ساعت Oli سخنان نه به معنای عیب دار کردن ایودیا به اهمیت ارزش های فرهنگی: نپال وزارت خارجه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 7:50:53 pm نپال نخست وزیر K P Oli.

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 7:50:53 pm
نپال نخست وزیر K P Oli. (فایل)

یک روز پس از نپال نخست وزیر K P Sharma Oli ساخته بحث برانگیز ادعا می کند در مورد خداوند رم را زادگاه کشور وزارت امور خارجه روز شنبه اعلام کرد که در نظر بود "نه به معنای عیب دار کردن اهمیت ایودیا و ارزش های فرهنگی آن خرس".

صحبت کردن در یک رویداد در دوشنبه Oli گفته بود ایودیا شد منطقه غرب Birgunjیک شهر هم مرز با بیهار. "ما شده اند فرهنگی فریب به هند تحریف حقایق است. سیتا داده شد و در ازدواج با یک شاهزاده او گفت:" اصرار دارد که ایودیا در فیض آباد منطقه بود بعد ایجاد هند و نه واقعی پادشاهی باستانی رم.

Oli همچنین ادعا کرد که pandits که انجام 'putresti yagna' برای پادشاه Dashrath بودند از ر منطقه در نپال.

در آن سه نقطه روشن شدن نپال وزارت خارجه گفت: اظهارات Oli شد "نه مربوط به هر سیاسی موضوع" و به هیچ وجه قصد در همه به صدمه زدن به احساس و احساسات هر کسی.

"شده اند وجود دارد چند اسطوره ها و منابع مورد Shri Ram و مکان های مرتبط با او نخست وزیر بود به سادگی با تاکید بر اهمیت مطالعات و تحقیقات گسترده جغرافیای فرهنگی رامایانا نشان دهنده برای به دست آوردن حقایق در مورد Shri Ram, رامایانا و مکان های مختلف مرتبط با این تمدن غنی" در بیانیه ای گفت:.

"این سخنان بودند نه به معنای debasing اهمیت ایودیا و ارزش های فرهنگی آن خرس" به آن اضافه شده است.

Oli سخن گفتن را دریافت کرده است واکنش از هندو سازمان در هند. در یک بیانیه Vishva هندو Parishad سه شنبه گفت: به نظر می رسید Oli داده بود این بیانیه تحت فشار یک قدرت خارجی.

"این یک تلاش ناموفق برای شکستن نشکن روابط بین مذهبی هندو جوامع دو کشور. بیانیه خود را احتمالا نمی توان اتکا – توسط کسی جز خود" VHP ملی سخنگوی Vinod Bansal در بیانیه ای گفت:.

Oli و حزب کمونیست نپال شد و به تازگی در یک مرز ردیف با هند بیش از مناطق Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura. پارلمان این کشور به اتفاق آرا پاک یک قانون اساسی متمم لایحه در ژوئن 18, حمایت آن نقشه جدید که شامل سرزمین های در هند است.

Oli نیز متهم دهلی نو از جوجه ریزی یک توطئه خود را با حزب کمونیست co-رئیس Pushpa کمال Dahal برای سرنگونی دولت او.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب