Pompeo می گوید: ما در نظر استقبال هنگ کنگ مردم و کارآفرینان

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 2:39:47 pm صحبت American Enterprise Inst

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 2:39:47 pm
Mike Pompeo covid meeting, US-India covid meeting, US coronavirus cases, US covid-19 deaths, world news صحبت American Enterprise Institute در جمعه Pompeo داد بدون جزئیات بیشتر در مورد مهاجرت سهمیه یا ویزا وقتی پرسیده شد که در مورد هنگ کنگ و صرفا گفت: "ما در حال گرفتن یک نگاه در آن." (NYT/فایل)

ایالات متحده است و با توجه به این گزینه از استقبال مردم از هنگ کنگ در واکنش به چین فشار برای تحمیل امنیت ملی قانون در این مستعمره سابق بریتانیا, وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo گفت: در سخنان روز دوشنبه منتشر شد.

با نفوذ جمهوریخواه میچ مک کانل رهبر گفت که اتاق او در روز دوشنبه امیدوار مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را به زودی شناسایی راه های خاص برای "تحمیل هزینه های پکن" برای مهار آزادی در هنگ کنگ گفت: "ایالات متحده باید آینه پاسخ از دیگر دموکراسی و باز کردن درهای خود را به مردم این سرزمین است.

صحبت American Enterprise Institute در جمعه Pompeo داد بدون جزئیات بیشتر در مورد مهاجرت سهمیه یا ویزا وقتی پرسیده شد که در مورد هنگ کنگ و صرفا گفت: "ما در حال گرفتن یک نگاه در آن." سخنان خود به اشتراک گذاشته شد توسط وزارت امور خارجه در روز دوشنبه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه دستور دولت برای آغاز فرایند از بین بردن ویژه ایالات متحده برای درمان هنگ کنگ برای تنبیه چین برای مهار آزادی وجود دارد اما متوقف کوتاه بلافاصله پایان دادن به امتیازات که کمک کرده اند خاک باقی می ماند یک مرکز مالی جهانی.

هفته گذشته بریتانیا گفت که آن را آماده ارائه به تمدید ویزا و حقوق یک مسیر به شهروندی برای تقریبا 3 میلیون دلار هنگ کنگ از ساکنان.

پرسید: اگر واشنگتن شد و با توجه به استقبال هنگ کنگ مردم "به اینجا می آیند و خود را به کارآفرینی و خلاقیت" Pompeo پاسخ داد:

"ما با توجه به آن است. من نمی دانم که دقیقا چگونه آن را بازی خواهد کرد. انگلیسی ها را همانطور که می دانید یک رابطه متفاوت است. بسیاری از این مردمی که ملی و گذرنامه. وجود سابقه طولانی بین هنگ کنگ و انگلستان; آن بسیار متفاوت است. اما ما در حال گرفتن یک نگاه در آن."

در سنا آدرس مک کانل گفت که ایالات متحده تا به حال "میراث غنی ایستاده به عنوان یک فانوس دریایی نور" به پناهندگان از جنگ و کمونیسم.

"ما باید ورزش را دوباره برای مردم هنگ کنگ," او گفت:.

در سال گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن تصویب قانون حاکی از این است که هنگ کنگ از ساکنان ممکن است رد ویزا زیرا آنها قرار گرفته اند به انگیزه های سیاسی در بازداشتگاه ها و یا دیگر "نامطلوب" اقدام دولت.

روز جمعه تهمت نیز با صدور بیانیه تعلیق ورود اتباع چینی شناخته شده به عنوان پتانسیل خطرات امنیتی چیزی گفت: منابع می تواند هزاران نفر را تحت تاثیر قرار.

در بیانیه ای در روز دوشنبه Pompeo گفت: حرکت خواهد اعمال می شود تنها به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران "هدف مشترک تصمیم گرفتند و سوء استفاده" توسط دولت چین به نمایندگی از "تنها یک زیر مجموعه کوچک" از جمله متقاضیان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب