیانگذاران ما از تظاهرات خشونت آمیز.

در هفته های اخیر, خاطرات متعدد آمریکایی مشاهیر اند مخدوش و نابود شده است.

افرادی مانند جورج واشنگتن که مبارزه انگلیسی استبداد; توماس جفرسون نوشت که کلمات "همه انسانها برابر خلق شده اند" ما اعلامیه استقلال حتی به عنوان او قادر به زندگی می کنند تا به آنها; Ulysses S. Grant که مبارزه کنفدراسیون و سپس Ku Klux Klan و به عنوان رئیس جمهور امضا و به قانون لغو تبعیض نژادی مشخص قانون حدود یک قرن قبل از قرن 20th جنبش حقوق مدنی.

چه آغاز شده به عنوان خشم صالح در مورد مرگ جورج فلوید و اجرای قانون سوء استفاده و تبدیل به یک سر رسیده و تلاش برای از بین بردن شرم آور fetishization از خائن کنفدراسیون تبدیل به یک غلیان احساسات صفرا برای مفهوم خود آمریکا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را سخت برای دیدن این لحظه به عنوان اوج چپ آمریکایی را در lange Marsch durch die Institutionen.

در زبان انگلیسی آن را "راهپیمایی طولانی از طریق موسسات" یک شعار ابداع آلمانی کمونیست Rudi Dutschke برای توصیف روند اجرای مارکسیستی ایده هژمونی فرهنگی.

Dutschke به دنبال مبارزه با جنگ از موقعیت و نفوذ در نهادهای دولتی و آموزش و سرگرمی و استفاده از قدرت خود را برای دامن زدن به یک انقلاب در بیشتر جامعه است.

ما به عنوان دیده بان این حمله اراذل و اوباش مجسمه آبراهام لینکلن بزرگ رهايیبخش که تشویق آنها ،

دانشگاهیان از امریکا موسسات بزرگ از یادگیری است.

مشاهیر از امریکا را در سطح جهان غالب صنعت سرگرمی است.

حتی رسانه های خبری یک موسسه با هدف عینی chronicling تاریخ در حال دیدن یک انقلاب در اتاق های خبر. در نیویورک تایمز یک ویرایشگر کردم کنسرو شده پس از یک قیام های داخلی بیش از انتشار تحریک آمیز سرمقاله توسط یک سناتور ایالات متحده.

در واشنگتن پست, افسانه ویرایشگر مارتی بارون مبارزه برای مدرسه روزنامه نگاری ارزش در برابر اراذل و اوباش از روزنامه نگاران جوان که می خواهند به خود را منتشر بیدار داغ طول می کشد در توییتر.

امریکا دارای نقص بله. بزرگ زگیل که جوش و تاریخ ما در میان آنها برده داری و نژاد پرستی. ما نباید ترس از صحبت کردن در مورد کسانی که همه چیز.

ما باید این رد یک جنبش سیاسی است که حاضر به اذعان به این عظمت در بین کسانی که زگیل. یک جنبش است که به دنبال پاره کردن آیکون از آمریکا عظمت به جای گسترش آنها را به جشن می گیرند دیدگاه های سنتی جوامع به حاشیه رانده شده. مانند سیاه پوستان و بومیان و زنان است.

که جنبش نمی خواهند به بهبود امریکا است. آنها می خواهند به جای آن چیز دیگری است.

این چهارم جولای ما آماده آتش بازی و سیب زمینی, سالاد برای جشن تولد یک کشور بی حد و حصر میلیون ها نفر از مهاجران انتخاب زگیل و همه به عنوان سرزمین موعود خود را.

برخی مایل به تعریف این ملت تنها با آن گناهان و در این مملو لحظه آن را احساس می کند مانند آنها در حال برنده شدن است.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب