پاپ در برابر حرکت لهستانی اسقف متهم از مخفیگاه شکارچیان

توسط: AP | رم | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 11:03:21 am فرانسیس در روز پنج شنبه به نام اسقف اعظ

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: AP | رم | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 11:03:21 am
Pope Francis, Poland cchurch sexual abuse cases, sexual abuse cases Poland church, Poland Catholic Church, World news, Indian Express فرانسیس در روز پنج شنبه به نام اسقف اعظم لودز Grzegorz Rys به طور موقت به عنوان رئیس کالیش اسقف نشین. (عکس)

پاپ فرانسیس دستور داده است تا یک اسقف به ترک مرکزی اسقف نشین و اجازه دهید شخص دیگری آن را اجرا کنید در حالی که او در دست بررسی است و برای پوشش موارد سوء استفاده جنسی است که برجسته در دوم سوء استفاده روحانیت مستند که را لرزاند لهستان کلیسای کاتولیک.

فرانسیس در روز پنج شنبه به نام اسقف اعظم لودز Grzegorz Rys به طور موقت به عنوان رئیس کالیش اسقف نشین.

واتیکان سفیر در توضیح این تصمیم گفت: در حال حاضر کالیش اسقف ادوارد Janiak 67 حفظ عنوان Kalish اسقف برای هم بودن. اما توضیح ارسال شده در اواخر روز پنجشنبه در لهستانی اسقف وب سایت کنفرانس گفت: Janiak باید ترک قلمرو اسقف نشین و نمی تواند به هر شکل از نفوذ در آن است که چگونه اجرا شود.

در ماه مه آنلاین مستند بازی پنهان و به دنبال در معرض دو مورد از کشیش پدوفیلیا که Janiak به کار گرفته شده برای اولین بار به عنوان یک اسقف کمکی از Wroclaw و سپس به عنوان اسقف کالیش که او رهبری از سال 2012.

آن را برجسته دادگاه شهادت در مورد Janiak نقش کمک به انتقال یک کشیش پس از آن به اعدام محکوم شده و خلع لباس از Wroclaw به یکی دیگر از اسقف نشین حتی پس از تحقیقات جنایی را آغاز کرده بود.

این فیلم نیز مستند دیگری مورد اتهام سرپوش گذاشتن کشیش دیگر در طول Janiak زمان به عنوان کالیش اسقف.

این فیلم نشان می دهد Janiak را دنبال نمی کند واتیکان را در خانه قوانین به گزارش اتهامات علیه کالیش کشیش به مقدس و بنابراین تنها پس از مورد توجه رسانه ها را به دست آورد.

اسقف نشین حفظ هیچ واقعی قربانیان به حال تسلیم شکایت رسمی هر چند پدر و مادر یک قربانی بود. یک نوار صوتی از خود 2016 جلسه که در آن Janiak berates پدر و مادر فراهم می کند یکی از سرد لحظه های مستند است.

فیلم دوم در لهستانی روحانیت سوء استفاده توسط برادران Tomasz و مارک Sekielski پس از خود یکی از اولین سال گذشته بگویم هیچ کس باعث ملی حساب در یک کشور که در آن هیچ بالاتر اقتدار اخلاقی از کلیسای کاتولیک و روحانیت.

که فیلم بدستآمده عذرخواهی از اسقف اعظم Wojciech Polak این پستانداران از لهستان و باعث شد حداقل یک روحانی به روحانی ترک زندگی است.

پولاک در ماه مه نوشت: به واتیکان گزارش اتهامات علیه Janiak و درخواست برای رسیدگی به آنها. پوزنان اسقف اعظم استانیسلاو Gadecki وظیفه بود با انجام تحقیقات مقدماتی. او گفت که او نمی دهید در حالی که آن در حال انجام است.

بعد در کالیش پیشرو کشیش خواسته شد توسط اسقف محلی به امضای نامه ای به واتیکان متعهد اعتماد به نفس در Janiak. اما بیشتر خودداری کرد و به جای ارسال نامه ای برای درخواست واتیکان روشن به اتهامات علیه او کاتولیک مجله Wiez گفت.

از جمله یک صفحه نمایش از کشیش سرپیچی خود را اسقف غیر معمول است که در سلسله مراتب کاتولیک به خصوص در محافظه کار لهستان و نشان می دهد که سطح اعتراض عمومی بر این است که در حال رشد و تغییر نگرش در داخل کلیسا.

در اوایل ماه ژوئن Janiak بود در بیمارستان بستری و با سوء ظن او دچار سکته مغزی. بررسی بیشتر نشان داد که او فقط به شدت مست است.

هر دو Sekielski فیلم های حمل فارسی و در دسترس هستند در یوتیوب. به عنوان روز پنج بگویم هیچ کس تا به حال ثبت نام 23.8 میلیون views; بازی پنهان و به دنبال ثبت 7.3 میلیون پس انداز خود را برتر مارس 16.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن