ساعت مودی به ارائه سخنرانی کلیدی در سطح بالا بخش از سازمان ملل متحد ECOSOC

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 1:24:20 pm مودی قبلا تحویل این سخنرانی تقر

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 1:24:20 pm
مودی قبلا تحویل این سخنرانی تقریبا در سالگرد 70 از ECOSOC در ژانویه 2016.

نارندرا نخست وزیر خواهد شد و عملا آدرس سازمان ملل متحد در روز جمعه در بخش سطح بالا از ECOSOC خود از هند شد و به شدت انتخاب به عنوان یک غیر دائم عضو قدرتمند شورای امنیت در ماه گذشته.

مودی ارائه سخنرانی در Valedictory از سطح بالا بخش از سازمان ملل متحد, شورای اقتصادی و اجتماعی (ECOSOC) در ژوئیه 17.

هند ماه گذشته به شدت انتخاب به عنوان یک غیر دائم عضو قدرتمند شورای امنیت سازمان ملل متحد روز چهارشنبه برای یک دوره دو ساله است. هند نامزد تایید شده از منطقه آسیا-اقیانوس آرام متحده برنده 184 رای از 192 رای در انتخابات برای پنج غیر کرسی دائم شورای امنیت.

در طول آدرس مودی خواهد پیوست نروژی نخست وزیر Erna Solberg. دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ نیز آدرس بخش.

موضوع از این سال به بالا در سطح بخش است 'Multilateralism پس از COVID19: چه نوع از سازمان ملل نیاز داریم در سالگرد 75'. برگزار شد به صورت سالانه بخش سطح بالا نشان دهنده اوج ECOSOC سالانه چرخه کار و تشکیل یک گروه متنوع از سطح بالا از نمایندگان دولت و بخش خصوصی جامعه مدنی و دانشگاهی است.

"در برابر پس زمینه از یک تغییر محیط بین المللی و آشکار COVID-19 گیر این جلسه را به تمرکز بر روی مهم نیروهای شکل گیری این دوره از multilateralism و کشف راه هایی برای تقویت چند جانبه در دستور کار قوی از طریق چند جانبه رهبری موثر نهادهای بین المللی یک گسترش مشارکت و افزایش تمرکز در جهانی کالاهای عمومی" دائمی ماموریت هند به سازمان ملل متحد در بیانیه ای گفت.

این رویداد برگزار می شود در آستانه 75 سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد را به عهده می گیرد اهمیت ویژه ای به آن خواهد بود که اولین فرصت برای مودی به آدرس گسترده تر سازمان ملل متحد پس از عضویت هند اکثریت برنده شورای امنیت انتخابات در ژوئن 17.

موضوع امسال نیز طنین انداز با هند اولویت خود را برای شورای امنیت تصرف در آن دهلی نو خواستار اصلاح multilateralism در یک پست-COVID-19 جهان است.

مودی قبلا تحویل این سخنرانی تقریبا در سالگرد 70 از ECOSOC در ژانویه 2016. هند تا به حال یک سنت طولانی مدت از ارتباط نزدیک با ECOSOC. در مراسم تحلیف ریاست جمهوری از ECOSOC در سال 1946 برگزار شد با آقا Ramaswami Mudaliar هند است.

منشور سازمان ملل متحد تاسیس ECOSOC در سال 1945 به عنوان یکی از شش اصلی ارگان های سازمان ملل متحد است و موظف به ارائه جهت و انجام هماهنگی های اقتصادی, اجتماعی و فرهنگی سازمان ملل متحد, با مسئولیت پیشبرد بین المللی اقتصادی و اجتماعی همکاری و توسعه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب